Najaar 2016, gaan we voor een 1e, 2e, 3e, 4e etc kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DEMADE, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Wat leuk! Succes komende week haha en veel plezier
    Is er een lijstje van wie wanneer er voor gaat? Dan zoek ik m even op!!

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ja volgens mij wel! Maar ik ben ook nieuw haha dus weet niet waar die staat denk een paar pagina's terug

3. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ja DEMADE past hem vast even aan zodra ze online is!

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Top!:)

5. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Leuk BELBAIL!!!! ik ben benieuwd wanneer de eerste positieve test langs komt. Eerst even aan de klus 😀

@Leeuwtje voor jou ook goed nieuws. Spannend vrijdag!!
    Ik hoop het een week later te weten. Werk zelf ook in het ziekenhuis dus dan kan ik makkelijk de resultaten inzien 😉

@Bubbels ja bij ons zit er als alles goed gaat niet zo veel tussen. Manlief wilde het liefst meteen door. Wel hebben we beide wel altijd gezegd dat we niet lang wilde wachten met een tweede mocht alles voorspoedig verlopen.

6. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Dapper! Nog amper uit de slapeloze nachten en hup misschien snelsnel weer zwanger. Maar als dat voorspoedig verloopt is het voor de kindjes straks denk ik wel heel leuk!

7. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Goedenavond dames,

Ik ben er weer ff.... Heb nu heeeeeeeerlijk vakantie dus geniet volop van mijn mannen. Zondag hebben we de verjaardag van ons mannetje gevierd en gisteren zijn we op zijn verjaardag een dagje naar Wildlands geweest in Emmen!!! Hij is nu echt 2 jaar oud alweer.... Zit nu elke dag terug te denken oh 2 jaar geleden deed ik dit, en 2 jaar geleden deed ik dat. Hahaha...

Ik probeer zo snel mogelijk ff op iedereen te reageren. Ga nu eerst even het lijstje aanpassen 😘!

8. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen

AUGUSTUS
    Belbail || 22 Jaar || NIKS || 1e Kind

SEPTEMBER
    Kleinefee || .. Jaar || NIKS || 4e Kind
    Leeuwtje1981 || 35 Jaar || Spiraal || 2e Kind
    Srjj || 28 Jaar || Niks || 1e Kind
    Annelie || 26 Jaar || Niks || 3e Kind
    Flien13 || 24 Jaar || Condooms || 2e Kind

OKTOBER
    Demade || 26 Jaar || Pil || 2e Kind
    Lalas || .. Jaar || MMM || 2e Kind
    Shart86 || 29 Jaar || NIKS|| 3e Kind
    Bubbels84 || .. Jaar || ... || 3e Kind

NOVEMBER
    Mamavanlois || 30 Jaar || Pil || 2e Kind
    Lian19 || 19 Jaar || Condooms || 2e kind
    Roosie91 || 24 Jaar || Niks || 2e Kind

DECEMBER
    Piewy || 33 Jaar || Niks || 2e Kind
    Joppie1 || 34 Jaar || Spiraal || 2e Kind

NOD Lijst
    Kleinefee || 4e Kind || 14 Juli
    BELBAIL || 1e Kind || 23 Juli
    Shart86 || 3e Kind || .. .....

Zwanger
    ....

Bubbels en Roosie, jullie staan ertussen! Als er wat aangepast moet worden meld het ff! Dan pas ik het schema weer aan..

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dankjewel demade!!

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @demade En wat een verschil lijkt me dat ja van 1 naar 2 jaar! Dan gaat het echt hard denk ik moet er nu nog even niet aan denken dat me kleine muis zo groot is straks!! Wat leuk, wat hebben jullie gegeven?

11. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @DECADE Ik kan naar juni hahaha. En wij starten vandaaaaaaag. Snel op bed zometeen ;)

12. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    @ Demade: Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje.
    Volgens mij zit elke mama bij een verjaardag weer terug te denken aan de zwangerschap, geboorte en de jaren die erop volgenden ( wat er allemaal is gebeurt ). Dat doe ik in ieder geval wel, daar betrap ik mezelf vaak op hahaha.

