Mij maakt het niet uit een ledenstop of niet.. Maar als de lijst te groot is is het wellicht handig idd.. Ik ga ook even kijken op kids.nl mijn NOD is niet aankomende maandag maar die erop ongeveer.. Deze ga ik niet op de lijst zetten aangezien wij wel bezig zijn maar nog niet fanatiek 😅 Of wel fanatiek in de zin van de beste momenten uitzoeken maar als het niet lukt is het ook prima.. Shart, wat een weer om ni te verhuizen zeg haha! Moet er veel geklust worden? Leeuwtje, gaan jullie wel of niet aan de slag? Haha Bekaaid, welke testen gebruik jij? Ik die van k2v5
Belbail, spannend! Geen bloed, geeft moed toch? Hier lijkt er misschien al iets eerder de NOD te zijn dan ik dacht. Net even snel een ovulatietest gedaan..
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen JULI Annelie || 26 Jaar || Niks || 3e Kind AUGUSTUS SEPTEMBER Srjj || 28 Jaar || niks || 1e kind Annelie || 26 jaar || niks || 3e kind Flien13 || 24 jaar || condooms || 2e kind Timmy || 29 jaar || niks || 2e kind Dinges || 32 jaar || niks || 3e kind Soesam || 27 jaar || Spiraal || 1e kind Emma86 || 29 jaar || niks || 2e kind OKTOBER Lalas || .. Jaar || MMM || 2e Kind Bubbels84 || .. Jaar || ... || 3e Kind Dizzy || 31 Jaar || Niks / Borstvoeding || 3e Kind NOVEMBER Mamavanlois || 30 Jaar || Pil || 2e Kind Lian19 || 19 Jaar || Condooms || 2e kind Roosie91 || 24 Jaar || Niks || 2e Kind Jezzebel88 || .. jaar || ... || 2e kind DECEMBER Piewy || 33 Jaar || Niks || 2e Kind Joppie1 || 34 Jaar || Spiraal || 2e Kind ZoWelkom84 || 32 Jaar || MMM || 2e Kind NOD Lijst Shart86 || 29 Jaar || 3e kind || 20 juli BELBAIL || 22 Jaar || 1e Kind || 23 Juli Leeuwtje1981 || 35 Jaar || 2e Kind || 1 Augustus DEMADE || 26 Jaar || 2e Kind || 11 Augustus IlonavanH90 || 26 Jaar || 2e Kind || 12 augustus Zwanger Kleinefee || 4e Kind || 19 Maart || Jongen / Meisje
Zowelkom > nee we gaan er nog niet voor. Maar ben heel erg an het kijken hoe mijn cyclus is nu de spiraal eruit is. Vind dat al spannend genoeg hahah.... Vooral omdat ik nog geen vu testen wil doen ,maar op eigen gevoel en symptomen. IK ZEG LEDENSTOP! Mooi clubje zo en nog net overzichtelijk, nog meer en ik ben de weg kwijt. En dit is een mooi aantal > 24 mama's en misschien minimaal 24 beebs ....
Ledenstop hoeft van mij nog niet perse, geen prbleem als jullie dat wel willen.Alle 24e zijn niet allemaal actief toch? Shart ik stuur je pb! Oh jammer die witte test. Maar hoe gevoelig ook na nod zeggen ze idd echt pas wat zinnigs! Ik ben vandaag wezen zwemmen met 2 meiden druk maar erg leuk vonden ze het!! Nu puf ik weg in de hitte wat jullie?
Ik kan altijd nog degene eruit gooien die de laatste paar weken niks hebben gezegd. En dan tot 24 leden tellen en dan een stop.
Ja ik vind het nu ook wel genoeg hoor hihi soms als er meerdere meiden lange berichten sturen kan ik het zo slecht onthouden! en ik wil niemand per ongeluk negeren of over het hoofd zien dat vind ik lullig En daarbij als we straks zwanger zijn met ze allen vergeten we nog meer😂😂
Meestal zit ik op de iPad of laptop en dan kijk ik op mijn telefoon wie wat heeft gezegd 😂😂!
Ik reageer vaak niet per naam maar per onderwerp want onthouden wie wat heeft gezegd is wel lastig En goed idee om te lijstje op te schonen hoeveel actieve leden hebben wel nu?
Hahaha slim DEMADE. Mag haast wel een kladblok bij maar ik vind het echt wel gezellig hier. Bedankt voor jullie lieve woorden en wat hoop! Afwachten!
Nu nog even actief, maar volgende week passief.... ben dan op vakantie... kramperen, nu het nog kan. Met een dikke buik of een pas geboren baby zie ik volgend jaar ook niet zitten. hahaha
Haha echt veel gemist hier! Misschien vrijdag de tijd om even uitgebreider te reageren maar heb het momenteel ontzettend druk. Kleine update: maandag weer bloed geprikt aangezien mijn hcg vorige keer niet heel hoog was. Vandaag de uitslag: hcg niet voldoende gestegen. Vrijdag mag ik komen voor een echo maar ik moet er helaas van uit gaan dat het niet goed is... 😢
Probeer ook alles mee te lezen en op iedereen te reageren maar is soms erg lastig om alles bij te houden. Vind het wel leuk dat de ene voor een eerste kindje gaat en de ander voor een 2e of 3e (of 4e!) Merk dat ik er nu toch anders in sta dan bij de eerste. Vandaag Gravitamon gehaald en begin vast met slikken.
Ohnee wat een spannende week voor jou... hopelijk heb je een trage starter en krijg je goed nieuws vrijdag. Zal voor je duimen...
Ahh wat sneu KleineFee. Ik ga heel hard voor je duimen! Wat hebben jullie gedaan vandaag met het warme weer? En hoe overleven jullie vanacht haha. Ik ben net weer uit bed gegaan pfff zo warm maar ik ben zoo moe van een dagje zonnen en zwemmen.
Zo min mogelijk! Vanmorgen naar de winkel geweest en naar de kapper met m'n mannetje! Vanmiddag nog een taartje gemaakt want m'n man is jarig vandaag.. Nu lig ik lekker op bed, met raam open want het is lekker afgekoeld hier na de regen 😇