Ik begin te twijfelen..of begin augustus beginnen en dan eventueel zwanger op vakantie of eind september(heb hele lange cyclussen tegenwoordjg) hmmwmw lastig haha
Doen wat jij denkt dat dat het beste is voor jezelf! Wil je een drankje drinken op vakantie zou ik het wel even uitstellen. Maar als het je niks uitmaakt en de wens is groot! Waarom niet.....
Snap ik! Is ook best lastig. Ik ben ook wel jaloers op de dames die hier eerder beginnen dan ik.... Dan denk ik, verdomme ik wil ook haha! Gisteren nog weer een discussie gehad met manlief, hij wil echt niet eerder.. *zucht* ! Ik blijf het proberen!!
Drank maakt me echt niets uit, ben geen drinker. Ben vooral bang dat ik heel misselijk of moe wordt. Had er bij de eerste 2 totaal geen last van maar ja..garanties je niet. Aan de andere kant Hoe groot is de kans dat het in 1x raak is en bovendien ben ij dan nog maar 5 weken zwanger (dus echt kwaaltjes beginnen dan volgens mij nog niet eens) Mn man wil wel graag in juli beginnen.
Ik was bij mijn zoon alleen heel moe, maar dat begon wat later geloof ik. Was je bij de andere 2 ook snel zwanger dan? Misschien even een lijstje met voor / nadelen op schrijven. Wie wordt het dan wat duidelijker.
ANNELIE, moeilijke beslissing inderdaad. Doe waar je je goed bij voelt is denk ik het enigste advies wat we kunnen geven. En als je bij de andere amper kwaaltjes hebt gehad. En dan nog mocht je wel kwaaltjes krijgen dan weet je dat er een mooi wondertje onderweg is. Volgens mij kriebelt het bij ons allemaal al flink haha. Ik heb gelukkig mijn controle afspraak aan het einde van deze maand kunnen plannen. Dat scheelt weer wat. Daarna nog even spannend voor de uitslag en dan wie weet....
Hihi ik hoor eierstokken rinkelen hier in het topic. Ik heb het laatste jaar een slechte weerstand geloof ik... ben nu alweer ziek thuis. Ik heb de hele nacht wakker gelegen en overgegeven. Blegh
goede middag.... Wauw wat wordt hier lekker gekletst. Ik heb het meeste weer even lekker terug gelezen. En wat een nieuws allemaal. Sorry dat ik een tijdje weg ben geweest. Even erg druk gehad met veel dingen, maar ik ben er weer hahah. Trekken we het allemaal nog een beetje? Mijn man heeft afgelopen week de bloeduitslag binnen en deze was goed. Een ook geen verdikkingen in zijn klieren. Maar zei de arts. Ik had ook niet zo snel ( binnen 3 maanden na de operatie ) wat verwacht. Mocht er wat zijn zien we dat dan waarschijnlijk over 3 maanden op de CT, maar daar gaan we niet voor. Nu had mijn man gezegd, wanneer het bloed goed is mag jij de spiraal eruit halen. En als de CT goed is gaan we beginnen. Alleen zit ik nu met de vraag, wanneer zal ik de spiraal verwijderen en het hem laten weten. Want om dat nu zo kort na de uitslag te doen, vind ik ook niet netjes. Lijkt dan net of ik geen rekening met hem houd. Althans zo voelt dat voor mij. Wat is jullie advies, er al wel over hebben of wachten tot einde van de maand.
Gewoon over beginnen, weet je nog toen je zei.......... En dan komt het gesprek vanzelf wel los. Wat goed dat het bloed in orde is!
Fijn dat de uitslag goed was! Ik zou er gewoon rustig over beginnen en er ook gewoon bij zeggen dat je het niet verkeerd bedoeld. Hier nog anderhalve maand. Spannend! Wacht nog steeds op mn ongesteldheid. Dag 26 nu
Annelie566 lastig is dat.. ik was de eerste weken helemaal niet ziek, maar na een paar weken (7 geloof ik) werd ik misselijk en dat is niet meer over gegaan.. moe zijn komt volgens mij wel vaker voor.. Ik vind het knap als je om die reden zou kunnen wachten .. Belbail alweer opgeknapt? Hopelijk is dit voorlopig de laatste keer dat je iets te pakken hebt! Leeuwtje1981 fijn dat alles tot nu toe in principe goed was.. Ik snap je twijfel, maar ik zou die juist met je man bespreken.. Hij weet natuurlijk dat jij die wens hebt, dus een open gesprek over hoe nu verder, lijkt me logisch.. door het te bespreken hou je juist rekening met hem.. Wij zijn nu weer thuis van vakantie.. heerlijke tijd gehad.. Merk wel dat mijn dochter weer even helemaal in een ritme moet komen en juist wel extra moe lijkt.. nu nog even genieten van de overige vrije dagen en dan weer lekker aan de slag volgende week, heb ik eigenlijk ook wel weer zin in
Hoi allemaal, Mag ik ook mee kletsen? Mijn vriend en ik willen in november voor ons 2e kindje gaan! Afgelopen maart een mooi dochtertje gekregen en aangezien dit anderhalf jaar heeft geduurd willen we dus in november beginnen met klussen! Liefs.
Welkom Lian!! Tuurlijk mag je mee kletsen. Ik zal je in het overzichtje zetten ☺️☺️!
