Najaar 2016, gaan we voor een 1e, 2e, 3e, 4e etc kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DEMADE, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Haaiii Dames,

Vanaf eind oktober hebben wij nu op de planning staan om te stoppen met de pil en daarna te gaan klussen voor ons 2e kindje!

Wij hebben nu een zoontje van 22 maanden. Volgende maand wordt hij alweer 2 jaar!

Hopelijk zijn er nog een aantal meer dames die mee willen kletsen.....

Tot snel..

Xx

2. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Niemand?

3. Srjj

Srjj Lid

12 okt 2009
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik zag je reactie op mijn topic, vind dit wel een beter idee ;) Zijn denk ik niet veel mensen die op het forum komen terwijl ze nog niet bezig zijn met zwanger worden! Komen binnenkort vast nog meerdere mensen bij voor herfst 2016 :D

Echt jaaaaren op dit moment gewacht en eindelijk een concreet moment dat we ervoor willen gaan! Aftellen!

Jij hebt dus al een kindje, leuk! Hoe oud is hij/zij? :)

4. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ahhhh leuk is dat he! Had ik ook toen we voor de eerste gingen..

Kan nu al net zo zenuwachtig worden 😂! Vind het zoo ontzettend spannend weer.

Mijn zoontje wordt volgende maand 2 jaar....

5. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Jeej, ik sluit me graag bij dit clubje aan!
    Was al opzoek naar een wat nieuwer topic.. het zijn er zoveel en iedere keer als ik reageer dan ben ik het weer kwijt. Ik neem dan ook maar direct een abbo op deze!

6. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Ha in mn enthousiasme helemaal dit topic gemist! Ik sluit me aan. Sinds gisteren weten we dat we er vanaf september weer voorgaan en ik heb er heel erg veel zin in!

Hoe werkt het abonneren? Doe ik dat ook. En wanneer beginnen jullie met foliumzuur? Vanaf vier weken voor je zwanger wilt raken toch? Ben er echt weer helemaal uit hoor ;)

7. Srjj

Srjj Lid

12 okt 2009
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej gezellig met z'n allen zenuwpezen ;)

Hoi Belbail en Joppi, gezellig! Dit topic is in elk geval nieuw haha. Gaan jullie beiden voor een tweede kindje? :)

8. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ha Joppie! Gezellig. Abonneren doe rechtsbovenin bij onderwerp tools :).

Wij gaan voor ons eerste kindje! Kan niet wachten, denk bijna nergens anders meer aan en dan te denken dat we nog even moeten wachten. Heel fijn dat dan met jullie te kunnen delen!

9. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Leuk! Ik doe ook graag mee. Wij hebben pas besloten dat we vanaf september voor een 4e kindje gaan. Nummer 1 is dan 3 jaar en nummer 2 is dan bijna 2 dus dat vinden wij een prima moment om er weer voor te gaan. Ons 3e meisje is tot ons grote verdriet niet meer bij ons.

Het is wederom heel spannend om er weer voor te gaan!

10. Srjj

Srjj Lid

12 okt 2009
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ook de eerste, leuk! En je stopt in juni met de pil zie ik, gaan jullie dan 'beginnen', mocht je eerder ongesteld worden?

Voor mij ook de eerste, maar slik al jaren de pil niet meer (gelukkig), dus 'ontpillen' hoef ik niet... Wel heel regelmatige cyclus en voel m'n eisprong altijd, maarja dat hoeft niet te betekenen dat je dan ook snel zwanger wordt... Daar maak ik me stiekem best wel zorgen om: kan ik wel zwanger worden? ;)

Welkom KleineFee! Vier kids :$ Wow! Hoe oud zijn je andere kids? Lijkt me wel heftig joh maar ook super leuk!

11. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ik ga in september het laatste jaar van mijn hbo opleiding in, dus het zou het slimst zijn om pas na de zomervakantie te beginnen maar of dat gaat lukken... Haha geduld is niet mijn sterkste kant.
    Wel al in juni stoppen zodat ik kan kijken hoe mijn cyclus is en ik ben ook wel erg benieuwd hoe het is zonder pil aangezien ik er al best lang aan zit.

Wat verdrietig dat jullie meisje er niet meer is, KleineFee. *

Erg leuk dat we allemaal een beetje dezelfde plannen hebben!

12. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

#12 Joppie1, 12 mei 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2016
    Ja bij ons is het de tweede! En wat het zenuwpezen betreft: echt wel! Mijn wereld staat op zn kop. Ben meteen erg knuffelerig naar mijn man en zoon en als onze zoon met een ander kind speelt ben ik helemaal ontroert, want dan zie ik hem al voor me met een broertje of zusje hihi! Ik zou het erg leuk vinden om een meisje van ons samen mee te maken. Hebben jullie dat ook dat je nieuwsgierig bent naar het andere geslacht dan het kindje/de kinderen die je al hebt? Met nog een jongetje zit ik zeker goed, want wordt nu al door mijn mannen op handen gedragen. Dus ik ben sowieso blij als we het wonder allemaal nog eens mee mogen maken en het allemaal weer zo goed gaat!

Wat erg KleineFee dat je een kindje verloren hebt! Lijkt me het ergste wat er is. Dikke knuffel!

13. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Joppi, het zal ons eerste kindje zijn dus bij ons is dat niet van toepassing. Ik heb wel altijd gedacht dat ik een jongetje zou krijgen dus ik ben heel benieuwd. Mijn vriend roept al zolang ik hem ken dat hij niet wil weten wat het wordt.. ik denk dat ik dat aan de ene kant wel leuk vindt, maar ik weet niet of ik dat ga volhouden haha. Het lijkt me zo leuk om gericht te kunnen shoppen!

