We gaan zaterdag naar de dierentuin en nemen zelf broodjes en drinken mee. Maar ik heb nu al niet zo'n zin in kleffe bolletjes met warme kaas of plak hagelslag en mijn inspiratie voor iets anders is ver te zoeken.. Iemand leuke, lekkere ideetjes om mee te nemen voor dan? Ook voor kinderen?
heb je geen koeltas? zodat je geen warme broodjes met kaas krijgt. anders tas mee met koelelementen erin. zo warm word t toch niet t weekend dat je gesmolten kaas krijgt
Of een koelelement? Je hebt tegenwoordig ook broodtrommels met koelelement erin. Kan je voor vrij weinig gewoon bij de action kopen. Lekkere wraps maken met gewoon ham/roomkaas/sla of brie/sla, zalm/roomkaas/sla, tonijn/ui/geraspte kaas/beetje mayo, etc Of je neemt gewoon een zak croissants mee ipv bolletjes met beleg Een croissant, gewoon naturel, is ook lekker.
Plakjes komkommer mee om het een beetje op te frissen weer. Die pak je in in zilverfolie en doe je ter plekke erbij op je broodje. Ik vind trouwens dat ham/worst minder snel zo klef wordt als kaas.
Ik neem altijd krentenbollen mee als we op vakantie gaan voor onderweg....Ideaal, iedereen vindt ze lekker en ook zonder beleg goed te eten. Wel van de bakker want van de supermarkt worden ze snel droog.
Gewoon de broodjes ter plaatse smeren Mes mee,en pas gaan smeren en snijden als jullie gaan eten. Aardappelommelet (tortilla) nemen wij meestal mee. Vult goed en is koud ook lekker.
Hier gaat er altijd vanalles mee net waar we zinin hebben. Zn blikje lunchworst is heerlijk op bolletjes. Kaasschaaf mee en plakjes snijden maar. Wij smeren wel de broodjes altijd ter plekke. Gewoon zonder boter hup beleg erop en smullen maar. Krentebollen, croissants, zelfgemaakte slaatje (aardappels, augurken en smac/lunchworst door elkaar stampen met fritessaus), ham, zak snoep en verpakte koekjes gaan hier altijd mee ook.