Onze dochter is inmiddels 11 maanden, en het is een vrolijk, gezond en heel normaal kindje.. Het enige waar ik me soms zorgen om maak, is haar gezichtje.. Haar ogen liggen behoorlijk diep in de kassen, en ze heeft flinke donkere wallen onder haar ogen. Mensen vragen vaak ook of ze niet heel moe is. Nou hoor je wel eens dat een kindje wat uitgedroogd ook die verschijnselen heeft, maar dat is ze dus niet! Iemand hier die ook zo'n walletje heeft? Of enig idee heeft waar het aan zou kunnen liggen? Het CB zegt dat het normaal is, maarja.. die zeggen wel meer!
geen idee... Als ze gewoon goed drinkt, groeit, plast enz. lijkt er me niks aan de hand. Als je je er zorgen om maakt zou ik gewoon even naar de huisarts gaan, al is het maar voor je gemoedsrust. ps: als ze gewoon diepliggende ogen heeft van zichzelf kan het mischien ook wat donkerder lijken door schaduw?
heee hier ook een zoon die walletjes heeft. Het is wel erfelijk volgens mij hahaha, want ik heb ook blauwachtige wallen, die zie je nu bij hem terug! hahaha, maar hoorde laatst dat het ook eczeem kan zijn!