Najaar 2016, gaan we voor een 1e, 2e, 3e, 4e etc kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DEMADE, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Oktober! :)

2. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen
    - JOPPIE1 : September 2016
    - KLEINEFEE : September 2016
    - DEMADE : Oktober 2016
    - BELBAIL : Oktober 2016
    - SRJJ

3. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Wat is jullie reden om te wachten tot het najaar?

4. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Wij zijn nu bezig met een paar kleine verbouwingen in het huis. Omdat onze zoon deze zomer / eind zomer een nieuwe kamer krijgt. Moest eerst die kamer leeg, op onze slaapkamer een nieuwe kast. Nieuw kozijn, nieuw glas, kamer helemaal strippen en weer opbouwen (op zoontjes nieuwe kamer).

En omdat ik zo snel zwanger was de eerste keer durft manlief het niet aan om nu al te gaan proberen.
    Het liefst hebben we er ook 3 jaar tussen zitten. Is hij net weer wat meer zelfstandiger, snapt hij dingen meer etc.

Waarom wachten jullie tot oktober dan?

5. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

We hebben best een pittige tijd achter de rug met onze zoon. Hij is veel ziek geweest. Eindelijk gaat het goed en nu willen we even genieten voor we de zwangerschap met bijbehorende moeizaamheden aangaan. Maar we willen ook weer niet te lang wachten want ik ben al 34 :cool:

En bij jullie?

6. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Haha al 34, is nog hartstikke jong joh!

7. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hoe jong ben jij dan?

8. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    26 ;)..

9. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

:D:D:D Nou dan is het extra fijn dat je mij ook nog jong noemt hahaha!!:D

10. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Haha leuk om te weten hoe oud ehhhh jong iedereen is, haha. Ik ben 22 dus ik denk wel de jongste :)

Ik heb vandaag op school even wat geïnformeerd naar hoe mijn laatste jaar eruit gaat zien en vooral ook wanneer het afgelopen is. Eind mei was het antwoord dus het is een kort schooljaar :) wie weet kunnen we nog schuiven naar september joehoe. Nu ik weet wanneer we gaan beginnen ben ik alleen maar ongeduldiger geworden hihi. Mijn vriend krijgt ook meteen een lach op zijn gezicht als we het erover hebben, zo leuk.

11. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Hahaha mooi is dat he. Ik Appte mijn vriend laatst dat ik niet meer kan wachten tot we weer het grote baby avontuur in gaan... Hij Appte terug dat hij er ook wel zin aan heeft ☺️☺️☺️!

12. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ja echt zo'n avontuur met z'n tweeën. Ook vaak als anderen iets zegen hebben we nu veel onder onsjes. Zo zeiden vrienden van ons laatst zoiets van: in 2018 kunnen we weer elke avond op stap (veel feestjes). Dan grinniken wij wat samen van hopelijk hebben wij dan meer dan dat :)

13. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Jhaaaaaa dat is veel leuker! Zo leuk al die geheimpjes zo samen ☺️

14. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ja genieten! Ik vind t wel heel extreem dat ik nu al nergens anders meer aan kan denken. Ik doe m'n best er niet de hele dag tegen m'n vriend over te beginnen. Ik vraag me af hoe ik het al deze weken nog vol ga houden haha!

15. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Goede morgen mama's

Ik zal me even voorstellen.
    Ik ben leeuwtje en moeder van een prachtige zoon. Hij is 3 jaar en heeft Ass. We hebben het heel zwaar met hem gehad maar kunnen er nu dankzij de mkd veel beter met hem omgaan en kunnen we nu ook echt genieten.
    Ik heb al heel lang de wens voor een 2e maar mijn man heeft het er heel moeilijk mee gehad. En heeft het een lange tijd uitgesteld. Toen eenmaal de knoopt was doorgehakt dat we voor een 2e zouden gaan werd mijn man ernstig ziek. Hij kreeg kanker.
    Dus bij deze werd het weer uitgesteld.
    Nu ik 35 wordt en het zo graag wil heb ik gevraagd wat nu te doen.
    Hij heeft me beloofd dat we na de ct scan die in september plaats zal vinden voor een 2e gaan als de uitslag goed is.....
    Joepie.... Nu hopen op goed nieuwe voor het hele gezin en voor mijn wens.
    Wel mag ik in juni de spiraal er al uit halen om mijn cyclus weer op de rit te krijgen. Dus dat wordt dan nog even vrijen met rubber hahaha.

Nou zou ik graag mee willen doen. Als jullie dat ook goed vinden.
    Er samen naar toe leven en genieten....

Gr leeuwtje

16. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Welkom Leeuwtje, wat een verhaal. Fijn dat jullie nu heerlijk kunnen genieten van jullie zoontje. Ik duim voor jullie dat er goed nieuws komt voor je man. Heftige tijd voor jullie!

We hebben een soortgelijke planning. Ik stop ook in juni met de pil. Ben nu met mijn laatste strip bezig en dan wil ik ook graag mijn cyclus gaan bijhouden. Dat rubbertje, ja.. dat gaat nog wat worden hahaha. Hier hetzelfde.

17. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hoi Leeuwtje, fijn om je hier terug te zien! Wat hebben jullie veel meegemaakt zeg! Tijd voor een portie vreugde!

Hopelijk is alles goed in september en kunnen jullie weer eens ontspannen en genieten! Wat is mkd? Medisch kinderdagverblijf? Wanneer merkte je met je zoontje dat er iets aan de hand was? Lijkt me erg heftig!

Lijkt me echt vreselijk om zo jong te horen dat je kanker hebt. En wat zullen jullie ook daarom zorgen hebben gehad! Gelukkig dat het nu zo goed gaat! Hebben de behandelingen mogelijk ook invloed op de vruchtbaarheid bij je man? Of is dat niet van toepassing?

18. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    He bah leeuwtje wat een narigheid de laatste paar jaar. Nu tijd voor meer vrolijkheid!!

Ik zal zo de lijst eens aanpassen....

19. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Koop een mooi zwangerschapsgym waar ook een stuk in staat van de voorpret zeg maar.... En lees lekker veel op het forum.

20. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen
    - JOPPIE1 : September 2016
    - KLEINEFEE : September 2016
    - LEEUWTJE1981 : September 2016
    - DEMADE : Oktober 2016
    - BELBAIL : Oktober 2016
    - SRJJ

Deel Deze Pagina