@ belbail: Wauw wat goed, joepie, ik geniet helemaal met je mee!!! Veel klus plezier en hopelijk mogen we hier gauw een foto van je zw-test zien.

13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!
    Ik heb allerlei kinder muziek instrumentjes gekocht zoo leuk haha me dochtertje maakt een herrie maar wel super schattig ze is stapel op muziek en liedjes zingen enzo:)
    Ik kan ook haast niet wachten tot wij weer beginnen heb er zo'n zin in! Eigenlijk zou ik nu wel willen beginnen maar manlief wil nog even wachten en daarbij, dan zouden we weer een april kindje krijgen of maart en ik vind het toch leuker als het kindje in een andere maand geboren word:)
    Wie kan er nog meer niet wachten ? Haha

14. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ik ben zo happy. Heb helemaal de kriebels in mn buik. Aftellen naar t einde van de maand en hard duimen voor een positieve test. Zoooo spannend allemaal dit....

15. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Roosie91 als t deze maand raak is zitten wij in de eerste week april. Leek me best praktisch gezien de voorjaarsvakantie. Met een beetje mazzel kan ik dan nog meedoen met afstuderen in mei. Zo niet dan zitten we in mei en is dat ook prima. Wilde niet meer wachten! :D

16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jaa daarom! Ik heb al een april kindje dus wij wachten maar even hihi
    Nou ik hoop dat het afstuderen je ook gaat lukken meis! En dat je over twee weekjes ongeveer gewoon lekker zwanger bent hihi

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik heb nu twee voorjaar kindjes en dat was heerlijk met verlof. Een derde dan zou tof zijn maar ik vind t nu nog wat te snel. En een heel jaar wachten... Nee bedankt haha dat wil ik ook niet!!!

Dus we gaan denk ik nu voor een ander seizoen. Het is ook maar net hoe snel het wel lukken. Oh die 2 weken tussen eisprong en testen man wat duren die weken lang. Hopelijk vliegen ze bij jullie voorbij :D

18. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    @ Roosje > Kijk dan kun je samen met je dochter een band beginnen... hahaha. Zij met de instrumenten en jij met je eierstokken...
    Je mag ook bij onze band aansluiten hoor hahaha.

@ belbail > het wachtbankje is niet zo leuk, maar zou wel fijn zijn als je snel zwanger mag zijn. Maar ja dat is altijd maar weer de vraag.

@ Hier > vanmorgen even de psych gebeld ivm met medicatie. En heb 8 aug een afspraak me haar staan. Dan heeft zij het uitgezocht en kan ik overstappen op andere, want stoppen was geen optie.
    Volgens mij zit ik nu in mijn vruchtbare dagen; veel dkike doorzichtige slijmverlies. Maar ja na ruim 2 jaar spiraal en geen ongi weet ik niet of dat klopt.
    Nou zit ik wel met een vraag, stel nou dat het wel zo is, mijn man wil vandaag of morgen nog 1x zonder condoom vrijen voordat de spiraal er vrijdag uit gaat.
    Maar nou vraag ik me af, kan ik dan ( stel dat ik idd in mijn vruchtbare dagen zit ) als nog zwanger raken?

Verder via hier nu ook foliumzuur besteld. Zodra het binnen is ga ik voor alle zekerheid wel beginnen, want je weet maar nooit hahaha

19. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @ leeuwtje hahah das goed gaan we samen een band beginnen hahah

Wat spannend! Uhm ik denk niet dat dat kan als je spiraal er nog in zit? Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus wie weet?
    Heb je geen beginnende schimmel infectie? Daar kan het ook van zijn

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @bubbels ja dat is ook heerlijk een voorjaars kindje! Maar ja in jullie geval zal een ander seizoen zeker leuker zijn! Zo denk ik er ook over :)

Deel Deze Pagina