Wowie wat een hoop gekletst! - Zwangerschapsvitaminen en/of foliumzuur. Ik slik nog steeds Dagravit mama en baby (mee gestart toen ik wist dat ik zwanger was en heb daarvoor altijd al Davitamon hart & bloedvaten geslikt met omega3 omdat ik geen vis eet. Daar zit ook alvast foliumzuur in. Ik slik ze dus eigenlijk dubbel maar heb het destijds gevraagd aan de verloskundige en die zei 'kan geen kwaad'. Veel plezier met klussen Demade Fijne vakantie Roosie91! Gebruiken jullie allemaal ovulatietesten etc? Ik heb op mijn telefoon een gratis app die mijn cyclus (die nu nog zoek is) bij houd, misschien voor jullie ook wel handig, je kunt ook heel leuk met hartjes aangeven wanneer je geklust hebt en of je andere symptomen hebt, hij heet Period Tracker. Mijn vorige cyclus was 8 en 6 weken, voor mijn zwangerschap altijd netjes 4 dus als ik 4 aan houd zou ik donderdag mn NOD hebben.
@Dizzy, ik gebruik Womanlog op mijn telefoon om alles bij te houden! Ik zet jou ook even op de NOD lijst.
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen JULI Annelie || 26 jaar || niks || 3e kind Soesam || 27 jaar || niks || 1e kind AUGUSTUS Mamavanlois || 30 jaar || niks || 2e Kind SEPTEMBER Srjj || 28 Jaar || niks || 1e kind Annelie || 26 jaar || niks || 3e kind Flien13 || 24 jaar || condooms || 2e kind Timmy || 29 jaar || niks || 2e kind Dinges || 32 jaar || niks || 3e kind Emma86 || 29 jaar || niks || 2e kind OKTOBER Lalas || .. jaar || MMM || 2e kind Bubbels84 || .. jaar || ... || 3e kind NOVEMBER Lian19 || 19 jaar || condooms || 2e kind Roosie91 || 24 jaar || niks || 2e Kind Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Piewy || 33 jaar || niks || 2e kind Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind ZoWelkom84 || 32 jaar || MMM || 2e kind NOD Lijst Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 28 juli Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 1 augustus DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 11 augustus IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 12 augustus Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 19 augustus BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 22 augustus Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || datumloos Zwanger ... Zo langzamerhand komen er steeds meer op de NOD lijst! Leuk leuk...
Hier ook de kleine bij mn ouders en ook aan het werk. Ben nu bezig met re-integreren. Werk 2 dagen/ 3 uur langzaam opbouwen na 10 maand fulltime mama te zijn geweest. Vind t wel weer heerlijk die combinatie. Ben zo ontzettend happy met mn goede uitslag en dat we gewoon al aan de slag mogen gaan. Heb mezelf wel voorgenomen om niet door te draaien want dat gaat niet positief werken denk ik. Begin volgende weekn laatste pil... happy me
Volgens mijn app (ook periodtracker) wel ja! Maar m'n ovutesten, die ik direct na spiraal verwijdering ben gaan doen, lopen af, dus of ik heb hem nog niet gehad of net gehad tijdens verwijderen! Hoe dan ook, wordt er netjes geklust! Dames met spiraal ervaring, hadden jullie ook meer "zin", na verwijderen?
Hahahaha ja, maar ik weet niet of dat ligt aan het verwijderen van de spiraal, of het uiteindelijke doel!!! x
Inderdaad! Had vanochtend al gevraagd bij onze gastouder of er volgend jaar een plek vrij zou zijn voor ene evt tweede, maar voor zoals het er nu uit ziet, zal dat helaas niet zo zijn. Hopelijk veranderd dat nog!
Gefeliciteerd Demade! Wat zijn er al veel van ons toch eerder begonnen! Leuk zeg...Mijn spiraal zit nog en ik heb ook meer zin gekregen nu ik weet dat we er binnenkort weer voor gaan. Dus zal het even melden als het nog meer zin wordt wanneer tie eruit is
Gaan jullie samen met je man testen? Mijn man heeft aangegeven dat hij het leuk vindt om verrast te worden, dus ik zoek leuke ideeën!!
Hier eentje die dat niets vindt, samen testen. Vorige keer gilde ik ineens naar boven dat hij moest komen, ik was zo verrast door de positieve test Maar ook ik ben al op zoek naar leuke ideetjes, pinterest staat er vol mee!
PINTEREST!!!! Staan super leuke ideeën op! Daar mag ik ook graag rond snuffelen. Ik wil denk ik samen testen, bij de eerste heb ik alleen getest en hem later gebeld. Maar hem verrassen met iets is ook leuk. Ik ga weer even verder in dubio hahahaha.
Tot nu toe heb ik het idee om een getekende kaart te maken van ons gezinnetje met een frummel in mijn buik. Door onze zoon in laten kleuren en dezelfde dag nog posten. Dan heeft mn man de volgende dag post van zijn zoon met de aankondiging dat hij een geheimpje wil vertellen: "Kijk nog eens goed naar het plaatje, pap..."