Wij zijn voordat we aan kinderen begonnen getrouwd. Inmiddels alweer bijna 6 jaar. Voor de rest hebben wij niets op papier staan. Soms denk ik we moeten het een en ander vastleggen, maar die kosten om zo'n akte op te maken.... Doe er liever andere dingen mee. Haha De pil is hier de deur nog niet weer in geweest. Over een paar dagen kan ik testen... Al denk ik dat ik gewoon ongesteld word. Voel me niet zwanger in iedergeval. Heb ook nog geen regelmatige cyclus na de bevalling
Het wordt al een beetje gezellig hier welkom Love (mag ik t afkorten? Typt wat fijner ) Leuk, eerst verhuiskriebels en daarna kluskriebels Ik ben inmiddels super regelmatig, kan het klokje erop gelijk zetten wanneer t doorbreekt en wanneer het ophoudt. Als dat zo blijft breekt 18 september mijn laatste periode aan. En dat gaat best wel snel Misschien besluiten wij ook wel om niks te regelen hoor. Vind het zelf alleen een fijn idee. Trouwen is nog beter maar vriendlief wil een knalfeest en achterhoekse bruiloft, maar het geld kunnen we beter sparen. Ik houd het liever simpel, maar mijn vriend is koppig en vraagt me ggewoon niet haha. Partnerschap vindt hij een mooi compromis.
Knap Meysje dat je kan voorspelen wanneer je voor het laatst ongesteld wordt..... Denk dat je bedoelt dat je dat hoopt 😜
welkom lovetobeamum!! Wij zijn getrouwd. wat we wel eens willen bedenken: wat gebeurt er met de kinderen als ons allebei iets overkomt ? Daar hebben we nog niet over nagedacht..
Ja daar denken wij ook wel eens over na. Hoor in mijn omgeving wel dat getrouwde stellen een Peetoom en Peettante aanstellen. Stel dat je beiden iets overkomt dat de kinderen dan daar heen gaan. Zelf ook overnagedacht maar bang dat ik dan iemand aanstel daarvoor maar een paar jaar later zijn ze toch niet zo geschikt als gedacht of hun leven is zo veranderd dat daar evt mijn kinderen er niet tussen passen. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Is best een verantwoording wat je iemand opdraagt als je iets overkomt.... Hoe denken jullie daarover?
Ja dat is het zeker. Wij zijn daarom voornemens om iemand voogd en iemand anders toeziend voogd te maken. Diegene kan er dan op toezien dat de voogd zijn/haar/hun verantwoordelijkheid enz aankan/kan dragen. Het zijn hele lastige dingen want niemand voed natuurlijk jouw kindjes het beste op als julliezelf en op de manier die jullie willen. Maar ja het leven us onvoorspelbaar dus je kunt ook dat soort dingen maar zo goed mogelijk geregeld hebben.
Ik bedoel rammelende eierstokken.. Ik kan echt nergens anders meer aan denken.. Zo verschrikkelijk.. Ik zie overal zwangere vrouwen, mensen die zwanger raken. Ik wil zo graag weer zwanger zijn een nieuw kindje mogen verwelkomen. Maar het soms zo erg dat ik denk, geniet van wat je nu hebt!
Oja herkenbaar, zie overal zwangere vrouwen en lieve baby'tjes. Maar toen ik net bij Intertoys even een heel hoog krijsend en vervelend kindje hoorde, werd het rammelen even minder Wat betreft het voogd zijn, hebben we eigenlijk nog niet over nagedacht. Kun je ook een Peetoom en tante benoemen zonder de kinderen te laten dopen? Of is dat een hele domme vraag?
Wij zijn net van de notaris terug. Waarschijnlijk gaan we of trouwen of een partnerschap aan. Even over nadenken. Ze raadde wel aan om vast te laten leggen als de kleine er is wat er gebeurd met de kleine mocht ons iets overkomen. Maar dat hoeft nu nog niet. En ik heb geen idee wie wij als voogd willen benoemen.. Mijn ouders wonen om de hoek, mijn volledige schoonfamilie woont aan de andere kant van nederland, mijn zusje woont ook ver weg maar die valt af op dit moment (te jong, ook qua leefstijl)
Ja, hier ook heel herkenbaar! Ik vind het soms bijna niet leuk meer zoveel zie je er ineens.... Maar eerlijk is eerlijk, als mn neefjes/nichtje bij ons gelogeerd hebben, ben ik ook altijd weer blij als ze weg zijn. Maar dat komt misschien ook omdat het niet van jezelf is. Volgens mij kun je gewoon een peetoom en peettante benoemen ook als je je kinderen niet laat dopen. En, althans bij ons de omgeving, zijn de peetoom en peettante ook meestal niet bedoeld als voogd mocht er iets gebeuren. Het is meer iets als een extra knuffeloom en -tante. Wat hebben jullie dit weekend eigenlijk allemaal gedaan? Heerlijk zomer weertje
Wij hadden zondag een heerlijk dagje op Zandvoort. Zijn met een kar rond gereden en mochten strand jutten. Dochterlief vond het HEER-LIJK! Wilde constant naar de zee rennen, dus mijn vriend wil toch in het najaar op vakantie. Misschien wordt het kindje dus wel in het buitenland verwekt Gisteren een stukje gefietst en beetje boodschappen gedaan. Verder was alles dicht Aan wat voor anticonceptie zitten jullie?
Zal ook maar eens nadenken over een voogd. Lastig vind ik dat. Nu kan iemand heel geschikt lijken maar over een aantal jaar misschien helemaal niet. Ben vrij nuchter van aard, en wil niet alles in het leven indekken. Wat als dit, wat als dat... Ben meer het type komt tijd komt raad
Heb het weekend gewerkt.... Gisteren was ik gelukkig wel vrij en zijn met de kids naar het strand geweest. Heerlijk relaxt dagje. Op het moment gebruiken wij geen anticonceptie
lekker love, vakantie in het vooruitzicht Dar kijk ik wel naar uit, vakantie met het gezin, maar stiekem toch ook wel naar onze twee vakanties met zijn twee dit jaar nog. Ik gebruik zelf geen ac, mijn vriend gebruikt condooms.