Najaar 2016, gaan we voor een 1e, 2e, 3e, 4e etc kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DEMADE, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Soesa: ik zou eerst je menstruatie afwachten en evt daarna een ronde met ovulatie testen doen. Starten op dag 8 bijv en dan doortesten tot je je piek hebt gevonden. Dan weet je wanneer je je NOD kunt verwachten.

Mamavanlois: dat is goed nieuws! fijn zeg! Spannend! :)

Onze oudste gaat vandaag voor het eerst nachtje logeren in het logeerhuis, vind het echt spannend. Ben gewoon beetje zenuwachtig! We hebben het verder heel druk dus zal de dag lekker snel gaan hopelijk! Gaan d'r om 09:30 brengen, vanmiddag de verjaardag van mijn oma (die wordt 80!) en vanavond de bbq met vrienden. Lekker druk! :D

Fijn weekend allemaal!

2. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Ik ben ongesteld denk ik... Zwaar aan het bloeden, maar geen krampen of een teken van menstruatie wat ik normaal gesproken wel heb! Maak me een beetje zorgen!

3. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Jeetje mina, er wordt lekker gekletst hier ;) !! Net even 10 pagina's doorgelezen.

Laatste tijd erg druk hier geweest. Druk op werk omdat ik nog veel moest regelen voor mijn vakantie en ML is ondertussen aan het klussen geslagen hier in huis. S' avonds kon ik dus ook nog lekker aan de gang.

Heb ondertussen de uitslag van uitstrijkje gehad, de was helemaal goed. Jeeh dus kan nu weer mee in het bevolkingsonderzoek. Wel een schimmeltje maar daar heb ik ondertussen een pil voor genomen.

Leuk om te zien dat er nog een paar zijn met een kleintje onder een jaar.

Mijn bevalling was er trouwens 1 volgens het boekje. Eigenlijk helemaal zoals ik het me hard voorgesteld, alleen wat vlotter nog haha.
    Wilde heel graag thuis bevallen en dat is ook gelukt. Om 14:00 eerste wee en om 18:00 was hij er. Verder geen schade of niets. Misschien is dat ook wel de reden waarom ik zoiets heb van laat de volgende maar komen hahaha. Al ben ik dan stiekem ook wel weer bang dat het de volgende keer heel erg gaat tegenvallen.

Ondertussen zijn we aan het inpakken geslagen want maandag vertrekken we naar Duitsland voor vakantie.

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Bel even de huisartsen post of dit normaal is!!

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    alvast een fijne vakantie!:)

6. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Shart je dochter al weggebracht ? Benieuwd hoe het bevt vorm iedereen. Is dat om jullie wat te ook ontlasten?

Kan goed zijn dat je ongi nu anders voelt? Ik heb er geen verstand van...

Fijne vakantie!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja gisterochtend rond 11:00 gebracht, toen ze ons weg zag gaan begon ze te huilen, nou toen had ik het ook even heel moeilijk :( gisteravond gebeld en ze laat daar hetzelfde zien als hier; namelijk als ze aandacht krijgt is ze gezellig, als ze geen aandacht krijgt dan wordt ze boos. Je kan het haar ook niet kwalijk nemen, ze kan niet spelen door haar motorische beperkingen. Toen ze naar bed ging was ze wel even boos, maar daarna de hele nacht doorgeslapen tot vanochtend half 6! Had ze er al voor gewaarschuwd en dat ze d'r dan lekker nog even moeten laten liggen dus dat hebben ze ook gedaan en uiteindelijk een uur later uit bed gehaald. Nu ging het prima, en was ze vrolijk. :) volgens mij gaat het dus wel goed! Ze gaat vanaf nu twee weekenden per maand, en ja dat is echt om ons te ontlasten, door haar beperkingen ben je als gezin ook beperkt in de keuzes die je maakt. Veel van de dingen die leuk zijn kunnen niet met haar, ze snapt het niet of ze kan niet meedoen. Tja, dan ben je eigenlijk elk weekend thuis. En thuis huilt ze dan weer veel omdat ze zich verveelt, wij kunnen haar ook niet 24/7 entertainen. Dus dit leek ons een goede oplossing. Lijkt erop dat het goed is gegaan, dus ben opgelucht!

Gister mega drukke dag gehad, vandaag hebben we alle drie lekker uitgeslapen tot half 10! Echt heerlijk! Lekker rustig opgestart, en zo even naar het nieuwe huis kijken hoe het plafond geworden is. (Is gister gespoten) dan thuis weer inpakken. En vanmiddag onze dochter ophalen :D zin in!

Fijne dag allemaal!!

8. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

:D Ik was jullie kwijt, ben een tijdje niet geweest ivm teveel kriebels en ik moet nog even geduld hebben. ;)

@Shart: Wat een goed nieuws dat het zo goed gaat met je dochter. Dat geeft jullie ook wat lucht. Geniet ervan!

@Leeuwtje: Bedankt voor je berichtje. Fijne vakantie en daarna nog één maandje wachten en dan mag je al!!!

@Belbail: Wat jammer dat het niet gelijk raak was. Hopelijk deze ronde!

@Kleine Fee: Wat verdrietig dat het is misgegaan. Hoe is het nu met je? Hopelijk ben je snel weer zwanger!

9. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Sorry meiden ik ben wel actief hoor alleen nu gewoon een geel druk weekend ☺

10. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Hiephiep hoera DEMADE is jarig vandaag! Gefeliciteerd meid.

@Shart wat fijn dat jullie zo wat ruimte krijgen. Klinkt als een goede oplossing en wat fijn dat ze zo goed heeft geslapen. Geeft vast vertrouwen. Straks weer lekker ophalen en knuffelen.

@leeuwtje en @piewy een hele fijne vakantie!

11. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    #631 IlonavanH90, 24 jul 2016
    Laatst bewerkt: 24 jul 2016
    DEMADE, gefeliciteerd mop!

Shart, als dat voor jullie situatie het beste werkt, vooral doen! Ook jullie hebben soms even ademruimte nodig..

Dames die op vakantie gaan/zijn, fijne vakantie!

12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @shart wat fijn dat het goed gaat met jullie meisje! Zal jullie vast veel rust brengen:)
    @demade van harte gefeliciteerd :D

13. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Piewy
    Gelukkig dat de uitslag goed was.
    Fijne vakantie!

@shart86
    Wat een goede oplossing van dat logeerhuis. Lijkt me voor jullie fijn en voor haar ook.
    Gefeliciteerd nog met je oma.

@DEMADE
    Gefeliciteerd!

@SoesaM
    Ben je nog aan het bloeden?

@Mamavanlois
    Goed nieuws, wat fijn!

14. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Dank je wel dames! Lief 😘!

Onze klusweek begint🎉🎉🎉

15. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Nou dat wordt uitgebreid je verjaardag vieren dus ;)

16. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43

Gefeliciteerd!! Veel plezier met de klusweek!

17. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Demade, gefeliciteerd!!!

18. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Thnx ladies 😘!

Nog wat leuks gedaan vandaag dan?

19. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Goedemorgen dames!

Hier weinig plannen naast de kleine straks naar gastouder brengen en vanavond weer werken (geldt ook voor morgen 😂)
    Beetje m'n handen vrij hebben en op m'n gemakje boodschappen halen.

Wat zijn jullie plannen?

Leuke reden om de klusweek te beginnen, DEMADE!

20. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik ben vandaag aan het werk, en D is bij mijn ouders vandaag! Op maandag eten we altijd bij hun! Lekker makkelijk haha.

Deel Deze Pagina