nagels knippen

Discussie in 'Verzorging' gestart door Stinkerbell, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Vanaf wanneer mag ik bij mijn zoontje zijn nageltjes knippen? Ik vijl ze nu. Maar dit vind hij niet echt prettig en het schiet ook niet erg op. :(

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

6 weken of als ze in ieder geval een beetje hard zijn.
    Mijn tip: knip of vijl ze altijd wanneer hij wakker is. Neem 'm lekker op schoot en doe het dan. Op die manier leert hij dat het er gewoon bij hoort. Mijn zoontje is bijna 18 maanden en ik kan hem nog altijd gewoon de nagels knippen als hij op schoot zit! (met een knippertje)

3. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Je kunt al knippen hoor!! Ik knip die van mijn zoon al vanaf dat hij een maand was en dat gaat prima. Vijlen vond ik ook maar niks, was een erg tijdrovend iets. Nu vijl ik alleen de scherpe randjes nog.

4. Mamavan2boefjes

16 jan 2010
    13
    0
    0
    mama
    Kerkrade
    Ik ben begonnen met 6 weken met een klein schaartje. Doe dit ook eigenlijk altijd als ie wakker is. Lekker op schoot nemen en dan eens proberen....

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb de vijl 1x gebruikt en meteen weggegooid, wat een onding! Doe het altijd gewoon met een nagelknippertje. Toen ze klein was als ze sliep op mijn schoot, toen ze groter werd lukte dat niet meer maar ik doe het altijd 's avonds, na het badje. Dan ligt ze meestal rustig en ze weet dat ik haar handje dan stevig vasthoudt. Hier (afkloppen) nog nooit iets misgegaan!

Deel Deze Pagina