Hoi allemaal, Hoe houden jullie de nageltjes van jullie kleintjes bij? Door te knippen met een schaartje of nagelschaartje of door te vijlen? Ik vind het soms wel een gedoe aangezien mijn zoontje nogal beweeglijk is met zijn handjes en dan die kleine nageltjes..... ik wil hem natuurlijk geen pijn doen. edit moderator: verplaatst naar verzorging & veiligheid.
wij doen het altijd s,avonds bij de laatste fles, xander is ook erg druk en dat is het enige moment dat hij rustig is. Ik geef dan de fles en me man knipt de nageltjes, tot nu toe gaat dat perfect.
Ik knip de nageltjes van demi ook.. Als er een scherp randje aan zit dan vijl ik nog even.. Nou moet ik wel zeggend at demi het absoluut geen probleem vind en dus ook lekker rustig blijft zitten..
Ik bijt ze, dat werrd geadviseerd, vond het in het begin een raar idee, maar gaat heel gemakkelijk, doe het onder het voeden .
Misschien kan je hier even kijken of je er iets aan hebt: nageltjes knippen bij baby 11 weken Nagels knippen. Nagels knippen