En ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden, was erg geschokken. Gelukkig niets...maar maak me zorgen..het gebeurd vaak s'nachts als ik heel abrupt opsta om bijv naar het toilet te lopen, dan krijg ik die zeer fijne menstruatiekrampen..sinds ik vanmorgen wakker ben heb ik alleen nog last van een zeurderig gevoel..mn borsten doen nog wel zeer maar niet meer zo erg als vorige week..Voorgaande dagen had ik geen last van dat zeurderige gevoel.. Deze woensdag ben ik 6 weken en hopelijk geven deze dingen niet aan dat het fout dreigt te gaan...
dat ongesteldheidgevoel hoort er echt bij. Het zijn de baarmoederbanden die je voelt. Ik herken heel veel in je onzekerheid, want dat had ik ook...
Ik had dit ook heel erg in het begin, en inderdaad vooral 's nachts. Ik hoorde ook dat het door het groeien van je baarmoeder komt, want die groeit op dit moment heel hard. Zolang er geen bloed te zien is, zou ik me dus geen zorgen maken!
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik ben gewoon zo onzeker heb vanmorgen alweer zitten huilen omdat ik bang was..en nu voel ik me weer gewoon goed.. Die krampen komen bij mij telkens s'nachts ook inderdaad...Dat je echt denkt van ik wordt ongesteld..Ik denk dat ik nog liever elke ochtend boven het toilet hang als dat ik buikpijn heb
ik heb die krampen niet echt meer sinds een week maakte me gelijk zorgen,want als je dat dag in dag uit gewend bent nu heb ik meer steken in me liezen,vooral met te rap opstaan,niezen en hoesten en te snel lopen
Heb net voor de zekerheid nog even een test gedaan en die was wel nog steeds knal positief maar weet niet of dat wat uitmaakt indien het fout dreigt te gaan? mijn eerste test was 1,5 week geleden..
Hoi, Ik had dat ook in week 5 en 6. Eén nacht dacht ik dat het helemaal mis was, zo'n pijn! Vandaag de 1e echo gehad en het kon er niet beter uitzien De krampen horen er gewoon bij, zeker in het begin, heb er nu geen last meer van. Succes!
Ikzelf en meiden die ik ken hebben ook enorme last gehad van verstopping. Dit kan ook enorm veel zeer doen. 1 vriendin had nooit problemen met haar darmen en ook niet het idee dat er nu iets niet goed zat. Nu bleek er een verstopping te zitten die zo enorm veel pijn deed (savonds en snachts) dat ze dacht dat het een miskraam werd. Maar ook heel typisch niet overdag. Ik heb het rond week 10 gehad en toevallig afgelopen week (ben nu 18 wk) Als ik dan snachts opsta heb ik felle steken. Door de progesteron (als ik het goed heb) verslappen je darmen en krijg je sneller dit soort klachten. Dit is natuurlijk voor elk persoon verschillend. Ook de 'gewone' ongesteldheids krampen heb ik ook gehad. Op een gegeven moment miste ik ze
Oh meiden bedankt voor jullie gerust stellende antwoorden...het is gewoon zo'n gek zeurderig gevoel..was ook al wat meer opgelucht toen ik vanmiddag zag dat de test die ik vandaag deed gewoon weer dik positief was.. hoe komt het dat je er in de avond meer last van krijgt?
En het gekke is...vannacht en nu heb ik helemaal geen last meer gehad van krampen..kan dat kloppen dat die als sneeuw voor de zon weer verdwijnen?
Ja kan idd kloppen dat ze zomaar uit het niets weer verdwijnen. Ik heb ze ook gehad echt behoorlijk pijnlijk, gaat vanzelf over meis.
Aha beertje oke..dat is dus vrij normaal..ik ben ook zo iemand die 6 keer per dag aan der borsten voelt om te checken of ze nog wel zeer doen oh oh soms denk ik echt dat ik niet helemaal lekker ben maar ja ben gewoon heel erg blij als ik mn eerste echo heb gehad..dan weet ik zeker dat de grootste spanning van me afvalt maar ik heb nu wel meer zo'n instelling van ik ga me er niet meer druk om maken en laat het allemaal komen zoals het komt...je kunt toch niets anders doen dan afwachten he
Wanneer heb je je eerste echo? ik denk dat die je ook opgelucht kan laten voelen. Als je je babytje ziet en het hartje ziet kloppen voel je je ast wat zekerder. Maar ik had eerder ook meer last van krampen. Nu heb ik vooral last van misselijkheid. Het verschilt per persoon en per periode. Maar ook onzekerheid hoort er zeker bij. Ga lekker genieten meid!
Geloof me jij deed dat 6 keer, da's gezond ik was pas niet normaal bezig, ik deed het wel 20 keer op een dag. En iedere dag kijken of die bultjes op mijn tepels al groter waren, en ook kijken naar de grootte van mijn borsten. En naar mijn buik, iedere dag om te kijken of hij al gegroeid was. Zelfs de zwangerschapstest herhaalde ik om te kijken of ik nog steeds zwanger was. Ik was doodsbang voor menstruatiekrampen, moest vaak gerust gesteld worden voordat ik pas rust vond. Ben trouwens nog steeds bang voor menstruatiekrampen. Maar na een week of 11/12 ging het heel goed, en maakte ik me niet al te veel zorgen meer, hahahah nu kan ik er echt van genieten. Maar ik denk dat iedereen dit wel een beetje heeft hoor.
Ik heb idd gister ook nog een test gedaan en die was gelukkig nog knalpositief. Nu is het avond en dan is dat zeurderige gevoel er weer..had jij het ook vooral in de avond?
Hoort erbij meid...maar het kan je inderdaad erg onzeker maken, zeker omdat je diezelfde pijn ergens anders van kent... Ik heb het tot een week of 9-10 gehad dacht ik. Daarna werd het echt steeds minder. Na je eerste echo ben je vaak wat zekerder, helaas is het tot die tijd een heel onzekere tijd, heel herkenbaar. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ja precies! De afgelopen nachten is het op zich wel meegevallen..heb nu gewoon zo'n zeurerig gevoel in buik en onder in mn rug..maar ja het stelt me echt gerust dat er zoveel vrouwen zijn die dit kwaaltje hebben..ik ga me er gewoon echt niet meer druk om maken laat het vanaf nu allemaal komen zoals het komt. Gelukkig zijn die menstruatiekrampen er alleen om momenten en niet continu.. En ag ja als het echt zo gek was die krampjes dan hadden niet zoveel vrouwen er last van gehad denk ik toch?