wat vinde jullie van nagels zetten tijdens de zwangerschap? ben zelf zwanger en heb voor me verjaardag me eigen nagels gezet in de keuken met de balkon deur open zodat die stinklucht snel naar buiten kon en ik niet helemaal in de stank zit kan dit kwaad? ben nu 23 weken en voel me redelijk en doe dit niet me hele zwangerschap door dit is de eerste keer en ook de laatste keer xxx dani
ik hoefde dat niet eens, mijn nagels groeide zo erg dat ik ze om de week moest knippen.. waren echt super mooi.. helaas brokkelen ze nu weer af
geen probleem hoor, nagelstylistes stoppen ook niet als ze zwanger zijn. je hebt alleen het probleem dat ze dan vaak minder goed blijven zitten omdat je nagel bedden vetter zijn. maar het mag gewoon.
geen probleem hoor ik ben nagelstyliste en heb gewoon gewerkt al die tijd en heb ook vaak genoeg klanten die zwanger zijn dus kan geen kwaad !!!!!!!!
Ik heb zo'n vraag hier ook ooit aan de vk gesteld en zij zei toen ook dat het geen kwaad kan mits er voldoende verluchting is. Dus gewoon genieten van je mooie nagels zou ik zeggen!