Nageltje laat los

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tammetje81, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoontje is 3 weken geleden gevallen op zijn handje.
    Zwaargekneusde duim aan overgehouden.
    Onder de nagel werd het al snel erg blauw/zwart. Ongeveer de helft van de nagel.
    Nu laat zijn nagel los.

Moeten we hier nog wat mee doen?
    Heb er net een pleister overheen gedaan (groot drama, aar hij zit) zodat hij er niet achter kan blijven haken. Maar omdat hij maar voor de helft blauw was, zal hij dan wel in zijn geheel los laten of zouden we er maandag nog mee heen meten?

2. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Mijn jongste zoontje heeft een paar weken geleden zijn handje onder de deur gekregen en ook bij hem heeft toen de helft van een nageltje los gelaten. Ik heb het gewon zo gelaten, er is niks gebeurd, ziet er alleen een beetje eng uit. Ik heb het speciaal ook niet heel kort afgeknipt, omdat ik bang was dat hij anders raar terug zou gaan groeien.
    Het is nu alweer bijna als voorheen.
    Ik weet niet hoe oud je zoontje is en hoe wild hij speelt etc, misschien is een smal pleistertje om het nageltje op zijn plek te houden dan idd niet verkeerd. Succes

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mijn zoon is vandaag op zijn handje gevallen en is zijn nagel voor de helft losgekomen uit de nagelriem. omdat hij nog erg klein is zijn we gelijk naar de ha gegaan. daar hebben ze hem terug geduwd in het nagelriempje in de hoop dat hij terug hecht. en anders kan hij hem er iig niet verder aan kapot trekken

4. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Hier vorige week hard gevallen met haar handje nog om iets wat ze vasthield. Daar viel ze dus bovenop. Resultaat de middel- en ringvinger helemaal geschaafd en zwaar gekneusd. Ze kreeg ook meteen blauwe nagels. Ben benieuwd hoe dit gaat straks, maar ik hoor haar nu niet meer over pijn gelukkig. Heeft wel veel pijn gedaan de eerste dagen. Ik denk dat een pleistertje idd het beste is en de nagel er maar uit laten groeien.

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd pleister en eruit laten groeien. Zijn er niet lang geleden nog mee bij de huisarts geweest, doen ze verder niets mee. Wel sneu!!

Deel Deze Pagina