Najaar 2016, gaan we voor een 1e, 2e, 3e, 4e etc kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DEMADE, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmy

Timmy Lid

26 jul 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de besloten club ook irritanter met reageren en bijhouden. Maar het voordeel van besloten is dat je wel vrijer bent in wat je kan posten.

2. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Demade: Wauw wat een super leuk nieuws!! Hopelijk snel raak voor jullie!

Volgens mij ben ik de eerste in het nieuwe lijstje... Ik ben namelijk ZWANGER! Vanochtend positief getest en ik voelde me ook al zo zwanger. Constant misselijk. Geen leuke kwaal maar voor mij wel eentje die me zekerheid geeft.

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113

Wowwww!!! Gefeliciteerd meid!!! Wat een super gaaf nieuws!

4. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    @kleinefee! Wat een geweldig nieuws! Ik zal vanavond de lijst aanpassen. Op welke datum kan ik je zetten 🎉🎉🎉

5. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Demade: 19 maart voor nu 😁

Morgen ga ik bloedprikken bij de huisarts en die zal dat doorsturen naar het ziekenhuis. Dan neemt de gyn contact met me op om een afspraak voor een echo te maken. Ben heel benieuwd wanneer ik voor het eerst mag komen.

6. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Oohhhh wat ontzettend spannend zeg 😍😍!

7. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen

JULI
    Annelie || 26 Jaar || Niks || 3e Kind

AUGUSTUS
    Demade || 26 Jaar || Pil || 2e Kind

SEPTEMBER
    Leeuwtje1981 || 35 Jaar || Condooms || 2e Kind
    Srjj || 28 Jaar || Niks || 1e Kind
    Annelie || 26 Jaar || Niks || 3e Kind
    Flien13 || 24 Jaar || Condooms || 2e Kind
    Timmy || 29 jaar || Niks || 2e kind
    Dinges || 32 jaar || niks || 3e kind

OKTOBER
    Lalas || .. Jaar || MMM || 2e Kind
    Bubbels84 || .. Jaar || ... || 3e Kind

NOVEMBER
    Mamavanlois || 30 Jaar || Pil || 2e Kind
    Lian19 || 19 Jaar || Condooms || 2e kind
    Roosie91 || 24 Jaar || Niks || 2e Kind

DECEMBER
    Piewy || 33 Jaar || Niks || 2e Kind
    Joppie1 || 34 Jaar || Spiraal || 2e Kind

NOD Lijst
    BELBAIL || 22 Jaar || 1e Kind || 23 Juli
    Shart86 || 29 Jaar || 3e kind || 20 juli

Zwanger
    Kleinefee || 4e Kind || 19 Maart || Jongen/Meisje

8. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO

Wauw gefeliciteerd kleinefee!!! Jij bent de eerste van de groep!!:D

9. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Bedankt allemaal! Vandaag bloed geprikt bij de dokter en een informatiebrochure meegekregen. Ik wordt gebeld als de uitslag binnen is en dan kan ik een afspraak maken bij de gyn.

10. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Heb vanmiddag bij prenatal een zwangerschapsshirt gekocht in de sale 😂! Van mamalicious! Kon m niet laten hangen 🙈☺️!

11. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Dames ik meld me terug hier. Ik vind de club erg onhandig. Vond het hier gezelliger en meer leven.

Kleinefee wat tof dat het al raak is! Gefeliciteerd en geniet ervan! Wat voor symptomen had en heb je?

DEMADE ik vind het zo leuk voor je! Veel plezier met klussen.

Ik word ongeduldig zo richting NOD. Heb continu buikkrampen.. al zeker een aantal dagen.. m

12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoi dames
    Ik zag dat er hier ook weer gekletst werd:)
    En omdat ik denk geen bekenden te kennen hier wil ik ook hier wel weer mee doen als dat mag?:)

Jaaa gefeliciteerd kleinefee wat geweldig!
    En demade wat spannend zeg heel veel succes en plezier hihi
    Ik heb voor het eerst met ovu testen gerommeld gewoon om te kijken hoe of wat voor in november:) en me ei was er op dag 14:) dus nu even niet klussen haha gister was dag 14

13. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik zit nu in de stopwerk van de pil. En ga maandag eens aankaarten of ik dan al niet kan blijven stoppen met de pil.. Niet geschoten is altijd mis toch..

