naja stalken of grapje.. irritant zeg!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Kan wel, hoor.

Stel je voor: je wilt iemand bellen, maar hoort niks aan de andere kant van de lijn. Dus je hoort ook niet dat de tegenpartij opneemt en de naam zegt. Dus blijf je even wachten, maar omdat je maar niks hoort, leg je op en probeert het opnieuw.

Andersom heb ik het ook wel eens gehad, dat een ander mij niet hoorde. Toen zat ik in TS' situatie dus. Maar aan de achtergrondgeluiden hoorde ik dat het een bekende was. Zij hoorde mij niet, want ik kon roepen wat ik wilde. Op een gegeven moment legde ze op, en probeerde het opnieuw. Ik belde haar toen snel via mijn mobiel, en zo kwamen we erachter dat het aan mijn toestel lag.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is zeker irritant, je kunt je provider bellen zodat zij eens uitzoeken van wie dat telefoontje afkomt en eventueel het nummer laten blokkeren.

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hihi dat fluitje is een goed idee ;) mn man zegt ook zal vast een enquête ofzo geweest zijn. eens kijken of er vandaag ook gebeld word..

4. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Jawel hoor, de provider kan nagaan welke grappenmaker dit doet.

5. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

heel schel fluitje naast de telefoon leggen, mocht er weer niks worden gezegd keihard blazen bij de hoorn;) als iemand uit de omgeving oppeens doof is aan 1 kant weet je genoeg;)

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Same here... Heb de telefoon op tafel gezet en ben tv gaan kijken...
    Toen hele tijd geen last gehad....
    Daarna wel weer... (Toen wist ik inmiddels wie het was.. Want heel toevallig stond er ook regelmatig iemand door de gordijnen te gluren.... God mag weten waarom... Beste jongen bleek nog homo ook)
    Maar toen kreeg ik van m'n vader een heel schril fluitje.
    Toen was het ineens wel over.

7. Saskia78

Jup!

Het nummer wordt altijd meegestuurd met het signaal anders kun je niet bellen.
    Bij geheim nummer komt er een ander signaaltje ook mee.. Waardoor jouw telefoon het nummer niet kan uitlezen.
    Je provider kan dat echter wel gewoon :)

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oke dus als ik bij houd welke tijdstippen en ik bel naar mijn provider dan kan deze dat zien.
    Hij zal t wel niet geven denk ik :p hahaha
    maar kan hem dan blokkeren? dan ga ik t eens in de gaten houden bedankt!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

En daar heb je je tel.nr. dus ook op gezet?
    Ben je niet aangesloten bij een of meerdere gastouderbureaus dan? Want ik zou zelf nooooooit via facebook of een kaartje in de supermarkt een gastouder zoeken. Dat doe je -al was het alleen maar voor de kinderopvangtoeslag- via een erkend gastouderbureau.
    Dus misschien je pagina sluiten en het zo regelen?

Verder wat betreft het bellen: je kunt via je provider bepaalde nummers laten blokkeren. Je provider kan uitzoeken welk nummer jou belt en dan dat nummer blokkeren.

10. Saskia78

Ook een erkende gastouder kan natuurlijk gewoon een facebookpagina hebben he :)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Heb dat ook gehad, f*cking irritant! Heb mn provider ingeschakeld. Moest 3 of 6x verbinding met die gene krijgen(echt opnemen en dus niet wegklikken) datum en tijd noteren, op een formulier invullen(stuurt provider naar je op) en dan gaan zij uitzoeken wie t is, geven een officiele waarschuwing aan hun én hun eigen provider en bij een volgende keer blokkeren ze t nummer voor je.

Hier bleek t een bedrijf te zijn waar hun computer automatisch mensen belt en zodra er verbinding is word t door verbonden aan een telefoniste. Alleen hier ging t doorverbinden steeds fout en werd daarom steeds terug gebelt

12. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Ik heb het ook gehad, toen dreigde ik de politie te bellen want die kon toch wel achterhalen wat hun nummer was en nooit meer gebeld door ze!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik ben aangesloten bij 2 erkende gastouderbureaus maar als ik moet wachten tot hun een keer wat hebben.. ;)
    Dus ik adverteer ook zelf nu en heb een stel die mn flyer zag hangen die dacht hè en die heeft het gastouderbureau gebeld van ik wil daar kennismaken dus het werkt wel!
    En het gastouderbureau stuurt mijn flyer op naar vraagouders als ze interesse hebben..

En iedereen kan lid worden van mijn Facebook pagina en daar zet ik ook leuke werkjes op die ik we maken met de kids e.d. geen foto`s uiteraard zonder overleg ;)

Deel Deze Pagina