Zwanger worden traject.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door angel02, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hallo dames
    Ik zou het een leuk idee vinden om met dames die ook zwanger willen worden en die nu bezig zijn een groepje te starten.en dan met elkaar meeleven en dan helemaal vanaf het begin .ik ben nu na een miskraam begonnen met ovulatie testen dus het is nu heel spannend wanneer en of het het gaat lukken.
    Nou dames ik hoop tot snel.

2. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Spannend! Wij zitten inmiddels in de derde ronde. Hier geen ovulatie testen gebruikt deze ronde maar de billingsmethode. Ook om mijn eigen lichaam te leren kennen. Vond het erg prettig. Ik zit inmiddels op het wachtbankje. Moet a.s. zondag ongesteld worden mits ik niet zwanger ben. Heb totaal niet het gevoel zwanger te zijn.

Wel erg gespannen / grotere borsten en een opgeblazen buik maar dat eerste heb ik al vanaf mijn eisprong...

spannend!

3. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hoi seepje
    Wat gezellig dat je mee komt praten.
    En wat spannend ook bij jouw zeg.wat is billingsmethode eigenlijk.

4. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hier staat een uitleg over de billingsmethode.

Kwam omdat ik heel nerveus van die ovulatie testen werd. En idd erg spannend allemaal. Ook verschrikkelijk van je miskraam. Hoeveel weken was je onderweg?

5. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik was 6 weken zwanger ongeveer.

6. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik gebruik dat ook maar wist helemaal niet dat dit zo heette haha

7. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik kan me wel voorstellen dat je het spannend vind zondag wel ,niet ook omdat je je niet zwanger voelt maar die symtomen die je heb kunnen er wel naar leiden .ik zal voor je duimen.hoe oud ben jij.ik ben 36

8. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Haha ja nouja ik wil me nergens op instellen :)

Ik ben 23, nog piep jong maar mijn vriend hikt tegen de 38 aan ;)

9. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook bezig voor onze eerste. Ik heb eerst mijn lichaam de tijd gegeven te ontpillen, had daar erg last van :( Merk nu dat lichaam weer beetje tot rust komt zeg maar dus ik wacht nu op mijn ongesteldheid en dan gaan we ervoor :) Ga ovulatietesten gebruiken

10. SapphireArt

30 mei 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Ik wil ook graag meekletsen hier als dat mag :)

Wij zitten inmiddels al in ronde 8 we zijn sinds november 2013 bezig voor ons eerste kindje.
    Helaas duurt het nog een beetje lang hier. Heb ovulatietesten gebruikt heb ze ook niet gebruikt. Ik doe nu voornamelijk temperaturen en ik wil deze ronde weer ovutesten gaan gebruiken. Ik heb hele onregelmatige cyclussen waarbij mijn LF voornamelijk schommelt in duur. Mijn ei heb ik over het algemeen tussen dag 21 en 23 zeker want ik voel mijn eisprong maar de periode erna wisseld van 10 dagen tot 18 dagen.

Mijn zus zit inmiddels al 2,5 jaar in MMM wat begon met cystes. Wij zijn nu bij de HA geweest die ons heeft doorverwezen naar het ziekenhuis voor de eerste onderzoeken om te kijken of we beide gezond zijn, omdat ik onregelamtig ben en dit mss genetisch kan zijn. Dit brengt zowel angst als geruststelling met zich mee.
    Moet nog een afspraak bevestiging krijgen van het ziekenhuis

11. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Welkom shia en papillonnoir
    Gezellig dat jullie er ook bij komen praten.
    Seepje mijn man is 40 en ik 36 dat zegt niks op een gegeven moment denk je ja nu gaan we ervoor.
    Shia spannend hoor wanneer zou je ongesteld moeten worden dan.
    Papillonnoir zo bij jouw is het ook spannend hoor en wat vervelend dat je wisselende cyclussen heb dan weet je eigenlijk niet echt waar je aan toe bent denk.en wat spannend die onderzoeken zeg hoop dat jullie inieder geval allebij gezond zijn

12. SapphireArt

30 mei 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Dank je wel angel02 dat hopen wij ook natuurlijk :) wacht nu met smart op die brief!

13. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Welkom dames!! Ennehm.... ik heb vanmorgen positief getest!!!

14. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    #14 shia, 13 jun 2014
    Laatst bewerkt: 13 jun 2014
    Ik heb helaas ook een onregelmatige cyclus... Als ik jouw verhaal zo hoor papillonnoir ben ik ook een beetje bang. Ik denk dat ik over ongeveer 10 dagen ongesteld word. Vermoed dat ik mijn eisprong door heb gehad.

Gebruiken jullie ovu testen? En temperaturen jullie ook?
    De billingsmethode kan ik niet zoveel mee. Wil er volgende ronde wel op gaan letten...
    Voelen jullie je eisprong ook duidelijk? Hebben jullie dan lang buikpijn of maar kort?

15. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaaaf!! Kon je niet wachten tot zondag? Voelde je het aankomen?

16. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @shia ik kreeg vanmorgen het alles overheersende gevoel dat ik moest testen! Dus gedaan maar met de gedachte 'het is toch niet raak... maar gezien de streep al zo duidelijk is gok ik dat mn ei eerder is geweest

17. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super hoor!! Na hoeveel rondes? Dus jullie hebben voor de zekerheid veel geklust dan?

18. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Gefeliciteerd seepje leuk hoor :)

19. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hoi shia ik ben sinds een paar dagen begonnen met ovulatietesten
    Ik ga morgen toch maar eens beginnen met temperatuur opnemen.
    Ik voel eigenlijk niet mijn eisprong maar ik moet wel zeggen dat ik er nooit zo
    Mee bezig was alleen sinds we voor een kindje gaan verdiep ik me er steeds meer in.;-
    Steeds meer in.

20. SapphireArt

30 mei 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Seepje gefeliciteerd!!! Dat is geweldig nieuws!

Shia niet bang worden hoor. Ik heb niet het idee dat me iets mankeert maar dat weet ik snel genoeg. Met een onregelmatige cyclus kan je dmv ovulatie testen beter gokken en het is absoluut niet onmogelijk om zwanger te worden! Er is bij mij alleen wat familie geschiedenis medisch gezien dus vandaar is dit eerder een voorzorg.

Ik heb ovulatietesten gebruikt, vorige ronde niet maar ik wil het deze ronde weer oppakken. Ik temperatuur al 3 maanden en daardoor heb ik een goed inzicht in m'n cyclus gekregen en dat helpt ook. Dus als je miet wilt testen probeer dan eerst temperaturen.
    Ik voel mijn eisprong ook nog eens wat ik super fijn vind. Ik krijg een scherpe steek links of rechts en dan weet ik dat het gesprongen is. Nadeel is wel dat ik 2 weken met krampen loop dus dat is wel minder maar goed daar doe ik t mee.

De billingsmethode is niks voor mij want mijn cervixslijm is een beetje moeilijk te lezen plus ik zie geen verschil dus daar kan ik niet vanuit gaan

Deel Deze Pagina