Die tip heb je! Alleen je moet die uitsparing een beetje wegvijlen. Die is op dit moment te "breed" zeg maar Een heel klein randje moet je maar hebben
Ik heb mn zoon zo gek gekregen om ff model te zijn hahaha Zie je hoe de tip op de nagel zit en hoe klein het eigenlijke randje is?
ja, maar zijn die al 'voorgevijlde' niet makkelijker dan in gebruik? zoals jij het laat zien, had ik het me ook bedacht en vaker gezien als ik ze liet zetten. Maar ik dacht dus juist met de tip de sterkte te bereiken door hemover de hele nagel te plakken........ niet dus. zo leert men. ik moet toch nieuwe tips bestellen. Zal ik dan dezelfde bestellen als dat ik nu heb of toch die tips met een open maantje? Enne: dank je wel aan je zoon!
Op zich wel, maar waarom extra kosten maken als je het zelf zo kan oplossen ff een vijl erlangs en klaar Oh ik lees niet goed. Je moet nog bestellen! Dan zou ik voor het halve maantje gaan Zoon roept: graag gedaan )
Vijl je wel het glanslaagje van je nagels eraf? (240 gridd vijl zou ik doen als niet-proffessional) Want als dat niet goed gebeurd dan liggen je nagels er ook in no time af. Wé voorzichtig dat je niet te veel/diep vijlt want dat word een pijnlijke aangelegenheid... echt alleen het glanslaagje eraf
oke misschien een hele blonde opmerking hoor: Als nagelbijter (en een niet-nagelstyliste) kun je misschien in het begin beter helemaal geen tip gebruiken? Als je je nagel laat groeien dmv alleen het 'plaatsen' van een laagje acryl dan wordt het daarna toch makkelijk?
nieuwe tips besteld, even een 'proefcursus acryl bij nagelbijters'op you tube goed bekeken dus over een paar dagen maar eens proberen. ja de glanslaag vijlde ik er wel af.