@mamavanlois, iedereen mag zelf weten hoe vaak je op het forum wilt zitten toch? Als jij even je rust nodig bent moet je die nemen en even je gedachten verzetten, snap dat zo een forum er dan even niet bij helpt... heb je al een uitstrijkje gehad? En wanneer zou je dan de uitslag kunnen verwachten? Hoop voor je dat je niet meer zo lang in die onzekerheid hoeft te zitten...! @Timmy, gezellig dat je ook mee kletst! Vervelend dat je de vorige zwangerschap niet echt vollop hebt kunnen genieten... Hopen dat je deze keer fijn kunt genieten van het zwanger zijn en alles wat er na komt! @demade en @Belbail, ik was ook zo gigantisch zat van het zwanger zijn aan het einde... ben vanaf de 36 weken elke dag gaan aftellen en jeetje wat duurt het dan lang... achteraf spijt dat ik niet nog wat meer van mijn rust en dikke buik genoten heb haha maarja op dat moment wil je dat niet aannemen haha!
@ Timmy: Welkom bij deze gezellige mama's ( in spe ). Hopelijk vind je het leuk om gezellig mee te kletsen. Wat naar dat de zwangerschap en de tijd erna niet zo roze was. Hopelijk mag je van de 2e zwangerschap en de kleine meer genieten... @ Belbail en Demade: Dank jullie wel... lief van jullie. Ik lijk heel sterk maar ben dat ook niet altijd hoor. En gelukkig wordt ook ik ondersteund door medicatie. Want Belabail; bij mij is het net zo. Ik kan ook niet stoppen, dat zou een negatieve invloed op mij hebben. Dus ook ik werd nou in de gaten gehouden en moest ook in het ziekenhuis bevallen en blijven ivm afkicken van de kleine. Maar het is allemaal goed gegaan. @ mamavanlois: Het geeft helemaal niks en je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik snap dat het zwaar voor je is, Ik hoop dat ook dat jullie gauw positief nieuws krijgen... @Ik: Ik heb aangeven aan manlief, dat ik deze week de huisarts ga bellen om een afspraak te maken voor het verwijderen van de spiraal. Nou hoop ik alleen dat mijn huisarts er aan mee wilt werken, want ook zij vind dat het te snel is na alles..... Soms vraag ik me af: Buitenstander waar bemoei je je mee!! Sorry... Nou manlief is al de hele dag van huis en komt vanavond laat weer. Dus nu lekker met de kleine man samen. Hoewel die nu even achter de talebat ( tablet hahaha ) zit.
@mamavanlois: ik snap het helemaal. Ik zat eerst ook minder op het forum dan nu, tot ik wist dat ik niet lang meer hoefde te wachten. Anders ben je continu jezelf voor de gek aan het houden met al die leuke voorpret, waar je eigenlijk nog niks mee kan. Tenminste zo ervaarde ik het. @Leeuwtje1981: Oh, fijn om te horen dat het je goed is 'bevallen' hihi. Hoe lang moest je blijven? Ik slik citalopram, jij? Ik slik maar 20mg, ik weet niet of ik ook moet blijven. Ik moet in iedergeval daar bevallen. Mijn schoonzusje slikt hetzelfde en moest meerdere nachten blijven, maar dat had ook te maken met de keizersnede etc. Iedere situatie is natuurlijk ook weer anders.. Uiteindelijk bepaal jij natuurlijk wanneer je er aan toe bent en zeker tegenover een arts.. ik kan me zo voorstellen dat je je juist een stuk beter gaat voelen als je je kan focussen op zoiets leuks. Ik denk dat dit voor mij ook geldt. @hier: Ik heb nog drie weken stage en daarnaast ben ik al begonnen met mijn vakantiebaan. Ik werk dus nu bijna iedere dag, maar dat is dus even tijdelijk. Ik heb een leuke nieuwe baan en leuk collega's dus dat scheelt een hele hoop. 15 juli begint mijn zomervakantie Ik heb op 2 punten na ook alles al gehaald dus ik ben er wel aan toe
Hallo dames! Mag ik met jullie mee kletsen? Even getwijfeld of ik al mee wil doen in het najaar 2016 clubje, want helemaal zeker zijn we nog niet. Maar half september gaan we op vakantie en daarna willen we er misschien al weer voor gaan (of dus iets later). Maar waarschijnlijk wel dit jaar nog, zodat er hopelijk niet teveel leeftijdsverschil tussen de kids zit. Wij hebben al 2 kindjes, dus dit zou voor een derde zijn!
