Hoi jezzebel, welkom! Klets gezellig mee Bubbels: ik denk dat ik even geen pendels doe de komende weken vanuit het pendel forum, met de verhuizing en alles is het een beetje te hectisch. Maar voor de dames hier: stuur me even een pb als je een pendel wilt. Zal m'n best doen om het binnen 1 week te beantwoorden. Geldt dus alleen voor de dames uit dit clubje (pb met volledige (meisjes-)naam, geboortedatum en je vraag) Even over het clubje: als we blijven groeien qua meekletsende dames houden we het straks echt niet meer bij ben ik bang. Moeten we ergens een ledenstop doen? Belbail: ben benieuwd meid! Timing is bij ons idd ook niet helemaal goed geweest heb je nou ovu testen gebruikt of niet? Mis wel handig om te doen zodat je weet wanneer je NOD is. Ik gebruik die van sensitest zijn niet zo duur en bij mij werken ze goed (altijd piek kunnen vinden) je bent trouwens al voor je eisprong 'vruchtbaar' dus dat hij 14 dagen geleden een weekend weg was zegt niks, als jullie daarvoor het gezellig hebben gemaakt, kunnen zaadjes tot ruim 72 uur blijven leven! Leeuwtje: fijn dat je nu weet wanneer je vruchtbare dagen zijn ongeveer! Meestal is vruchtbaar slijm bij mij een of twee dagen voor de daadwerkelijke eisprong. Misschien ovu testje doen de komende dagen? Dan weet je ongeveer wanneer je eisprong is. Oh en bedankt allemaal voor de felicitaties we zijn zo blij met ons nieuwe huis! Het is zo groot vind ons 'oude' huis nu ineens zo klein haha. Moet vandaag trouwens ongesteld worden, ben benieuwd.
Dankje shart! ☺ ik vind het een leuk actief groepje en ik ga nog geen oordeel geven omdat ik net instroom hihi maar anders misschien een besloten club maken ?
@Jezzebel, tuurlijk ben je welkom! Klets gezellig met ons mee. Ik zal de lijst zo even aanpassen. @Shart, Ja misschien wel handig een ledenstop! Maar bij hoeveel doe je een ledenstop. En sommige die zich aanmelden zijn lang niet zo fanatiek als andere dames hier. Beetje lastig af en toe! hihi. Spannend dat je nog niet ongesteld bent geworden. Heb je vanmorgen nog getest? @Ilona, Kan ik je toevoegen aan de NOD lijst dan? @hier, vanmiddag lekker in het badje liggen met zoonlief! Haha.
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen JULI Annelie || 26 Jaar || Niks || 3e Kind AUGUSTUS IlonavanH90 || 26 Jaar || Spiraal || 2e Kind SEPTEMBER Srjj || 28 Jaar || niks || 1e kind Annelie || 26 jaar || niks || 3e kind Flien13 || 24 jaar || condooms || 2e kind Timmy || 29 jaar || niks || 2e kind Dinges || 32 jaar || niks || 3e kind Soesam || 27 jaar || Spiraal || 1e kind Emma86 || 29 jaar || niks || 2e kind OKTOBER Lalas || .. Jaar || MMM || 2e Kind Bubbels84 || .. Jaar || ... || 3e Kind Dizzy || 31 Jaar || Niks / Borstvoeding || 3e Kind NOVEMBER Mamavanlois || 30 Jaar || Pil || 2e Kind Lian19 || 19 Jaar || Condooms || 2e kind Roosie91 || 24 Jaar || Niks || 2e Kind Jezzebel88 || .. jaar || ... || 2e kind DECEMBER Piewy || 33 Jaar || Niks || 2e Kind Joppie1 || 34 Jaar || Spiraal || 2e Kind ZoWelkom84 || 32 Jaar || MMM || 2e Kind NOD Lijst Shart86 || 29 Jaar || 3e kind || 20 juli BELBAIL || 22 Jaar || 1e Kind || 23 Juli Leeuwtje1981 || 35 Jaar || 2e Kind || 1 Augustus DEMADE || 26 Jaar || 2e Kind || 11 Augustus Zwanger Kleinefee || 4e Kind || 19 Maart || Jongen / Meisje WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, anticonceptie en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Jezzebel, je staat er tussen! Zou je de lijst aan willen vullen met wat op de stippellijntjes hoort/komt te staan. Alvast bedankt !
Jezzebel welkom Shart je hebt een pb... thnx Demade veel plezier met klussen!! Nu buikkrampen, misschien dan toch zo langzaam de ei? Ik doe niet aan ovu testen, nog niet tenminste. Wil het eerst ontspannen proberen en zien hoe het loopt en niet gelijk te gefocust.
Hai DEMADE, Ja hoor dat mag! Vandaag komen de testen binnen, dus ga ik in de loop van de week even kijken, maar voor nu mag hij op 12-8 Ook ben ik inmiddels spiraalloos dus gebruik geen voorbehoedsmiddelen meer.
Goedemorgen meiden! Wat is er weer een hoop gekletst! Spannend dus nog belbail en shart!! Hebben jullie beiden al getest vanmorgen? Ja ik kan het soms nu al niet meer bijhouden precies en volgens mij zie ik aan de lijst dat we al met 24 meiden zijn, willen jullie dan doorgaan tot 25 en dan stoppen? Er zijn echt al een hoop dames die al rustig zijn begonnen! Spannend spannend! @jezzebel we hebben ook een besloten club gemaakt idd! @demade Aah heerlijk zeg hier vanmiddag ook weer lekker in het badje (me meisje dan hihi ) en strakjes ff wat boodschappen doen en dan morgen nog een keertje ik doe alles meestal op 1 dag voor de hele week scheelt een stuk in me portemonnee en het is best handig om voorruit te plannen maar met die hitte doe ik er wel twee keer over anders zweet ik me dood haha
24 is wel een mooier ronder getal! We zijn al met een hoop! Dat zijn 24 zwangerschappen en baby's om bij te houden..
@ilona ja hartstikke veel al he! Wat mij betreft zitten we wel 'vol' nu ja wat vinden de andere meiden? En Ojaa @leeuwtje tog je vruchtbare periode in aantocht met gister slijm en nu krampen! Spannend
Misschien niet iedereen die al op de lijst staat? Want daar staan er maar 20, incl onze eerste zwangere. Ik weet nog een meid die ook gaat beginnen misschien, kan ik haar nog even oproepen ervoor?
Ja wat mij betreft doen we een ledenstop na degene die jij nog kent Ilona! misschien kunnen we aan beheer vragen of we de titel mogen aanpassen met ledenstop ervoor?
Ja top idee shart ! Oja even een tip voor de testers (als jullie dat nog niet wisten tenminste) Bij zwanger en kids.nl zijn dezelfde cassette testen van Kruidvat 3 voor 5 euro heb je toch 1 test meer
De desbetreffende vriendin, gaat binnenkort nog niet meedoen op een forum! Dus hij mag gesloten worden! Als de rest het er ook mee eens is natuurlijk.
Goedemorgen gezellige dames hahaha. Ik ben ook voor een stop! Moet je nagaan dat dit straks allemaal zwangeren en baby's zijn hihi. Mijn test is oh zo wit vandaag. het is een ultra gevoelige en mn nod is zaterdag. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Nou idd meis! Dan kunnen we wel allemaal verliefd worden op elkaars echo's en kleine baby's maar als het nog drukker word kunnen we het idd niet super goed meer bijhouden! Ik wil je geen hoop geven hoor belbail, maar bij mijn dochtertje teste ik op 13 dpo nog negatief en op me nod pas positief!