Ik heb deze maand schoenen gekocht voor mijn oudste 2. beide bij een andere winkel. Mijn dochter vond supermooie schoenen maar die waren er niet meer in haar maat en in haar maat waren nog wel andere schoenen maar die vond zij weer niet mooi dus we hadden een deal gemaakt dat ze die schoenen mocht die ze leuk vond in een maat groter als ze dan eerst de schoenen aandeed die ik leuk vond tot ze in haar schoenen paste. Prima, 2 paar schoenen gekocht bij die winkel en naar huis gegaan. Nu (ongeveer 2 weken verder schat ik) Zijn dus de hele neuzen open. De winkel wil hier niets meer mee doen omdat kinderen dat zelf doen. Maar dit heb ik nog nooit gehad!! Dit is de eerste keer dat ik iets bij deze winkel koop, de rest koop ik normaal bij de winkel waar ik die van mijn zoontje heb gehaald. Die er overigens nog als nieuw uitzien ondanks dat hij net zo gek doet met spelen als mijn dochter, nog wel ruwer zelfs! Deze schoenen die kapot zijn waren 89,95 en ik vind het belachelijk dat ik er 2 weken mee kan doen. Ik ga ze dus echt niet meer aandoen vind het echt geen porem. En nu zit ik dus met die andere die ze WEL mooi vond maar die ze nog niet past. Ik mocht deze dus ook niet terug brengen van de winkel terwijl ze nog ongebruikt waren. Mogen ze dit zomaar doen? Ik vind dit echt weggegooit geld zeg... Normaal doet ze gewoon met 1 paar schoenen de hele maat tot ze naar een volgende maat toe gaat en geen 2 weken. Dan kan ik net zo goed naar de van Haren gaan de volgende keer. ben ik een stuk minder kwijt. bah, Kan ik hier nog iets aan doen?
Heeee dat is toevallig ik heb precies hetzelfde probleem en heb hier net een topic over geopend 'teruggaan of niet' Mijn dochter had haar schoenen welgeteld een halfuurtje aan Maar jij bent dus al teruggegaan maar ze weiegrr Je geld terug te geven??
Welk merk is het? Wellicht kan je eens met hun contact opnemen? Ik ben het met je eens dat je van schoenen a 90 euro best mag verwachten dat deze langere tijd mee kunnen. En geen versleten neuzen na 2 weken. Dat heb ik iig nog niet gehad. Wel afgetrapte schoenen van Bullboxer na nog geen maand. Bij de schoenenwinkel heb ik toen korting gekregen op een ander paar.
Dit kunnen ze gewoon niet maken, hogerop zoeken desnoods met de consumentenbond. Ik weet niet wat de voorwaarden zijn van de ongedragen schoenen terugbrengen naar de winkel, daar zou je even naar moeten kijken. Maar dit is inderdaad niet verplicht al doen wel veel winkels het uit coulance en klantvriendelijkheid. Overigens zijn ze niet verplicht je geld terug te geven tenzij ze geen acceptabel alternatief hebben(en dat is in een schoenenzaak natuurlijk een lastige kwestie, omdat je te maken hebt met smaak) Veel succes en mocht dit een keten zijn dan zou ik even vragen naar het telefoonnummer van de afdeling consumentenklachten, daar krijg je meestal veel meer voor elkaar.
misschien even kijken op consuwijzer. Dit lijkt mij toch wel dat zij de schade moeten herstellen of nieuwe schoenen moeten geven.
Nou ben blij dat ik niet overdrijf, stond echt perplex en had het idee dat ik iets heel raars vroeg... Wellicht inderdaad wat hogerop in de winkel zoeken. Het ging om schoenen van Nelson.
ik heb dat ook een keer gehad Piedro's van 120. Even aan gehad en heel de neuzen lagen open. Teruggegaan en heb andere uit mogen zoeken of anders had ik mijn geld terug gehad. Deze schoenen hadden ook geen stootrand. Dus daar let ik nu op
ALs het zonder gekke dingen gebeurd is zou ik er zeker mee terug gaan.. Als het gekomen is door te remmen met de schoenen tijdens fietsen of andere speelpraktijken dan niet.
