in de lounge stond al eens een topic hierover, maar die is gesloten (waarom stond er niet bij). ben benieuwd wie deze ketting heeft?
Dank je ik zal de armband er eens bij zoeken (kwam het vanmorgen tegen en zei gelijk tegen mijn man.. oooow dat wil ik wel hebben! ben bijna jarig) http://www.kiddiegift.nl/product/133/pr ... mband.html
die is echt leuk!,zat er ook al over na te denken om een ketting van proud mama te kopen,maar die armband ziet er ook leuk uit!
Ik heb de sleutelhanger van een vriendin gekregen. Vind het erg leuk, maar zou er niet mee om mijn nek gaan lopen (met de ketting dan he) denk ik... Ik vind die armband ook erg mooi, maar denk ook niet dat ik die zal dragen...
ik heb de ketting. vind hm erg leuk en krijg ook leuke reacties! die armband is ook stoer,misschien dat ik die ook wel neem... liefs linda
Hallo, Hier de mama achter kiddiegift. Ik vroeg me af waarom ik gisteren ineens zoveel bezoek van deze site kreeg, ik kende deze website niet. Leuke armband he? Ik ben er zelf ook erg blij mee, Proud Mama heeft hem speciaal voor Kiddiegift gemaakt. Ik heb zelf een kleintje van bijna 5 maanden aan de borst nu, en ik ben zelf zo'n vergeetmuts. Vandaar dat ik aan Proud mama gevraagd had voor ons zo'n armband te maken, ik was al zo verliefd op haar kettingen. Om het praktisch te houden (je met per slot van rekening wel 6 tot 8 keer wisselen per dag, is het een band van mooie elastiek geworden. Ik draag hem zelf ook, en krijg er veel complimentjes over. Nog even een vraagje, of misschien moet ik er een nieuwe topic over starten: Wie heeft er ervaring met het verwijderen van vlekken sudocreme uit vloerbedekking? Vanmorgen deed ik slaapkamerdeur van mijn 2 jaar oude dochter open, en die bleek de pot sudocreme gevonden te hebben.( ze kan sinds een week uit haar ledikant klimmen). En die halve literpot zat op haar handen, voeten, gezicht, en vooral de vloerbedekking. Maar het is zo'n stevige vette creme... ik wordt er helemaal gek van! Dreft werkt wel aardig, maar er zitten nog van die witte zwemen in de vloerbedekking... Die overigens nog maar 4 maanden oud is, whaaaahhhh! Mammie heeft niet zo'n beste dag vandaag
@Liedje: zo zie je maar wat wat gratis reclame kan doen Ik heb net ook de armband besteld omdat ik mijn strikje aan mijn bh steeds kwijt ben (zit dan op mijn rug...). Ik zou hem nog leuker vinden als er een systeempje wordt bedacht om ook de tijden van je voedingen bij te houden, maar dat gaat ws wel erg ver Over sudo all over the place, ik zou willen dat ik je kon helpen. Ik heb mijn auto ooit wegezet in de volle zon met een pot sudo op de pas.stoel en dat is nooit meer goed gekomen! Ik liet passagiers maar op een handdoek zitten.
die is zeker leuk, waar kan je die ketting dan bestellen? En voedingstijden kan je bij houden, ik heb zelf een voedingsarmband gemaakt, met bedel en cijfers zo kan ik het tijdstip aangeven wanneer ik voor het laatst gevoed hebt.
hahaha liedje ik kwam al surfend je site tegen! geweldige armband! mijn man heeft hem gister voor me besteld!
Jazeker doet het iets met je, het maakt je een mooie trotse mama Leuk hoor, dank je voor de bestellingen. Ze gaan vandaag nog met de post mee, dus morgen of overmorgen hebben jullie ze in huis. Die sudocreme schiet echt niet op, alhoewel dreft nog enigzins de schade weet te beperken. En als kers op de taart heeft ze ook nog AL haar kleren uit de kast getrokken. Kom je er ineens achter dat je kind veel te veel kleren heeft. En een half uur later flikt madam het weer. Zo'n dag dat je op het dak wilt staan gillen! Maar goed... net gaat er een glazen kandelaar kapot, terwijl ze blote voeten heeft... je kunt het allemaal beter maar op een enkele dag hebben, maar ik hoop dat we het einde van de dag allemaal ongeschonden overleven. Pffff...
Liedje, ik heb net ook besteld en betaald, gaat ie dan ook vandaag mee? welke kralen zitten bij de ketting?
Omdat ik een webwinkel in kraamcadeautjes heb, die voornamelijk door bedrijven wordt gebruikt om als relatiegeschenk aan hun werknemers te sturen, heb ik gekozen voor een standaard ketting. Er zit dus alleen een transparante kraal aan, zoals ie op de foto staat. Veel bedrijven weten niet hoeveel kinderen en van welk geslacht de kraamvrouw heeft, vandaar. Ik stuur ook de jouwe vandaag nog mee!