Hallo! Ik ben benieuwd wanneer jullie kleintjes zelf de fles konden vasthouden. Noa is nu 4 maanden, legt haar handjes af en toe wel op de fles, maar echt vasthouden doet ze nog niet. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Nou Eliza is bijna 9 maanden en die houd haar flesje eventjes vast (nog onbewust) en daarna vliegt het flesje alle kanten uit.. Dus hier ook nog steeds niet.. Volgens mij moet het met 9 maanden toch echt wel kunnen, met 8 maanden denk ik alwel.. Of nog eerder..
Giovanna doet dat nu denk ik ruim een maand Ze drinkt al haar flessen zelf, dan leg ik haar in de box en geef haar de fles en drinken maar
Justin houdt m ook al (met hulp van mij hoor) vast sinds 2 weekjes ofzo.. Ben benieuwd wanneer ie dit alleen kan!
Nou Tymen zal wel lui zijn. Hij houdt de fles niet zelf vast. De antilekbeker overigens wel, maar daar ziten handvatten aan. Hij kan de fles overigens wel heel goed wegduwen als hij niet meer wil.
Wij hebben van die handvaten aan zijn fles, daarmee kan hij het al wel een maandje zelf. Ik leg hem nu regelmatig zelf in de box om te drinken. Hij kruipt dan tegen een knuffeltje aan en ligt echt te genieten. En ik kan dan even mijn dingetjes doen (ik doe het vooral als ik net uit mijn werk kom, verder vind ik het veel te lekker om hem een flesje te geven)
Ook Laura legt nu al haar handjes op de fles. Gisteren had ze hem (per ongeluk) goed vast, en hoefde ik hem zelf bijna niet vast te houden. Maar ze vindt der handjes ook wel erg interessant momenteel.
Fabian houd ook altijd zelf zijn fles vast. Sinds een maand ongeveer. Zijn kleine flesje met water die hij overdag altijd krijgt gaat wat makkelijker dan zijn grote fles met melk maar meestal lukt het prima.