Ze heeft geeneens een fiets... (deze komt morgen binnen hiephoi!) Het is echt gebeurd door gewoon te spelen e.d. wat ze normaal ook gewoon doet. Mijn zoontje speelt nog ruiger en valt meer (hij is wat onhandiger) en zijn schoenen zijn nog als nieuw!
Mijn zoon heeft dat bij elk paar schoenen, of ze nu van Replay zijn of van Develab of Braqueez of andere dure merken a 100+ Hij is gewoon erg lomp, druk, ravot de hele dag en verslijt dus schoenen bij het leven Ik denk dat het dus erg moeilijk ''hard'' te maken is of het door normaal gebruik komt of hevig gebruik, want zoals ik al zei zijn hier de neuzen al na 2/3 weken kapot en zien de schoenen eruit als 5e hands... gewoon omdat hij lomp is en ligt bij ons niet aan het merk schoenen.. of ze nu 120 of 10 kosten maakt bij ons niet uit..
Kun je niet even een foto neerzetten van de schoenen? Ben heel benieuwd of ze wat beschadigd zijn ( dus krassen) of echt doorgesleten? Kan me er geen voorstelling van maken nml.
Mn moppie is lekker buiten aan het spelen dus die foto komt zometeen. En Miss Mac: Mijn dochter heeft dit dus nooit... Daarbij komt dat ik dit eerder had verwacht bij mijn zoontje die is zo lomp als het maar kan (onze steve-o) en zijn schoenen zijn nog gewoon dicht. Natuurlijk zijn de neuzen versleten maar niet kapot. Mijn dochter heeft gewoon gaten in haar schoenen. Dat verwacht ik niet van zulke dure schoenen...
Ja kinderen spelen nu eenmaal. Altijd lastige zaak. Nu is nelson niet mijn favoriete winkel. (ikzelf heb ook een akkefietje gehad sindsdien ga ik er eigenlijk niet meer heen. Dat je die schoenen niet meer terug kan brengen komt waarschijnlijk doordat het actie schoenen waren? Volgens mij hadden ze 2de paar 1 euro actie nietwaar? Als het nieuwe collectie zou zijn zou je gewoon mogen ruilen. daar ben ik dan ook wel nieuwsgierig naar.
Ik heb toevallig een paar weken geleden ook gehad bij schoenen van BQZ. Gekocht bij Zalando van 90 euro voor 42 euro. De schoenen die ze een half jaar aan heeft zien er beter uit dan deze na twee weken. Ik heb er niets mee gedaan omdat ik er op dat moment de puf niet voor had en omdat je inderdaad altijd ziet staan dat op neuzen geen garantie wordt gegeven. Als ik er de volle mep voor kwijt was geweest had ik me wel aardig ge...gevoeld.
Ik heb hetzelfde gehad voor mijn dochter. Zij had nieuwe schoenen (100 euro) Na een half uur dragen, ging 1 van de ritsen spontaan naar beneden ..toeval?! Dus de rits omhoog gedaan, 2 uur later hetzelfde. De volgende dag de schoenen teruggebracht ..maar man o man wat deden ze moeilijk. Uiteindelijk "mocht" ik andere schoenen uitkiezen.
Ik had dit bij de scapino bij het vorige paar. Waren iets van 30euro, geen wereldbedrag maar het gaat om het principe. Na 3 dagen de neuzen dus al stuk, en dan bedoel ik niet versleten (dat is na 1 haal over de tegels al gebeurd) maar gewoon hele gaten erin. Ik dus terug gegaan. Toen ze zei dat die (kinder!!) schoenen ook niet gemaakt zijn om flink mee te spelen heb ik haar even met een halve grijns staan aankijken haha. Uiteindelijk het bedrag teruggekregen met de mededeling dat dit geen gewoonte is van de winkel.