Hallo, Wat voor oogmake-up remover gebruiken jullie voor waterproof make-up? En hoeveel wattenschijfjes heb je dan nodig? Ik doe/deed het altijd met van die Kruidvatwattenschijfjes waar al lotion in/op zit. Nou, ik boen m'n ogenleden bijna kapot! Zo droog zijn die wattenschijfjes! Plus dat ik er heeeeeeeeel veel nodig heb. :x Ik ben dus van plan om over te stappen op gewone wattenschijfjes met een goede oogmake-up remover voor waterproof make-up. En eigenlijk wil ik dan met 2 wattenschijfjes (voor elk oog één) klaar zijn! Is dat wel mogelijk? Dus kom maar op met tips voor een hele goede oogmake-up remover!! Ik ben benieuwd! Groetjes, Hanna
Ik doe het nog altijd met Nivea Creme (die ouderwetse blauwe blikjes). Bij de parfumerie is men er niet over te spreken, maar hier werkt het prima en de huid rond mijn ogen knapt er ook best van op elke keer (is vaak een beetje droog). Moet ik wel bekennen dat ik lang niet elke dag waterproof oogmake-up gebruik, dus het is misschien 1 of 2 keer per week dat ik echt met Nivea moet 'poetsen'. De rest van de tijd kan ik het af met gewoon lauw water.
ik gebruik gezichtsreiniger van herbalife, zit verder geen troep in en kan je dus ook voor je ogen gebruiken. Ik maak altijd wel mijn wattenschijfjes nat, vaak zitten er van die glasvezels in verwerkt wat niet echt goed voor je huid is.
Ik gebruik al jaren, zolang als ik make-up gebruik, Zwitsal bodylotion. Daarmee gaat het er heel goed mee af... Een beetje op een wattenschijfje en ogen wrijven maar. Naja niet echt wrijven, tussen deppen en wrijven in. Ik heb ook weleens zo'n vierkant flesje van Oriflame gebruikt, met blauw spul erin, ben de naam ff kwijt. Maar dat vind ik geen fijn spul. Als er iets in je oog komt perongeluk dan irriteert het als een gek.
Ik gebruik: zachte oog- en lipreinigingslotion van L'oréal (voor waterproof make-up en geschikt voor gevoelige ogen).. Ik vind het persoonlijk erg fijn spul.. mijn ogen zijn altijd erg gevoelig en hier zit een soort van olie in.. Het is van dat spul in 2x kleuren die je moet schudden.. succes!!
Ik gebruik de reiniger van L'oreal. Werkt prima op gewone mascara. Waterproof mascara gebruik ik niet, dan heb ik binnen een week geen wimpers meer..
Gewone mascara loopt bij mij altijd zo snel uit... Vandaar dat ik eigenlijk altijd de waterproofversie doe...
Bekijk bijlage 61592 Die gebruik ik voor mn waterproof mascara, ideaal spul. zijn 2 lagen 1 olie laag en een lotion, even schudden, op je wattenschijfje aanbrengen en het is zo van je wimpers af!
ik heb sinds een tijdje de make up remover van 'Yes to Carrots' gekocht, kun je heel je gezicht dus mee schoonmaken, ook je ogen. Gewoon wrijven, en het gaat er prima af. je krijgt een supergaaf huidje ervan, en het is nog biologisch ook.
je gaat t niet geloven maar baby billen doekjes maakt niet uit wat voor merk ideaal hij haalt er alles mee af!
ik zou van yvres rocher gebruiken een erg zacht product ik het een erg gevoelige huid en kan bijna niks gebruiken behalve dat en de makeup gebruik ik bina altijd van oriflame precies zelfde verhaal het enige waar ik geen huid reactie mee krijg
Ja die gebruik ik ook, en ik vind hem ook super! Het is er zo af, en je hebt niet allemaal vieze olie in je ogen zoals vaak bij die kant en klare watten.