@Leeuwtje moet je met jou medicatie ook rustig afbouwen? Wanneer wil je daarmee beginnen? Die missie is bij mij mislukt dus ik blijf eraan. Ik ga niet op vakantie maar voldoende vrije tijd om lekker op te laden. Ook na de vakantie heb ik veel minder school dan nu dus lekker tijd voor mezelf. Ik hoop eind vd zomervakantie een positieve test te hebben gezien hihi
@ Timmy & Bubbles. Welkom hier. Ben even wat stiller geweest. Veel drukte gehad afgelopen week en dan soms vraag ik me af waar die tijd blijft. Haha dat zal alleen maar erger worden 😉 Woensdag afspraak bij de gyn dus de spannend. Nu weer 2 x mn eisprong gevoeld. Ben benieuwd of ook deze maand dit gevoel weer klopt. Ik denk trouwens dat je mij van December naar Augustus kan gaan verplaatsen. Na een goede uitslag gaan wij daarna gewoon proberen. Ik heb die buik zo gemist in het begin, moest echt afkicken. Voelde me zo leeg. Ik vind het wel erg spannend. Heb een hele snelle en soepele bevalling gehad, ik ben bang dat het een volgende keer minder soepel zal gaan. Ach eerst maar eens zo ver komen dat er een positieve test komt haha dan heb ik nog tijd genoeg om me druk te maken. Wij gaan dit jaar naar centerparcs in Duitsland, heerlijk burgelijk haha
Een Goedemorgen! Mijn kindjes zijn 3 en 1. Ik vind 2 jaar leeftijdsverschil heel leuk maar rond de geboorte van onze tweede was het wel pittig met een puber peuter. maar hoe ouder hoe leuker ik een wat kleiner verschil vind. Piewy bij jou gaat er misschien dan wel heel kort tussen? En ik lees dames aan de medicatie, dat lijkt me niet niks. Soms is wet zo dat een lijf Door de hormonen minder medicatie nodig heeft. Dat zou mooi zijn! Wij gaan dan in september op vakantie, lekker naar de zon!
@ bubbels > Welkom. Wat leuk...een 3e. Gezellig, maar lijkt me idd ook wel pittig. En lekker naar de zon. Mooi bruin worden @ Piewy> Lekker toch om naar duitsland te gaan en Burgerlijk zijn is alleen maar goed hahaha. Zijn wij ook hoor, alleen gaan wij dit jaar niet op vakantie. Omdat we net een andere auto hebben gekocht. Maar onze vakantie bestaat altijd uit kamperen in Nederland hahaha. Ook zal ik voor je duimen woensdag!!! En hopelijk mag je in augustus beginnen. @ belbail > Daar zeg je me wat.... dit moet ik idd even bespreken met de huisarts. Of ik af mag bouwen of dat ik over moet stappen weer naar de andere medicatie. Of moet je dit met de psychiater doen? Weet jij dat? JOEPIE DE KOGEL IS DOOR DE KERK!!! Vrijdag ochtend laat ik de spiraal verwijderen. Zodat we er in September voor kunnen gaan. Ik zei vanmorgen tegen mijn man voordta hij in de auto stapte: Schat ik ga straks de huisarts bellen om een afspraak te maken. Ik kreeg een diepe zucht en hij zei: Ik kan er nog niet helemaal aan wennen. Maar daar heb ik me niks van aangetrokken, behalve toch een kleine opmerking van > Ja schat ik weet dat je liever hebt dat ik naar het asiel ga voor een hond ipv kind. Maar dat is niet mijn wens. Sorry...... ( hij heeft namelijk liever een hond hahaha, waarop ik zei: Komt ook nog wel hahaha ) Ik ben heel benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn en voordat ik het weet zitten we in September en dat wordt klussen hahah
@leeuwtje jeeeej leuk! Zo langzamerhand gaan we allemaal beginnen. Zo leuk. Hopelijk blijven we nog lang kletsen met elkaar. Het afbouwen moet je idd even overleggen. Kost soms best wel even tijd dus ik zou het op tijd bespreekbaar maken. Ik heb het met de huisarts gedaan maar als je ergens onder behandeling bent kan het ook met je behandelaar. Moest jij ook alle controles in t ziekenhuis ivm je medicijnen? Wij gisteren weer gezellig bezig geweest haha. Wel nog voor t zingen de kerk uit deze maand maar ik merk dat dat het wachten wat dragelijke maakt wetende dat het wel kan gebeuren deze maand.
Hoi meiden ik heb niet alles gelezen hoor hihi Maar mag ik ook mee kletsen? Wij willen vanaf november / december voor een tweede kindje gaan
Dankje Nou ik ben Roosie91 24 jaar en ik heb een dochtertje van 1 jaar Ik dacht deze maand zwanger te zijn maar mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden, we wilden nog even wachten maar naar mate ik meer 'symptomen' kreeg was ik er wel blij om Maar goed we gaan weer verder en pas in november/december bewust voor een tweede kindje Ik gebruik geen pil of anticonceptie
@ belbail: Ja echt gaaf!! En het mooiste zou zijn als we allemaal dit jaar zwanger mogen worden. Maar voor nu delen we samen straks het NOD bankje.... Bij de eerste moest ik al snel nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was veranderen van medicatie.... Heel gedoe geweest. Ik wist namelijk niet dat ik zwanger was, omdat ik net aan aan cyste was geopereerd en ze zeiden dat het nog wel even kon duren...oeps hahah, maar zeker wel welkom. De verloskundige heeft me in de gaten gehouden, maar kreeg wel een par keer een extra echo voor de groei. Bij 35 weken ging over na het ziekenhuis en wist ik ook dat ik daar moest bevallen. Op dat moment baalde ik wel omdat ik graag thuis wou bevallen. Achteraf goed dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan, want het werd een spoedkeizersnee.... @ Roosie > welkom! Ik hoop dat je het hier ook heel gezellig gaat vinden
Jaaaaaaa goed nieuws. Wij kunnen het niet meer laten en wij gaan toch al klussen komende week. We gaan ervoor!
Haha thx. We hebben het continu naar voren geschoven de wens is zo groot. We gaan zien hoe het loopt!
Nou het is jullie gegunt meis! En ja er is niks mooiers als je eigen kindje bij de geboorte van me dochter voelde ik zoooo veel liefde nog nooit eerder mee gemaakt