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen AUGUSTUS Belbail || 22 Jaar || Condooms || 1e Kind SEPTEMBER Kleinefee || .. Jaar || ... || 4e Kind Leeuwtje1981 || 35 Jaar || Spiraal || 2e Kind Srjj || 28 Jaar || Niks || 1e Kind Annelie || 26 Jaar || Niks || 3e Kind Flien13 || 24 Jaar || Condooms || 2e Kind OKTOBER Demade || 26 Jaar || Pil || 2e Kind Lalas || .. Jaar || MMM || 2e Kind Shart86 || 29 Jaar || Condooms || 3e Kind NOVEMBER Mamavanlois || 30 Jaar || Pil || 2e Kind Lian19 || .. Jaar || ... || 2e kind DECEMBER Piewy || 33 Jaar || Niks || 2e Kind Joppie1 || 34 Jaar || Spiraal || 2e Kind NOD Lijst .... Zwanger ....
Flien13: Welkom thuis. Hoe was de vakantie? Lekker kunnen ontspannen? Lian 19: Welkom, natuurlijk mag je lekker mee kletsen. Misschien dat je jouw gegevens ook wilt geven zodat we die in de lijst kunnen verwerken. Hier een tegenslag.... Ik moest gisteren van arts langs mijn psycholoog.... Dit omdat bij mij de boog erg gespannen staat. Ik ben bijna verspannen door alle ellende van het afgelopen jaar. Dit is ook nog eens in mijn lijf gaan zitten. En krijg daar nu fysio voor. En ja hoor daar kwam mijn man aanzetten> Is het dan niet verstandig dat je wacht met zwanger worden, totdat je alle op de rit hebt en niet meer gespannen bent? Dit is nou al de zoveelste K reden om het maar uit te stellen. Ik word er langzaam aan een beetje boos over. Hij heeft al 1 1/2 jaar verschillende smoezen/ redenen om het maar uit te stellen. Zeg het dan gewoon dat je het niet wilt!!! GGGRRR, traan traan. Nu begin ik dus ook helemaal niet meer over de spiraal....dat snappen jullie ook wel denk ik. Ik weet niet meer wat ik moet. Maar mijn emoties vliegen wel alle kanten op. Sorry moest het even kwijt. x
Welkom Lian! Wat leuk dat jullie al beginnen. Ik heb bij mijn zusjes gezien hoe leuk het is als ze zoveel aan elkaar hebben. Zij schelen 16 maanden. Leeuwtje: dikke knuffel! Ik kan een heleboel zeggen, maar ik denk dat er genoeg in je hoofd speelt. Ik hoop dat je je gauw weer een stuk beter voelt. Ik ben zelf psychisch niet sterk. Ik slik daar dan ook medicatie voor. Ik moet jullie bekennen dat we deze maand al 2x een kleine risico hebben genomen... 1 keer op cyclusdag 4 en een keer op dag 27 (gisteren). Tussendoor netjes de rubbers gepakt, maar we hebben vandaag besloten die weer aan de kant te gooien. Haha stout hè. We gaan nog even voor de ouderwetse manier.. iets met een kerk en zingen.
Als ik mijn gegevens geef krijg ik waarschijnlijk veel scheve gezichten maar dat maakt niet uit, ben het gewend haha. 19 jaar, condooms Wil graag 2 kindjes en omdat de 1e eerder dan verwacht kwam word het nu dus ook eerder een 2e omdat ik er niet te veel leeftijd tussen wil hebben zitten, als moeder natuur dat natuurlijk toelaat haha. Leeuwinnetje1981: Ik hoop dat je alles weer snel op de rit krijgt en misschien helpt nog 1 kindje daar juist wel bij?! Belbail: Toch spannend dat stiekeme proberen he? Haha. Gelukkig zit je al dicht bij augustus en kunnen jullie dan echt beginnen!
Lian: Als jullie bewust en met liefde voor een kleintje hebben gekozen maakt het niet uit hoe oud je bent hoor Sommigen zijn er eerder klaar voor dan anderen. Leeuwtje: he bah wat vervelend! Ik snap dat het erg rauw op je dak komt dat je man dit evt weer als een excuus ziet. Nou wij kunnen beginnen 😁 15e ongesteld geworden en we zijn er klaar voor. De huisarts zei dat het wel even kon duren omdat mijn cyclus nog op gang moet komen dus ik verwacht er nog niet te veel van deze maand. Vind het wel spannend! Voor nu heb ik mijn NOD maar op 14 juli gezet, 30 dagen. Hopelijk weer snel mooie cyclussen van rond de 27/28 dagen.
Lian: Leeftijd zegt niks of je wel of geen goede moeder dan bent. Of dat het te snel is... Het gaat erom wat je de kleine kan geven. Dat staat voorop. En ik zal zeker niet oordelen...!! Belbail: hahaha.... wie weet toch eerder Altijd leuk en spannend. Maar je bent er bijna dat je gewoon alles kan laten gaan. Maar als jullie dan toch voor het zingen de kerk uit gaan... Zing dan samen nog wel even vrolijk verder hahaha Kleinefee: Spannend!! Je mag dan eindelijk beginnen. En ja wanneer het dan raak is, is altijd spannend en een verrassing. Ik leef met je mee. Hier gisteren toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb mijn man een brief geschreven en alles eruit gegooid... En kreeg het volgende terug: Schat de keus is aan jou of je nu wel of niet de spiraal eruit wilt laten halen en of je in september er voor wilt gaan. Ik heb je gezegd dat ik het voor jou doe en het goed vind ( een 2e ). Ik wil alleen niet dat je je kop in het zand steekt en inziet dat het misschien beter is om te wachten. Maar als jij ervoor wilt gaan en het zal je zwaar gaan vallen, sta je wel alleen voor de consequenties.... Nou ja ik vind dit hard en bot. Wat vinden jullie? Nu durf ik niks meer en ben ik geblokkeerd...Hij maakt me bang. Ik dacht ook dat we er samen voor zouden gaan, want kreeg dit als cadeautje voor kerst en nu dit... Ben het kwijt....