Hallo lieve mama's, ik ben een jonge mama van 21 jr. En heb een zoontje van 4 mnd. Rafael slaapt altijd rond tien en als ik hem niet wakker maak om zes uur slaapt hij lekker door tot acht. Nu zie ik op internet allemaal verschillende dingen over hoe lang een baby Mag slapen.. Dus de vraag hoe lang mag een baby slapen s nachts? Groetjes!
Zo lang als ie zelf wil hoor. Ons meisje slaapt nu ook al rustig van 10 tot half 9 s morgens. Zolang hij maar levendig blijft en niet suf eruit ziet is het prima.
Dat is alleen aan het begin als ze nog heel klein zijn en vooral als ze hun geboortegewicht nog niet bereikt hebben en/of ze zich nog niet goed warm kunnen houden. Zolang je kindje gewoon helder reageert bij het wakker worden is het prima. En na 4 maanden heb je dat probleem allang niet meer. je hoeft hem dus niet wakker te maken
ons zoontje is bijna 3 maanden en slaapt al een maand 12,5 uur achter elkaar. hij gaat om half 8 naar bed en wil er om 8 uur de volgende ochtend weer uit. echt een slaapkoppie dus