Nagels vijlen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emma73, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag weer eens de nageltjes van mijn zoon gevijld

En weer een drama. Hij gilt moord en brand en schreeuwt het hele huis bij elkaar.

Hoe doe jullie dit en hoe je kindje af te leiden als je bezig bent??

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    misschien vind hij het gewoon een rotgevoel… ik hou er ook niet van en al helemaal niet als iemand anders het doet.

kan je ze niet gewoon knippen?

3. fafa

fafa Niet meer actief

Sluit me helemaal bij biny aan... brr, moet er niet aan denken dat mn nagels gevijld worden door iemand anders. Knippen is volgens mij veel makkelijker

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik knip ze ook. Vaak terwijl ze ligt te slapen of in de box ligt.

5. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Heb alleen de eerste paar weken gevijld. Toen maar met een knipper aan de gang gegaan. 1x per ongeluk in zijn velletje geknipt :( en nu doe ik het niet meer. Laat mijn man het doen.

Misschien inderdaad met een knipper proberen? Of samen met iemand anders erbij. Beetje afleiden en gek doen.

6. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb ook een keer proberen te knippen en ook per ongeluk in zijn velletje geknipt. Mijn zoon is een echte friemel kont
    De benen gaan op en neer, hij brabbelt en zijn armen die hebben een eigen leven :)

7. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vijlen was hier ook geen succes. Dus nu met een knappertje. Maar ben wel altijd bang in haar velletje te knippen. Maar stevig vasthouden en dan lukt het wel :)

8. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik doe het altijd als ze slaapt. Maar ik knip wel met een schaartje. Met een vijl ben je een eeuwigheid bezig.

9. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik doe het ook met een knippertje, meestal als ie op mn schoot ligt te dommelen, gaat prima :)

10. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Vijlen doe ik ook nooit, die nageltjes zijn nog zo teer en bij mijzelf vind ik het soms al een onprettig gevoel. Ik doe het met een speciaal babynagelschaartje, dat knippertje vind ik onhandig omdat ze nogal veel beweegt. Een schaartje kan ik nog weghalen als ze ineens gaat bewegen, met een knippertje knip je dan al snel in de vingers.

Deel Deze Pagina