florence nails in wijchen is idd goed mijn tante heeft daar ook de opleiding gevolgd en heeft er alleen maar goed woord voor. Je hebt er een site van moet je even op google kijken. liefsy gina
Nancy in Den Haag is ook goed. Mijn schoonzus leert het mij. Ze is al 10 jaar nagelstyliste, scheelt mij gelukkig weer geld
sorry maar hier wordt ik een beetje kriegelig van. Waarom denk je dat wij een dure opleiding volgen? Er komt veel meer bij kijken dan de meeste denken. Hierdoor krijgen nagelstylistes vaak een slechte naam, ik zeg niet dat jij het doet maar als iedereen het maar aan elkaar doorgeeft dan is straks het einde zoek.
Ben ik hélemaal mee eens! Word er eerlijk gezegt doodmoe van. Ik kan soms wel janken als ik mensen hier binnen zie komen in de salon met weer een stel van die 'prachtige' beunhaas nagels. ale: ..bah, sorry dat ik het zeg. Ga een opleiding volgen waar je alles fatsoenlijk uitgelegd krijgt, ook over ziektes e.d. Als iedereen het maar aan elkaar gaat doorgeven dan vergeet die ene dit..die ander leert het helemaal niet...de ander vergeet weer dat...de volgende weet dus, dit en dat niet en ga zo maar verder.
Oke hier reageer ik even op. Ik snap jullie opmerkingen, maar wie zegt dat mijn schoonzus 'beunhaas'nagels creert en wie zegt dat zij geen goede opleiding heeft gevold? Ze heeft al jaren een eigen zaak en die loopt super goed. Ik krijg alleen maar complimenten op mijn nagels. Zij legt het mij allemaal uit en weet precies wat te doen bij een schimmelnagel etc. Snap niet dat je gelijk zo fel moet reageren, beetje apart! Ook geeft mijn schoonzus betaalde cursussen en lessen, maar ja als ik haar schonzusje ben is het logisch dat ik er niet voor hoef te betalen. En dan nog even over de kosten van een opleiding...de meeste goede opleidingen zijn niet goedkoop. Toendertijd heeft mijns choonzus in guldens ook bijna meer dan 3000 gulden uitgegeven aan de standaard opleiding en nog air brush nail art enzovoorts. Hier word ik kriegelig van, als mensen gelijk zo reageren....
Mee eens! Ik snap jullie punten, maar om er nou gelijk vanuit te gaan dat zij ook zo 'slecht opgeleid' gaat worden vind ik belachelijk!
@Brenda: Oke dat is wat anders, ik begreep het dus heel anders in je eerste berichtje. Ik zeg ook niet dat ze een beunhaas maar ik zag de bui alweer hangen over het doorgeven 'van'...snap je. Ik heb even wat foto's in mijn album gezet, dan snappen jullie misschien ook waarom ik zo fel reageer. Dit krijgen wij nagelstylistes dus op ons bordje door onprofessioneel gezette nagels.
wij hebben niet gezegd dat ze slecht opgeleid wordt, maar in de praktijk zie ik helaas maar al te vaak nagels die helemaal verkloot zijn (om het maar even grof te zeggen) door mensen die geen degelijke opleiding hebben gevolgt. In haar berichtje konden wij niet aflezen dat haar zus ook betaalde opleidingen geeft. Vandaar het commentaar. Je laat je haar ook niet door de buurvrouw die een schaar kan vast houden knippen.
Sterre, wat verschrikkelijk zeg die nagels. Ik heb het helaas ook in de praktijk mee gemaakt dat er een klantje kwam met zulke nagels, oke niet zo extreem maar wel een flinke schimmel. Wordt er echt onpasselijk van, ale:
Oke misschien een miscommunicatie! No hard feelings en zij krijgt ook vaak verschrikkelijke nagels onder haar ogen gezet door anderen.
Ik vind het niet netjes van je dat je gelijk van het negatieve uitgaat. Je zegt dat je uit haar berichtje niet kon aflezen dat haar zus ook betaalde opleidingen geeft. Dat snap ik, maar waarom dan gelijk commentaar? Je had toch ook kunnen vragen welke opleiding haar zus genoten had en of ze wel weet wat ze doet? Is toch veel netter i.p.v. gelijk commentaar te geven. Ik wil je absoluut niet aanvallen hoor, ik snap je punt echt wel . @Sterre oej wat een vreselijke nagels!
het was toch nu al opgelost? de lucht was al geklaard! zullen we er dan nu over ophouden, voordat het een eindeloze discussie word? en jeeeeeetje wat een vreselijke nagels! pfieuw, dr staat me nog veel te leren hihihi!
WOW.. dat is schrikken zeg die nagels..tja...gelukkig heb ik maar 1 keer iemand gehad die zulke nagels had..nog niet eens zo erg..maar die heb ik linea recta doorgestuurd naar de HA... En daarna alles gedesinfecteerd uit voorzorg...word er kriegelig van... maar zonder de boel weer op spanning tezetten...het is helaas zo dat dit vak een partij beunen heeft (die alleen aan het geld denkt en bij de wehkamp een pakket besteld ...ja echt..je kan nu ook bij wehkamp pakketten bestellen..tssss.... er van uit gaat dat zij of hij na het lezen van het instructie boekje er van uit gaat een nagelstylist te zijn)....en als er dan iemand in jouw salon staat met de vraag om er weer iets degelijks van temaken ....pfffff..dan baal je wel hoor... En is echt een smet op de nagelbranche...maargoed... zand erover...ik heb het er niet meer over by the way...hellokitty..er is binnenkort een open dag bij Florence Nails..ook alle uitleg over de opleiding enzo... datum weet ik even niet uit mijn hoofd...maar die kan je vast terug vinden op hun site
precies wat ik bedoel, maar goed ik zal er geen woord meer over zeggen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee en daar mee is het voor mij klaar Ik geniet van mijn beroep en ben trots op mijn diploma´s, over een paar weken mag ik gelukkig weer beginnen . Eerst aankomende maandag bevallen, hahahaha
en daarom vind ik het ook zo ontzettend moeilijk om een goede opleiding te vinden! Omdat er zoveel van die huis-tuin en keuken cursusjes zijn! Heb het mailtje gekregen van florence nails! maar dat valt op dezelfde dag als dat ik naar een info ga van de opleiding in dedemsvaart.....jammer!
Weet je al dat je Maandag moet bevallen? Keizersnee of zeg ik nu iets doms haha.. Ik wens je hoe dan ook heel veel suc6! Enne als de kleine er is, geniet ervan
hahaha nee hoor je zegt niets doms, ik krijg maandag een geplande keizersnede. Ik ben een van de gelukkige die van te voren weet wanneer ze gaat bevallen. Het is wel spannend om te weten maar ook ontzettend makkelijk ivm oppas voor ons zoontje.
Spannend dan Conny, wens jullie een prachtige geboortedag toe van jullie kleine wonder!, en geniet lekker van je kraamtijd!