DEMADE: je mag de lijst nog een keer aanpassen want *vreugdedansje* wij beginnen in.... augustus! Ik heb deze week veel meer informatie gekregen over de inhoud van mijn opleiding in het laatste jaar en plannen gemaakt wat betreft de vervolgstudie die ik nog wil gaan doen. Op basis daarvan hebben we dit kunnen besluiten! Ik heb vandaag dan ook de pil aan de kant gegooid, zodat ik nog 2,5 maand mijn cyclus kan bijhouden. We kunnen ons geluk niet op dat onze droom steeds dichterbij komt!
Gisteren was ik even bij de IKEA met mijn vriendinnetje en voor het eerst in mijn leven keek ik bij de babyspulletjes met de gedachte dat ik dit hopelijk over een paar maanden mag aanschaffen. Ik zag zulke mooie dingen en ik trok de conclusie dat ik de meeste unisex dingen eigenlijk mooier vindt dan de typische meisjes/jongens producten. Ik ben helemaal verliefd geworden op de bruine/creme kleurige spulletjes. Als dat zo blijft, wordt het niet eens een hele lastige opgave om het niet te weten tzt.
Ohhhhhhh belbail super gaaf!!!! Ik hoop ook nog steeds dat we wat eerder kunnen beginnen, maar hou me nu nog maar vast aan oktober! En dat is ook al heeeel snel haha. Ik hou helemaal niet van bruin/crème 🙈! Vind Ikea ook verschrikkelijk op de kinderafdeling.. Hahaha! Al hou ik wel heel erg van hun houten speelgoed!
Ja ik ben ook zoooo blij. Mijn vriend ook hoor, maar die is gewoon wat nuchterder en geduldiger aangelegd dan ik hihi. We zijn ons er ook wel van bewust dat het natuurlijk allemaal anders kan lopen, waardoor ik enigzins wat vertraging kan oplopen in mijn studie. Maar in de huidige planning lukt het hoogstwaarschijnlijk wel om tot het eerste inlevermoment van mijn scriptie naar school te gaan.
O wat leuk Belbail, dat is echt al heel snel! Leuk he om al rond te kijken en te genieten van al die babyspulletjes. Dat is de eerste keer het allerleukst, dus geniet met volle teugen!! Hier is de mogelijkheid op juist nog eens drie maanden vertraging ivm mogelijk een nieuwe baan. Ik hoor het binnenkort. Als ik aangenomen ben is het beter om niet in de zomer te bevallen, want dat wordt de drukste tijd en ik wil niet direct de eerste zomer uitvallen. Maarja, drie maanden meer geduld kan ik dan wel opbrengen. Krijg ik de baan niet dan is het blije nieuws dat ik toch al in september zwanger zou kunnen worden. Dus in beide gevallen goed nieuws
Ik meld mij wij willen eind augustus begin september aan een derde beginnen. Mijn man wil al eerder mast rond die periode gaan wij ook naar NYC en dan wil ik absoluut niet zwanger zijn.
Ik denk ook dat ik het uiteindelijk ook moet zien hoor. Als de kamer helemaal klaar is tegen die tijd, zou zelf nooit voor bruin kiezen voor een babykamer. In een woonkamer vind ik het wel mooi, beetje die aardse tinten! Wij hebben nu een blauw met wit kamertje met LIEF! Schilderijtjes maar die gaan er zo snel mogelijk uit als zoonlief zijn nieuwe kamer klaar is. Verkopen die hap 😂.. Dames, ik ga vanavond even de lijst aanpassen hoor. Typ dit nu op m'n telefoon en dan is het rete irritant om het aan te passen.
