wat zouden jullie doen? MP vraag.

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Stel je gaat wat kopen via marktplaats.
    Advertenties is bijvoorbeeld een wii in perfecte staat.

Je gaat ernaar toe en het beeld is beetje wazig en hij maakt een raar geluid. Volgens de verkoper hoort dat en is het beeld goed. Waarop je denk van nou weet hoe een wii is op je eigen tv en betaal en gaat naar huis.

Thuis aangekomen sluit je je wii aan. Waarop de wii toch oppeens meer herrie maakt dan wat hoort. En het eerste de beste spel wat je speelt loopt vast. Ook is het beeld zo slecht dat het niet fijn wiieen is.

Wat zouden jullie doen???

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Nou gelijk teruggaan en mijn geld terug eisen..En als ze moeilijk doen dreigen met Politie,en marktplaats inlichten!

Is dit bij jullie gebeurd?

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Tja ik zou m al niet eens meenemen als ie dat geluid maakt en t beeld niet goed is! Denk dat je niet veel kan doen als je m nog mee hebt genomen in die staat.

4. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik denk ook niet dat je veel kunt doen, je kunt immers niet bewijzen dat hij al raar deed toen je hem kocht. En zelfs al zou je dat kunnen bewijzen krijg je waarschijnlijk te horen dat je hem niet had moeten kopen... (logisch)

Erg vervelend dat jullie nu opgezadeld zitten met een kapotte wii :(

5. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik snap echt niet waarom je dat ding gekocht hebt. Je had toch al gezien dat hij het niet goed deed? :S

6. augurkjes

Volgens de verkoper hoorde dat. Het bleed ook lag aan zijn tv werd er gezegd. Dus ik met vol vertrouwen gaat toch naar huis. (ben te goed van vertrouwen)

Zal me verhaal gelijk afmaken, vriend is inderdaad terug gegaan en heeft het daar gezegd dat hij thuis nog zo is. Volgens die man hoorde dat helemaal. En dat slechte beeld lag nog steeds aan zijn tv. Want bij andere tv's was dat niet zo. Heb 2 tv;s in huis en bij allebei zo.

Al met al verhaal kort te maken we hebben ons geld dan wel terug en hij zijn wii. Want hij verzekerde me dat het aan hun tv lag en ik WEER te geod van vertrouwen geloofde er toch in. Is dan allemaal goed gekomen maar was gewoon benieuwd wat jullie gedaan zouden hebben ;)

Als iemand je wat beloofd dat hij het goed doet, je bent goed van vertrouwen en het klopt toch niet :D snappen jullie?

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Misschien dacht die man echt wel dat hij het op een andere tv beter zou doen, weet jij veel... Ik zou hem dan ook niet gekocht hebben.
    Waarom deed de verkoper hem eigenlijk weg?

8. augurkjes

omdat hij een ps3 gekocht had.

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nou meid ik kan je vertellen dat ik mijn wii op een oude beeldbuis heb aangesloten en die maakt geen geluid en mijn beeld is perfect.
    Je bent te goed van vertrouwen, maar dat zei je zelf al.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik zou hem al geeneens kopen als ie daar vaag geluid maakt, doh.

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik ben ook vaak genoeg te goed van vertrouwen, maar als ik iets overkoop van iemand en het maakt geluid dan neem ik hem zowiezo al niet mee wat die verkoper ook zegt...

jammer dat t zo is gelopen voor je meid, het kan idd zijn dat die persoon dacht dat het aan zijn tv lag...had hij het bewust kapot verkocht en niet teruggenomen zat je er nog mee. gelukkig was het dus ook een goede persoon die je hebtgetroffen via mp die t toch terugnam en netjes je geld hebt teruggekregen!

12. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    die herrie is de harde schijf dat heb je met de pc ook als ie wat ouder is

13. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36

Zou ook nog kunnen ja :)

14. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    kan idd wel wat herrie maken, als er bv net een spelletje inzit kun je hem horen "draaien" maar bij ons is de wii tijdens de verbouwing gevallen en sinds dien maakte hy ook veel herrie..hebben een nieuwe gekocht.. want het werd steeds erger en laten maken kostte net zo duur als een nieuwe...

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hier maakt de wii ook een beetje geluid maar herrie is een groot word, alleen als ik had gezien dat het beeld slecht was dan had ik hem niet gekocht ..

stel dat je dat wel hebt gedaan ( gekocht ) dan zou ik contact opnemen met de verkoper

16. Female

Female Niet meer actief

Nou dan heb je wel heeeel veel mazzel gehad! (geld terug)
    Ik zou als je te goed van vertrouwen en te soft bent niet meer op deze manier zelf iets gaan kopen.

17. augurkjes

nee is de laatse keer dat ik zo goed van vertrouwen geweest ben.
    het was overigens niet de harde schijf, heb zelf een wii ging deze voor iemand anders kopen (ook de laatste keer geweest dus ;)) en de mijne kraakt inderdaad ook. Maar dit werd na 10 minuten spelen thuis zo erg niet normaal. En daar had ik er 5 minuten ong op gespeeld toen kraakde die normaal. En toen ik terug ging zei dei man ook oh bij ons gaat die ook harder kraken maar dat had hij NIET verteld toen ik hem kocht. En zo hard net of die helemaal aanloopt is volgens mij niet zo goed. Ook bij diverse spellen die ik thuis heb orgineel liep die ook vast. Dus denk dat de lezer of moederbord niet meer goed is.

bedankt voor de reacties ;) ik ben vanaf nu niet meer zo goed van vertrouwen :)

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Goed dat je je geld weer terug hebt.
    Ik vertrouw die vent niet, hoor. Die gaat die Wii weer aan iemand anders proberen te verkopen. Ik zou dit even melden bij Marktplaats. Ook bij zetten, dat je wel netjes je geld hebt teruggekregen. :D

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Nadeel van tweedehands kopen.
    Je mag echt van geluk spreken dat je je geld terug hebt gekregen, want dat is echt een gunst van die verkoper, je hebt namelijk nergens recht op.

En ik zou iets dat kraakt al niet meer kopen, ook al zou dat op een andere tv niet gebeuren. Je koopt toch geen PS3 als je tv niet goed is? Dan ga je eerst voor de tv, dan pas voor de PS3.

Deel Deze Pagina