14. Srjj

Srjj Lid

12 okt 2009
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    #14 Srjj, 12 mei 2016
    Laatst bewerkt: 12 mei 2016
    Belbail: Haha, ook wachten tot het eindelijk kan dus... Ben je niet bang dat je laatste jaar heel zwaar wordt als je zwanger bent (moe/ziek etc.)? Kan me je ongeduld goed voorstellen hoor! Wat het geslacht weten betreft, dat wordt nog eens goed praten met je vriend dus :p Ik zou dat zooo graag willen weten! Kan ik echt niet langer uitstellen. Ben zelfs nu al aan het twijfelen over een vroege pretecho, zo nieuwsgierig ben ik haha! Terwijl het me eigenlijk niet eens uitmaakt welk geslacht t wordt en ik de babykamer best wel neutraal zou willen :p

KleineFee: auw, excuses, ik had je bericht niet goed gelezen (geen excuus, maar was niet meer helemaal wakker :()... Wat ontzettend verdrietig zeg! :(

Joppie: Nu al, en dan ben je nog niet eens een wandelende hormonenbom haha! Als het ons gegeven is om twee of drie kinderen te krijgen, lijkt mij van beide geslachten ook erg leuk! Maar voor de eerste maakt het mij dus niet uit, heb een heeeele kleine voorkeur als ik moet kiezen tussen 3 jongens of 3 meiden maar beide geslachten lijkt me het leukste :) Mijn vriend heeft wel een lichte voorkeur en voor mijn schoonmoeder zou die voorkeur ook wel leuk zijn ;) Hij komt uit een gezin met alleen maar jongens en de kleinkinderen zijn tot nu toe ook alleen maar jongens, denk dat zij een meisje wel erg leuk vindt (maar ze weet niet dat wij hiermee bezig zijn ;))

Ik was vandaag op mijn werk in gesprek met een zwangere collega waar wat andere collega's bij waren... Ik ga er zo in mee dat ik al een paar blikken kreeg volgens mij haha! Oops :p

15. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Goedenavond dames,

Wat leuk dat er al meerdere dames al weten in het najaar te gaan beginnen voor een kindje!!!

Ik geloof niet zo heel erg in het ontpillen.... Ik ben midden in een strip gestopt met de pil, was zo blij dat we eindelijk voor een kindje gingen. Maand later testte ik positief. En hij wordt nu bijna 2...

Foliumzuur neem ik pas als ik gestopt ben met de pil. Als ik dan uiteindelijk zwanger ben, ga ik over op mama vitamine pillen.

Maarrrrrr ohhh wat vind ik het weer ontzettend spannend zeg. Volgend jaar rond deze tijd lopen we allemaal hopelijk met een dikke gevulde buik 💙💖!

Voorkeur heb ik bij de eerste niet gehad, was er 100% van overtuigd dat het een meisje zou worden. Uiteindelijk bleek bij de geslachtsbepaling iets te hangen tussen de benen haha.... Een lief stoer jochie!!! Nu hoop ik bij de tweede weer op een jongen. Lijkt me zo gaaf, all boys mum 💙! Dat erbij, een meisje is mega slecht voor mijn portemonnee en ik ben zo niet handig met haar 😂..... Hahahahahahahahahaha! Maar lijkt me ook geweldig mooi hoor!

16. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Srjj: ik heb gelukkig niet een hele zware opleiding en ik hoef maar 2/3 dagen naar school. Maar we zijn ons er zeker van bewust dat het anders kan gaan lopen door de zwangerschap en dat is dan geen ramp. Ik zal niet de eerste zijn die haar scriptie niet meteen af heeft :).

Haha ja wij ook, we zijn gek op bruin dus het kamertje zal een crème, bruine kleur krijgen. Maar toch ben je nieuwsgierig lijkt me haha. Ik kan het me ook goed voorstellen dat mijn vriend tzt toch te nieuwsgierig wordt.

Haha, je collega's zullen misschien wel denken dat je al zwanger bent. Ik heb het er altijd al over dus bij mij zal het niet zo opvallen denk ik.

DEMADE: jij was vlug zwanger! Hopen dat het dit keer ook weer snel raak is. Ik zie op dit forum zoveel vrouwen die al zolang moeten wachten. Dat is echt heel verschillend bij iedereen.

Ja het zou geweldig zijn als we volgend jaar om deze tijd allemaal zo rondlopen! Ik kan me er nog zo weinig bij voorstellen hoe het voelt om een kindje te dragen, ik kan niet wachten!

17. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ja klopt was gelijk in de eerste ronde al zwanger.. Maar dat zegt natuurlijk niks voor de 2e.

Het is zo bijzonder en zo apart om een kindje in je buik te dragen. Ik heb wel eens naar mijn buik gekeken toen hij lekker aan het bewegen was, dat ik dacht, jeetje! Als het een alien is geloof ik het ook hahaha.

18. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Hahaha dat geloof ik helemaal! Toen mijn schoonzus zwanger was keek en voelde ik ook regelmatig. Het blijft bijzonder!

19. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen
    - JOPPIE1 : September 2016
    - KLEINEFEE : September 2016
    - DEMADE : Oktober 2016
    - SRJJ :
    - BELBAIL :

20. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    SRJJ en BELBAIL wanneer gingen jullie beginnen?

Deel Deze Pagina