Najaar 2016, gaan we voor een 1e, 2e, 3e, 4e etc kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DEMADE, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @ilona succes morgen!
    @dizzy wat snel al zeg! Knap van je hoor hihi ik was er toen echt nog niet klaar voor hihi stoer vind ik het!

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Lief dat jullie aan me denken :) vanmiddag (waarom ook echt?) met een heel klein mini plasje test gedaan maar die was spierwit. Nu kan ik zeggen, goh ik probeer het morgen ochtend nog eens met ochtend urine, maar eigenlijk zegt deze witte test (gezien de in het verleden behaalde resultaten :D) al genoeg. Ik denk dat ik door mag naar ronde 3. Op de een of andere manier heb ik steeds het idee dat het pas in december raak zal zijn.

De Gyn belt me vanmiddag over de mri a.s. Vrijdag. Ik wil weten wat ze denken te vinden en wat het beleid dan is. Als er namelijk niks gedaan wordt, dan hoeft die hele mri niet van mij. Had aangegeven bij de assistente dat als ik over een jaar nog niet zwanger ben, ze me wel weer terugzien dan :D ze gaf me groot gelijk... Nu de Gyn zelf nog overtuigen :)

3. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Pendel je ook voor jezelf? ;) benieuwd wat die bij jou zegt.
    Vorige keer had je t bijmij trouwens goed geloof ik :)

Ja een spiraal eruit wat fijn dan kom je weer stukje dichter bij.. klapperen die eierstokken al :D

Hier zou ik eigenlijk aan t folium moeten zo langzamerhand. Maar op zich voel ik daar nog niet zoveel voor, miss toch een maandje wachten?

4. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik ben vanochtend al wel vast begonnen met foliumzuur.
    Ik had de vorige keer een niet goed werkende placenta en wil nu alles op alles zetten tot een a terme bevalling! (Geen vroeggeboorte hoop ik)
    Zal ook vanaf tweede trimester calcium slikken om de kans op zwangerschapsvergiftiging laten dalen (vorige keer dus wel)
    Eierstokken klappen aan alle kanten, maar toch ook niet gezien alle risico's.. ;)

Jammer Shart! Volgende ronde beter?
    Succes met de mri!

5. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ilona, ik heb ook vroeg geboorte gehad (8w te vroeg) slikte de hele tijd 5 jaar MMM foliumzuur). Slikte jij het niet zolang dan? Ik ga nu vanaf week 16 utrogestan krijgen of elke week spuit in mijn bil. Hebben ze bij jou nig iets gezegd erover om tegen te gaan?
    Afgelopen april mijn zoontje geboren en merk dat ik nog niet klaar was om te bevallen (had geen seconde van hem willen missen hoor!) maar had krijg ook moment gehad dat ik klaar was met zwangerschap..
    Kijk er nu enorm naar uit weer zwanger te worden.. Proberen nu natuurlijk hoewel dat echt kansloos is maar wie niet waagt wie niet wint ;)

Shart, waarvoor moet jij een mri doen?

6. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik krijg straks een bloedverdunner te slikken, en calcium dan. Slikte multivitamine vanaf 3 maanden voor zwangerschap, maar had heel erg last van het overgeven, en na week 10 kon ik er volgens ha mee stoppen. Gaan we dit keer niet doen dus..
    Ik hoop stiekem om nu wel te kunnen genieten van de zwangerschap alhoewel ik bang ben dat dit niet (wederom) wordt waar gemaakt.
    Ook krijg ik de echo's in het ziekenhuis ipv een extern bureau vanwege slechte ervaringen, lees ; ja mw hij is te klein.. Ja wat is te klein dan? Ja dat mag ik niet zeggen mw.
    M'n zoontje was 5 weken te vroeg, is zaterdag een jaar thuis!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Goedemorgen!

Gister de Gyn gesproken (niet mijn eigen maar een andere) en die gaf me gelijk dat er op dit moment eigenlijk niet per se een mri nodig is, vanwege het feit dat we proberen zwanger te raken. Indien uit de mri ook komt dat ik Endometriose heb is het beleid toch anticonceptie of zwanger proberen te raken. En de Gyn is er eigenlijk zeker van dat dat het is. Omdat het plekje waar ik last van heb 5cm rechtsonder mijn navel zit aan de buikwand/buikspier gaan ze er dan ook zeker niet vanuit dat het effect zal hebben op de vruchtbaarheid. Mocht ik na 12 rondes nog niet zwanger zijn mag ik wel direct terugkomen maar ze verwacht dit zeker niet. Ik ben wel opgelucht dat ik niet voor de mri hoef! :)

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113

Voor mezelf heb ik december gependeld :) ben benieuwd dus! Bij m'n jongste had ik de maand ook goed, alleen geslacht niet :)

9. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Hè ladies. Wat zijn jullie lekker actief zeg. En wat gaaf dat er al een aantal dames voor het eggie gaan. Wat is pendelen?? Ik ben wel heel nieuwsgierig haha. Ik doe niet anders dan de vruchtbaarheidscalculator in te vullen... slaat werkelijk nergens op hahaha maar hier klapperen ze goed iig..

Vandaag uitstrijkje.. dan 2 zenuwslopende weken en hopelijk groen licht om.ook te beginnen..

Hoop dat er gauw gestreepte testen voorbij komen!!!

10. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Shart, heb je al weer getest dan? Of ben je al ongesteld geworden ondertussen.

Mamavanlois, Succes vandaag! Ik duim voor jullie dat je snel mag beginnen.

We kunnen met zn allen wel een eierstok band beginnen haha! Wie weet is het een gat in de markt ;)!

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    😂 Haha ben benieuwd hoe die muziek klinkt 😂

Gister had ik getest was wit, dus denk dat het er niet meer inzit. Moet wel zeggen dat ik verder helemaal geen klachten meer heb. Niet het gevoe alsof ik ongesteld ga worden zeg maar. Mis dat ik zo nog 1x test doe. Volgens m'n app moet ik morgen ongesteld worden.

Hier had onze jongste gisteravond opeens koorts 39.3, vannacht wel goed geslapen en net uit bed gehaald en nu 37.1 (normaal) en ze drinkt d'r fles goed. Vraag me af waar die koorts nou opeens vandaan kwam.

12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames!
    Woow wat is er veel gekletst zeg!
    Ik zie even door de bomen het bos niet meer haha!
    @demade haha een band geweldig bedacht! :D ik denk dat we ons hier allemaal hetzelfde voelen ja nou ja de dames die nu er al echt voor gaan zijn natuurlijk nog zenuwachtiger!!
    @shart is het warmer boven nu bij jullie? Of heeft ze veel buiten gespeeld gisteren? Misschien was ze een beetje overhit door de warmte ? Wat goed dat je nu nog even geen mri hoeft! En ik ben benieuwd of de pendel bij jezelf uit komt!

@hier had gister avond ineens erge buik krampen? Terwijl we niet 'officieel' bezig zijn dus zal wel gewoon zijn haha vandaag lekker in de tuin het zwembadje op voor me dochter lekker genieten dus:)

13. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Oh jammer van de test! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Koorts kan ook wel aan het warme weer liggen hoor.

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vind het niet super erg hoor! Het is pas ronde 2 en ik vraag me af of we het überhaupt op de goede momenten hebben gedaan. (Posi ovu test woensdag einde vd ochtend, savonds eipijn, don avond en vrij avond 'geklust') stel dat eitje na de eipijn springt, en dan nog 12 uur leeft is 24 uur erna en 48 uur erna natuurlijk wel te laat. Volgende ronde maar wat beter plannen :D

Ja denken jullie dat het door het warme weer kan komen?
    Lijkt me zo hoog 39.3!

Heb de ha even gebeld die zei dat het best kan dat de koorts vanmiddag/vanavond weer terugkomt. Moet het 3 dagen aankijken en anders langskomen donderdag.

Vandaag de sleutel van ons nieuwe huis! :D zin in!

15. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Shart: fijn dat je niet voor de mri hoeft. Veel plezier vandaag!

Hier dag 29/33..

16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Even aan kijken shart:) heeft ze verder nog diarree of iets anders?
    Veel plezier bij je nieuwe huis!!
    Spannend belbail!

17. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Leuk! Veel spullen te verhuizen of staat alles al netjes ingepakt?

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Je had maand en geslacht goed! Bij de jongste eslacht ik en maand zat je er 1 maand vanaf ;)
    Wanneer pendel je weer haha dan van welke eens kijken of je nummer 3 ook goed aan voelt

19. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ja ben dan ook benieuwd of het natuurlijk komt of weer via MMM ;)

20. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Goede middag iedereen... lekker aan het genieten van de zomer? :p
    Er is al weer aardig wat gekletst.Ik hoop iedereen te hebben gehad, zo niet, al vast sorry!!!

Belbail > Wat jammer van de witte test, maar ja geen bloed geeft moed zeggen ze.... WIE WEET...

Dizzy > Welkom! Natuurlijk mag je mee kletsen.

Ilona > Heel veel succes bij het verwijderen van de spiraal. Zo kom je weer een stapje dichterbij... Altijd leuk. Ik heb heb ook deze maand verwijderd en gelijk begonnen met foliumzuur. Want je weet het maar nooit :)

Shart > Als eerste JOEPIE DE SLEUTEL VAN HET NIEUWE HUIS!! GEFELICITEERD!!
    Verder ook erg jammer van de test... snik, maar ik snap ook heel goed dat je niet voor de MRI gaat en fijn dat de andere gyn er ook zo over denkt. Nu maaar hopen dat je niet al te veel last hebt van de endometriose.

Mamavanlois > Spannend, nog 2 weken volhouden. Ik hoop dat het goed is gegaan. En nu duimen dat je groen licht krijgt.

Bubbels > wil je mij een pb doen? Ik wil je wat vragen.....thnx

Zo ik vanmorgen weer fysio gehad en boodschappen gedaan...ppff en dat met deze warmte.
    Het leuk was dan wel weer dat ik op een kleedjes markt stuiterde en daar nog een leuk fietsje op de kop heb getikt voor L om op de oefenen.....

Wat ik wel weer bijzonder vind is dat ik totaal geen ei heb gevoeld en ook nog geen taai slijm verlies terwijl ik in mijn vruchtbare dagen zou moeten zitten. Ben benieuwd naar mijn cyclus....na 2 jaar spiraal. Kom nou ik wil kunnen rekenen hahahaha

Deel Deze Pagina