Ladies, Ik heb al jaren acrylnagels waar ik heel blij mee ben. Ik laat ze altijd opvullen bij een hele lieve nagelstyliste in Gouda. Helaas helaas bestaat de kans dat zij er door omstandigheden mee moet stoppen . Dit is nog niet zeker, maar omdat de kans wel redelijk aanwezig is ben ik dus vast op zoek naar een andere goede nagelstyliste in de omgeving van Utrecht. Gouda mag eventueel ook wel. Ik hoor graag van jullie!
Ik up 'm even hoor, er moeten hier toch meiden uit (de buurt van) Utrecht komen die een fantastische nagelstyliste hebben die ze aan kunnen raden .
Ik heb een adresje voor je in utrecht bij oud zuilen zeg ik dat goed fijne vrouw, ben er zelf ok altijd geweest maar sinds mijn zwangerschap heb ik van mezelf lange nagels mijn moeder gaat nog altijd naar haar toe en is zeer tevreden als je intressse hebt zal ik je via pb haar nummer geven groetjes
Hier ook een supergoede! In Utrecht, achter "Anton Geesink" in Ondiep. Pb me anders even als je het adres van haar website wilt hebben!