Roosie, ja hoor klets maar mee ☺️!

BELBAIL, welkom back! Vind het hier ook leuker omdat je dan ook de handtekening kan zien van anderen..

14. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @demade Ohh spannend nog wanneer je precies begint dus?:) leuk dat ik ook weer mee mag doen:)

En ja hier zie je ook de handtekeningen dat ziet er ook gezelliger uit:)

15. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Goede morgen,

Sorry dat de club niet zo goed loopt. Ik had hem aangemaakt omdat ik dacht dat daar behoefte aan was ivm privacy en wat willen delen.
    Maar als jullie willen dat ik hem ophef doe ik dat hoor. Gene probleem. Of we laten hem staan, dat wanneer iemand wat dringend kwijt wil of wil bespreken dat het dan wel op de club kan.

Als het mag wil ik hier ook graag weer mee verder kletsen. x

16. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Mijn eerste ongesteldheid is inmiddels achter de rug. Volgens een applicatie zou ik rond maandag mijn ei moeten hebben. Ik ben benieuwd of ik op tijd al wat slijm verlies en mijn ei mag voelen.
    Hoe staat het bij jullie? Merken jullie dat de vruchtbare dagen eraan komen en voelen jullie je ei?

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik denk dat we hemgewoon moeten houden leeuwtje zal wel minder actief worden maar voor diegene die liever daar kletsen is het fijn! En idd voor iets dringends ofzo
    Wat goed leeuwtje! Ik heb al drie dagen ei pijn haha ook met ovu testen een keer gevogeld en gisteren knal positief dus op dag 14 me ei gehad:) maar wij klussen nog niet officieel, gaan voor het zingen de kerk uit:p

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Goed idee leeuwtje, dan laten we de club staan voor dingen die je hier niet wilt delen :)

Ik duim voor je DEMADE!

Leeuwtje: spannend! Ik heb rond de tijd dat eisprong is altijd enkele uren kramp, en veel afscheiding dat lijkt op rauw eiwit, daaraan kan ik het wel merken. Ik gebruik daarnaast ovulatie testen om zeker te zijn wanneer NOD zou moeten zijn. Laatste maanden steeds dag 29/30.

19. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Zoo sinds tijdens eens weer op het forum achter de laptop.. ik hou het de hele dag bij via de telefoon. Is met het forum makkelijker dan de club. Ik ben er idd wel voor om de club te laten bestaan. Daar hebben we wel de mogelijkheid elkaar beter te leren kennen dmv spelletjes o.i.d.

Ik kon me vandaag niet meer bedwingen en deed een ultragevoelige test. Uiteraard nog te vroeg gezien het feit dat mn cyclus vorige maand 33 was en geen 28. Het helpt me wel zon negatieve test, omdat ik mezelf dan weer even op aarde breng hahaha.

Toch had ik vanacht echt buikkrampen. Misschien is dit wel de spanning van deze maand.. ik heb vorige maand geen krampen gehad zo ver van tevoren, maar goed ik ben ook nog maar net met de pil gestopt, dus ik ken mn lichaam wat dat betreft nog niet goed genoeg.

Ik hou alles bij met de app. Zo hoop ik in een volgende maand dingen te kunnen herkennen. Ben erg benieuwd naar mn cyclus van deze maand. :)

20. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    @Leeuwtje, tuurlijk mag je weer mee kletsen. Club houden we ook gewoon aan als we wat meer willen leren kennen van elkaar. Qua namen misschien etc.
    Kan ik jou aan de NOD lijst toevoegen, en op welke datum kan ik jou zetten?

Deel Deze Pagina