Ha dit topic gaat hard, ineens 3 paginas erbij Welkom Annelie en Leeuwtje! Leeuwtje, wat een heftige tijd joh, hopelijk meer zonneschijn dan regen binnenkort Belbail, fijn dat jullie al eerder kunnen beginnen! Scriptie klinkt ideaal wanneer je zwanger bent, grotendeels lekker je eigen tijd indelen Wat dat betreft is het misschien wel gunstiger om nog te studeren dan om te werken wanneer het een zware zwangerschap is! Ik ga in augustus/september met een vriendin op reis (ver weg) en wil dan natuurlijk niet zwanger zijn. In principe beginnen we in september wanneer ik terug ben, maar ik weet niet wanneer ik die maand mijn eisprong heb natuurlijk, dus kan ook oktober worden. Maar in principe september
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen - BELBAIL : Augustus 2016 - JOPPIE1 : September 2016 - KLEINEFEE : September 2016 - LEEUWTJE1981 : September 2016 - SRJJ : September 2016 - ANNELIE : September 2016 - DEMADE : Oktober 2016
Dank je wel Joppie1: Ja hier kunnen we ook kletsen hahaha Wij hopen ook op goed nieuws en dat we dan heerlijk kunnen ontspannen. Ik verwacht het we,l want de operatie was goed geslaagd. Ze hebben alles weg kunnen halen en was verder geen behandeling nodig. Hierdoor ook nog steeds voldoende kans op bevruchting. Ze hebben de hele bal verwijderd en dus ook zo de tumor. Op de scan van de vorige keer was geen uitzaaiingen te zien. Het mkd staat idd voor medisch kinderdagverblijf. We begonnen al bijzonderheden op te merken toen hij 8 maanden oud was. En heeft gelijk al 2 weken met problemen in het ziekenhuis gelegen. En toen is het balletje gaan rollen, met allerlei hulpverleners en uiteindelijk bij 2 jarig leeftijd naar MKD. Ik wil de andere mama's bedanken voor de welkom. En jullie lieve woorden. Wij proberen het allemaal een plekje te geven en er zo goed mogelijk mee om te gaan. Toch blijft er diep onder de huid altijd een vorm van angst en onzekerheid. Leuk om te zien dat we allemaal zo naar het mooiste moment toe mogen leven en dicht bij elkaar zitten. Kunnen we ook lekker straks samen op het bankje hahaha.... Voor we het weten is het zover. En kunnen we onze mooie testen ook showen...goed niet te snel vooruit leeuw.... Eerst ontpillen of ont-spiralen hahaha
Zoooo leuk he die babykamers kijken en inspiratie opdoen! Ik vind de mintgroene trend wel heel vet, met grijs/wit en als het een meisje is oudroze! (Zie bijlage ) Ook grijze kamers met kleur accenten en retro accessoires vind ik gaaf
Als de volgende bij ons ook een jongetje wordt, krijgt het een donkerblauw thema kleur. Behang met grote sterren, tot nu toe heb ik die alleen met witte sterren gezien en de rest donkerblauw. Maar ben eigenlijk op zoek naar andersom. Donkerblauwe sterren! Wij hebben nu babyblauw geblokt met wit... Maar zo leuk om lekker inspiratie op te doen! Ik mag ook graag op pinterest inspiratie op doen ☺️☺️
Kijk ik mag hieruit opmaken dat jullie willen weten wat het wordt? De eerste was voor mij een verrassing en hebben we de kamer Grijs/Wit gehouden en leuke losse me een wit gipse bert en ernie erin gehangen en het slaap gebedje ( ja wij zijn christelijk ). Nu bij de 2e zal ik het wel willen weten wat het word en het dan op geslacht aanpassen. Maar mijn man wilt een witte kamer ( Althans de meubels ).... ach dan hal ik wel weer leuke spulletjes. hahahahah....
Jhaaaaaa wij willen zeker weten wat het dan gaat worden! Dan kun je lekker gericht winkelen... Vind ik persoonlijk veel leuker! Ik was bij onze zoon de neutrale hoek met babykleding zo ontzettend zat. Wou kleur in de kledingkast 😂😂
Wauw wat is het hier gezellig! Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Ik ben nu op mijnn mobiel dus reageer morgen wat uitgebreider. Wij zijn idd erg van de aardse tinten, het geeft me rust en warmte en daarom vind ik het ook mooi in de babykamer. We hebben ook alles hetzelfde qua vloer enzo dus ik vind dat in het geheel ook goed passen. Ik ben niet heel erg van de kleurtjes maar anders gaat mijn voorkeur uit naar pastelkleuren. Wij willen niet weten wat het wordt Vandaag dus de laatste pil gehad. Benieuwd wanneer ik ongestel ben en vooral hoelang dat gaat duren. Ik ga alles bijhouden in een app. Erg benieuwd naar mijn cyclus. Nog maar 2,5 maand waaaahh.
Wij willen het wel weer weten..Wist het bij beide kinderen al rond week 15. Lijkt me wel leuk om het nu niet te weten maar ik ken mezelf en vind het toch wel praktisch ook. Wij hebben trouwens 2 jongens. De oudste is vorige maand 2 geworden, de.jongste is nu 8 maanden en wordt in september 1.
Wij hebben 1 zoon, hij wordt volgende maand 2 jaar... Ben nu heel druk bezig met de voorbereidingen voor zijn verjaardag.