oorpijn

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gaby, Feb 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gaby

Gaby Lid

Aug 16, 2006
    77
    0
    0
    Hoihoi, mijn zoontje Finn (3 1/2 maand) heeft sinds een dag of 5 erge oorpijn. Volgens de doktersassistente is het waarschijnlijk een verstopte holte en moet het met neusspray (zoutoplossing) over gaan en kunnen we hem paracetamol tegen de pijn geven.

Heeft iemand een idee hoe lang dit ongeveer kan gaan duren? Naar mijn gevoel is het nog niets beter geworden, maar ik kan hem toch geen dagen achter elkaar paracetamol blijven geven? (volgens de bijsluiter max. 2 dagen achter elkaar) Zonder paracetamol heeft hij nog erge pijn.

Groetjes, Gaby

2. Niet meer actief

heb je al bij zijn oortje geroken? Misschien heeft ie nu een oorontsteking! Dit kun je ook nagaan door vlak voor zijn oortje te drukken. Als ie het dan uitschreeuwt zou ik ff de huisartsenpost bellen.

Hoe weet je dat hij oorpijn heeft?

3. Gaby

Gaby Lid

Aug 16, 2006
    77
    0
    0
    Hij ligt nu lekker te slapen, maar ik zal straks eens aan zijn oortje ruiken. En even ervoor drukken zoals jij zegt.

Hij huilt zijn 'pijn-huiltje' en grijpt daarbij steeds naar zijn rechteroor. Heel zielig om te zien. :(

4. Niet meer actief

als ie oorontsteking heeft, dan stinkt zijn oortje waarschijnlijk ook... misschien moet je gewoon zoiezo even naar de HA post gaan.

Overigens is niet willen liggen vaak ook een symptoom

Share This Page