Najaar 2014, wie gaat er nog meer voor?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amare, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super gaaf Anita!!

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik naast die cyste ook pcos heb.. :( Ik zal dus aan de medicijnen moeten. Volgende week opnieuw een echo om te kijken naar de cyste of ze dit middels een kijk operatie of buik operatie moeten verwijderen. Dit omdat die cyste niet uit zichzelf weggaat en alleen maar zal groeien. Ook heb ik klachten (soms erge kramp). Dus best vervelend allemaal.

2. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Dus als ik het goed begrijp Shia wordt je geopereerd om de cyste weg te halen en ga je starten met medicatie om ervoor te zorgen dat je een eisprong krijgt?
    Heftig allemaal en dat je dat moet ontdekken op het moment dat je voor een kindje wil gaan. Sterkte meid! Hoop dat de behandeling je goed zal doen.

3. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt Anita. Gyn wil kijken of operatie moet voor ik start met de medicatie. Hoor ik volgende week hoop ik.
    Hoe gaat het bij jou? Al zwangerschaps "klachten "?

4. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Kan het ook zo zijn dat je geen operatie nodig hebt?
    Met mij gaat alles goed.
    Niet echt veel zwangerschapsklachtjes, alleen borsten iets gevoelig.
    Moet allemaal ook een beetje landen hoor. Had niet verwacht dat het zo snel weer raak zou zijn.

5. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn hoor! Hoelang waren jullie nu weer "bezig"?
    Nou die operatie ligt er even aan of die cyste snel groeit. Maar hij moet sowieso ooit verwijderd worden zei de gyn. Dinsdag krijg ik een nieuwe echo dus dan gaat ie kijken hoe verder.

Hoe gaat het met de anderen hier trouwens??

6. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Dit was nu de 3e ronde na vroeggeboorte. Maar niet echt geforceerd bezig. Was niet bezig met wanneer zijn precies m'n vruchtbare dagen, we deden het als we zin hadden ;)

7. Lovetobeamom

5 jun 2014
    57
    0
    0
    Werk als assistente
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat het allemaal meevalt.
    Hier gaat het goed. Druk bezig met het huis. Het weekend gaan we erin. 1 nadeel: na het trekken van mijn verstandskies heb ik een bacterie in mijn wond gekregen. Sinds gisteren zit ik voor 7,5 dag aan een AB kuur. En geen slechtte: 4 x per dag 2 tabletten van 500mg. Over twee weken gaan we kijken wat die gedaan heeft. Is de bacterie over dan laten we het zo. Is hij er nog krijg ik hem voor totaal zes weken. Houdt in dat alles beetje vertraagd hier. Dus ook tijdens onze vakantie ben ik er dan mee gezegend.

8. Amare

Amare Niet meer actief

Hoi allemaal!

Hoe was je echo vandaag Shia? Heftig allemaal hoor, lijkt me zo moeilijk dat je niet weet waar je op het moment aan toe bent.
    Anita hoe voel je je? Heb je de bekende klachten of valt het hopelijk mee?
    Lovetobeamam ik zie aan je banner dat je overtijd bent! Spannend!
    Hoop dat je AB helpt voor de bacterie. Heb je er veel last van?

Hier alles rustig, we zijn aan het twijfelen of we ovulatietesten moeten gaan gebruiken, omdat we er achter zijn dat ik een hele onregelmatige cyclus heb. ML vond het ook wel een optie om het gewoon heel vaak gezellig te maken :D

9. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Voel me heel goed. Weinig klachten alleen last van mood wings... Wel heel irritant.
    Als je niet heel veel haast heb zal ik geen ovulatietesten gebruiken. Maakt dat je weet wanneer je het moet doen maar is allemaal wel geforceerd. Ik werd was er dan heel erg mee bezig, zo van dan moet ik het dan en dan doen want dan is de kans het grootst. Daarna was ik vooral bezig met voel ik al iets? Zou het nu gelukt zijn? Etc.
    Heb ze maar 1 ronde gebruikt. Daarna gauw de deur uit gedaan en ze zijn er niet meer ingekomen.
    Het is voor een ieder persoonlijk of je het wat vind hoor. Maar zal er in eerste instantie niet mee beginnen...
    Je kunt ook je slijm in de gaten houden... Als je dat in de gaten houd zit je ook goed ;)

10. Lovetobeamom

5 jun 2014
    57
    0
    0
    Werk als assistente
    Noord-Holland
    Zo lieve dames,

Ik heb weer iets te vertellen. Mijn werk heeft mij een kans gegeven mij te ontwikkelen en hoger op te komen. Ik ga een HBO studie volgen. Dit gaat van September tot en met Juni duren. dit betekend dat het nog wel even gaat duren voordat ik zwanger raak.

Deel Deze Pagina