sprongetjes, mama de klos?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by san68, Jan 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. san68

san68 Actief lid

Feb 27, 2007
    213
    0
    16
    Volgens mij hebben we weer zo'n sprong / fase. Mijn zoontje is bijna 13 maanden. Wat me nu opvalt is dat ik dus altijd de pineut ben. Hij wil bijvoorbeeld absoluut niet aangekleed worden door mij, wel redelijk door zijn vader. Hij wil de hele dag wel aan mij hangen en ik mag hem absoluut niet neerzetten. Maar als ik er niet ben dan is dit veel minder. Ook hoeft hij geen avondeten van mij, maar weer wel van de oppas. Herkenbaar?

2. Anna71

Anna71 Actief lid

Jul 31, 2008
    269
    0
    0
    Senna is bijna 9 maanden en alhoewel ik het gedrag van jouw kindje niet helemaal herken, heeft Senna ook bepaald gedrag veel meer bij mij dan bij mijn partner.
    Bij mij kan ze heerlijk dreinen en drellen, als ze zo'n fase heeft terwijl ze bij mijn vriend dan als een zoet prinsesje in haar wipper kan zitten waarbij hij zelfs achter de computer zijn dingen kan doen.

Zodra ik weer in beeld ben (lees kamer....) dan begint het dreinen weer, want mevrouw wil naar mamma toe en het liefst de hele dag door mamma opgetild worden.

Ze wil wel aangekleed worden door mij enzo en ook het liefst door mij in bed gedaan worden. Weliswaar gaat dat gepaard met flinke huilbuien, maar ze is ontroostbaar als mijn vriend haar naar bed brengt en dan komt het van slapen helemaal niet.

Tja, het is een fase en zoals alle voorgaande sprongetjes: ook deze gaat weer over!

Succes

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,234
    7,280
    113
    Female
    Brabant
    Dat is hier ook zo, tenminste, Eva wil dan alleen maar aan mij hangen. Sowieso is het vaak dat als er iets is en mijn vriend haar tilt haar op, dat ze toch naar mij wil.

Share This Page