Ik vraag me af: bij het plaatsen van een nieuwe badkamer, is het normaal dat er een paar weken een apparaat voor de afzuiging in je tuin staat te joelen? Dat is nl. bij de buren het geval, met als gevolg dat wij al 1,5 week tot 18 uur niet buiten kunnen zitten. Toen ik het ging vragen bleken de buren zelf op vakantie te zijn , de klusjesman zei dat het zeker 2 weken aan moest staan. Ik vind het vreemd, want je breekt toch niet continu en er zit een groot raam in, dus vraag me af of dit serieus normaal is. De buren zitten relaxt in Spanje en ondertussen word ik gek van het lawaai!
Hij zei voor de afzuiging. Wil natuurlijk ook niet dat die man stikt in het stof haha, maar hoor er nooit over dat dat dan non stop aan moet staan.
Wij hebben toevallig net een nieuwe badkamer laten plaatsen. Zijn ze ruim 2 weken mee bezig geweest, maar daar heeft echt niet continu een afzuig apparaat aangestaan hoor. In de badkamer zelf zitten geen ramen, alleen een ventilator. Voor de ventilatie/afzuiging hadden ze gewoon een deur in de naastgelegen kamer opengezet. Lijkt me dus erg overdreven bij jullie buren!
Wij hebben vorig jaar ook een nieuwe badkamer laten plaatsen en er heeft echt geen ding buiten staan loeien hoor. En wij hebben alles laten slopen en echt vanuit niets een nieuwe badkamer laten plaatsen. Gek verhaal dit! Zou eens navraag doen. Erg vervelend dag je met dit weer niet eens rustig buiten kunt zitten
Dan ben ik toch niet gek, vind het zo ontzettend vreemd! En maak me er ook boos over, ik moet elke middag op de vlucht met mn dochter en zij gaan gewoon op vakantie zonder ons te informeren. Maar wat kan ik er aan doen? Nog een week .
Eindelijk gaat dat rot ding uit om 17.30, kunnen we net lekker buiten eten. Schep net de borden vol, gaat dat ding weer aan. Kan wel janken, ben het zo zat! Zitten we weer binnen met de deur dicht.