Najaar 2014, wie gaat er nog meer voor?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amare, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrova

petrova Actief lid

Yep gelukkig wel :) en toen ik eerder wel eens gestopt ben met pil/spiraaltje was mijn cyclus gelijk ook weer vrij normaal dus dat zou natuurlijk ook ideaal zijn!

Lise - 27 jaar - 1ste kindje
    shia - 29 jaar - 1e kindje
    Meysje - 26 jaar - 1e kindje
    Pompeloesje - 30 jaar - 3e kindje
    AnitaP - 28 jaar - 4e kindje
    Lovetobeamom - 24 jaar - 2e kindje
    MinnieJ - 32 jaar - 3e kindje
    Petrova - 25 jaar - 1e kindje

(Ben net jarig geweest, moet wel weer even wennen aan mijn nieuwe leeftijd, ben al blij dat ik er nog aan dacht en niet mijn oude leeftijd opschreef :p )

2. Amare

Amare Niet meer actief

En ineens is daar de twijfel (en teleurstelling) :(

Na onze vakantie, wou mijn man geen condooms meer gebruiken. Ik vroeg hem of hij het zeker wist. En ook wist wat dat zou kunnen betekenen. (Ik slik namelijk geen pil). Hij zei het zeker te weten.

Tot hij dit weekend ineens besloot dat hij het niet meer wilde, hij weet ook niet meer of hij er dit najaar nog voor wil gaan. Hij geeft aan eerst een andere auto nog te willen en meer financiële zekerheid. (Eerst zat ik met al deze punten en overtuigde hij mij dat het allemaal goed zou komen).
    Maar aan de andere kant zegt hij weer dat hij het niet erg zou vond, mocht hij al 'raak geschoten' hebben.

Ik merk dat ik in de war ben hier door. Ik snap hem ook wel. Maar nu is het: wel, niet, wel, niet.
    Weet niet goed waar ik aan toe ben en wat hij nu precies wilt, hij is ook niet zo een prater wat dat betreft.

We zullen zien wat het gaat worden, moest het gewoon even kwijt.

3. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ahh dat is niet leuk Lise186!
    Komt het voor je vriend nu te dichtbij, nu jullie er aan begonnen waren? Ben jij er wel helemaal klaar voor?
    Wat je vriend zegt over de financiën en nog andere auto is herkenbaar. Het wordt vaak als reden opgegeven om nog even te wachten...
    Ik kan niet in jullie portemonnee kijken maar zo zal er altijd wat zijn. Nu is het de auto, straks is het een ander huis. Het komt echt altijd goed ;)
    Sterkte met jullie beslissing hierin!

4. petrova

petrova Actief lid

Oh dat is een vervelende situatie Lise! Ik snap zijn twijfel ook wel, wij voelen ons allebei ook een beetje zo (financiële situatie niet heel goed, maar ja aan de andere kant wel medische druk, dus voelt een beetje vreemd allemaal). Soms heb ik ook wel paniekmomenten. Maar toch hebben wij besloten het wel te doen dus die zekerheid is er - lijkt me inderdaad lastig als je steeds wel/niet te horen krijgt. Sterkte ermee in ieder geval!

5. Lovetobeamom

5 jun 2014
    57
    0
    0
    Werk als assistente
    Noord-Holland
    Dames,

Wat is het stil hier. Gaat alles goed met jullie?

6. Amare

Amare Niet meer actief

Het is inderdaad erg stil hier.

Hier, een week nadat mijn man zijn twijfels uitsprak en we een week lang het woord baby hebben ontweken, toch de stoute schoenen aangetrokken en mijn teleurstelling kenbaar gemaakt bij mijn man.
    Hij gaf aan dat hij absoluut niet twijfelt over het feit dat we een kindje willen, maar dat hij het ook heel eng vind.
    Hij zou liever hebben dat het hem ' overkomt'. In plaats van dat we bewuste stappen gaan ondernemen hiervoor.

Eindconclusie was dat hij zeker nog voor een kindje wilt gaan dit najaar.

7. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Nou gelukkig Lise!!
    Hier is de vakantie van de kids begonnen!
    Nog 1,5 week werken en dan heerlijk weg.
    Gaan jullie nog op vakantie dames?

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh Lise heel herkenbaar hoor, het is de eerste toch? Grappige is dat je dat bij een 2e of 3e veel minder hebt, maar bij de eerste gaan mannen vaak twijfelen, vinden ze het eng, en wij soms ook trouwens. Aan de ene kant logisch, want het is niet zomaar iets, aan de andere kant hoeft niet alles al geregeld te zijn, wij kochten pas een huis, auto toen de oudste 1 jaar was. Dat kan ook gewoon:)

Hier gaan wij eind augustus naar italie (man is italiaans)!

9. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ben een tijdje niet geweest op t forum, beetje in een dip. Wacht inmiddels al 65 dagen op volgende ongesteldheid. Geloof me, das niet fijn. Ben er continu mee bezig, ook al wil ik dat niet. Ben daarom donderdag naar de dokter geweest en mag maandag naar de gynaecoloog voor echo... Onregelmatige cyclus kan een oorzaak hebben. Spannend....

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

oh wat vervelend shia, komt het niet door pil stop? Nou hopelijk is er niks en wordt je cyclus gauw regelmatiger, ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is

11. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Jeetje Shia dat is erg lang inderdaad!
    Veel succes maandag bij de gynaecoloog.
    Hoop dat het meevalt en dat je menstruatie gauw aankondigt.
    Wat kun je dan blij zijn met een menstruatie.

12. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog nooit zo graag weer ongesteld willen zijn indd haha!
    MinnieJ het zou kunnen dat het ontpillen is maar ben inmiddels 7 maand gestopt... De huisarts stuurde me door omdat dat 'mag' bij 6 maanden onregelmatigheid.. Ook heb ik sinds het stoppen last van puistjes. Hef zou door pcos kunnen komen. Zie wel een beetje op tegen morgen maar hoop duidelijkheid te krijgen.

13. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben dus naar de gyn geweest. Heb een cyste van 4 cm op m'n linker eierstok. Wel even een schok. Gelijk bloed af laten nemen en moet volgende week weer heen...

14. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Jeetje heftig Shia.
    Wordt deze nu operatief verwijderd?
    Heeft het nog gevolgen voor je vruchtbaarheid?

15. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik volgende week te horen...wachten geblazen nu. Pff.:(

Hoe gaat het bij jou?

16. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Weet je al meer Shia?

17. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    AnitaP, ik moet morgen heen. Eindelijk, wachten duurt lang!
    Hoe gaat iet met jou?

18. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Nou dat geloof ik graag Shia!
    Die spanning ook... Bah. Succes morgen!

Met mij gaat het goed!
    Van het weekend een positieve test in handen!

19. Amare

Amare Niet meer actief

Jeej Shia, dat is even spannend zeg, heel veel succes voor morgen!

Anita gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws zeg!

Hier alles rustig, niet veel babypraat de laatste tijd.

20. Lovetobeamom

5 jun 2014
    57
    0
    0
    Werk als assistente
    Noord-Holland
    Aaaaaahhhh!!! Gefeliciteerd.. Ik heb ook een test gedaan maar die was Omo wit. Augustus wordt hem niet omdat mijn vriend voor werk een week weg is precies als ik vruchtbaar ben. En dus zijn alle pijlen gericht op september 😍

Deel Deze Pagina