Naief zeg..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eerised90, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Eerised90@ Graag gedaan meis , en mee lezen tja kan jullie niet los laten.
    En voel me vandaag ook slecht .
    Schrijf bijna de hele avond al in mijn topic .

2. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dat is voor mij ook heel herkenbaar. Na de bevalling van de eerste is bij mij de placenta ook op de OK verwijderd. Heb me toch wel een paar keer afgevraagd of er toen niet iets beschadigd is geraakt ofzo (zelfs al voor we begonnen). En als het dan even duurt voor je zwanger raakt, dan ga je je van alles in je hoofd halen.

Heel dubbel: aan de ene kant de gedachte dat je lijf heeft laten zien dat het het echt wel kan, maar aan de andere kant het duiveltje dat roept dat de gyn misschien wel iets kapot heeft gemaakt.

3. Marnat, waar is jouw topic?

Mon, ja bij mij was ie dus gescheurd en hebben ze er nog wat uitgehaald na het het hechten en 1 week later thuis nog een heel stuk en giga veel bloedverlies de hele tijd.
    Ze hebben niet meer gecontroleerd met een echo oid of de placenta geheel weg was.
    Ben ook niet op de OK geweest ofzo, maar soms schiet het wel door mijn hoofd..

Zie dat jij nu wel weer zwanger ben?

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  5. Gelezen en gereageerd!! Pff wat een verhaal meid.

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Tsja mijn mening is of je nou een paar maanden bezig bent voor een kleintje of al heel veel jaar als de wens er eenmaal is is iedere maand er een teveel. Ik vond het bij de eerste super lang duren maar in de 8e ronde was ik zwanger en had ik zoiets van waar heb ik me druk om gemaakt het valt nog best mee vooral als ik hier soms onderschriften zag van meiden die veel langer bezig waren. Nu zijn we alweer dik een jaar bezig voor een 2e en helaas na 11 maanden was ik wel zwanger maar dat eindigde in een miskraam.
    Ik zou net als jij er stiekem ook vanuit gaan hoor dat het snel weer raak zou zijn. Dikke knuffel en hopelijk is ronde 5!

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    hihi...zoals gezegd een wens is een wens en elke minuut wachten is er dan 1 te lang...;)

8. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jup, ronde 3 was raak! Viel dus alles mee achteraf.

9. Okee raar is dit.
    Ik was als raar ongesteld vond ik en nu is het gisteravond ook nog gestopt.
    3 dagen maar licht ongesteld geweest.
    Normaal ALTIJD 5/6 en beste heavy.
    Voelde Me niet erg ongesteld ook.
    Dus hier erge twijfels! Bij dochtertje ook veel bloedverlies gehad in de weken na de positieve test..

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zo kort ongi gebeurt meer meis .
    Bij mij onder anderen soms 4 dagen soms maar 3.
    En anders jaren terug ook 6/7 dagen.
    Nu zelfs zoals je hebt kunnen lezen na 20 dagen en de eerste dag heel erg gister weer minder en ineens heel erg . En nu weer bruin en minder.
    Zit nog maar op dag 3 . en lijven zijn raar kun je geen pijl op trekken.

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier ook de eerste in ronde 1.... Dacht bij de tweede al bij mnd drie dat ik naar de dokter moest omdat er iets mis was (schaam schaam).

Er was ook iets mis, ik had namelijk ongedulderitus... Daaruit kwam nietnattusbijseksus en tja dan wordt het niets hè...

Maand 5 was ik zo druk met andere dingen dat ik na een dag zoiets had van verrek had ik niet ongesteld moeten worden?

Ik vind die vergelijking met dat beleggen echt geweldig!

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Heb je voor de zekerheid een test gedaan?

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Eerised90@ Hoe gaat het meis ? nog steeds zo negatief gevoel ? of gaat het al weer wat beter?

Dikke knuf

14. Oh ja dat naieve herken ik ook wel hoor..
    Dacht dat ik wel even zwanger zou worden alweer meer dan 3 jaar geleden.. uiteindelijk wel gelukt na 1,5 jr. Valt nog mee in vergelijking met veel MMM meiden maar hebben veel geluk.
    Dit jaar juist andersom was 'ineens' zwanger.

tsja nu voel ik me stom dat ik zo naief was om te denken dat het wel goed zou gaan, omdat het eerste keer ook goed ging. Nah.. :(
    Dat naieve is er op alle manieren wel af gegaan hier.

Als je graag een kindje wilt, duurt wachten altijd te lang!
    Soms voel ik me ook een zeur.. wil zo graag weer zwanger zijn en ben echt superbang dat het niet meer lukt.. terwijl heb wel een kindje rondlopen dus zou niet zo moeten zeiken. Het verlangen is gewoon te groot

Deel Deze Pagina