Nee blijf maar, dan houden we vanaf nu een ledenstop! Zal de systeembeheerder wel een mail sturen of hij/zij onze onderwerp kan veranderen en ledenstop ervoor zetten! Ik heb Annelie van de lijst gehaald, ze zou in juli beginnen en heb er verder niks meer van gehoord. Dus er is nog 1 plekje !
Jeej haha, leuk! Ik ga mijn best doen om het allemaal bij te houden. Zag al dat het best snel gaat. Kan me voorstellen dat er wel testdrang is, het is vast snel zondag! Op hoeveel DPO zit je dan?
4 of 5 zit ik nu. Ik dacht dat ik mijn eisprong voelde op woensdag. Want had die hele dag last van de buik en donderdag voelde ik niks meer. En zondag zit ik op 10 of 11 dpo. Dus dan moet het eventueel kunnen. Bij onze zoon testte ik 2 dagen voor de tijd 's avonds licht positief.
@Leeuwtje Welkom thuis! Oef om 4.00 uur wakker is nog midden in de nacht. Nu thuis weer uitrusten He jammer zeg, ongesteld. Thee, chocola en filmpje! @Ilona Zou een nachtlampje helpen zodat hij in elk geval zelf zijn speen terug kan vinden in bed? Hier 1tje die huilt wanneer ze niet kan zien waar ze is. 3/4 keer per nacht uit is vermoeiend, ook al lig je binnen 5 min weer in bed. Je slaap wordt wel onderbroken en dat is niet fijn. Ben benieuwd wat je cyclus voor je in petto heeft. @DEMADE Wil je showen? Ben wel benieuwd naar peuterkamers. Wij kijken alvast wat rond naar leuke kamers. @Shart Beetje creatief zijn, er zijn meer plekken in huis dan alleen de slaapkamer @Marni Welkom! Over dat vol zitten... Mijn ervaring is dat er altijd een aantal het af laten weten na een tijdje. Je houdt dan vanzelf een vast groepje over. We kunnen het volgende misschien doen? Als iemand een aantal weken niet heeft gereageerd dan die van de lijst halen (vakanties zijn uitzonderingen natuurlijk maar dat kan je aangeven).
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen AUGUSTUS Mamavanlois || 30 jaar || niks || 2e Kind SEPTEMBER Srjj || 28 Jaar || niks || 1e kind Flien13 || 24 jaar || condooms || 2e kind Timmy || 29 jaar || niks || 2e kind Dinges || 32 jaar || niks || 3e kind Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind Marni || 27 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Lalas || .. jaar || MMM || 2e kind Bubbels84 || .. jaar || ... || 3e kind Dizzy || 31 jaar || borstvoeding || 3e kind NOVEMBER Lian19 || 19 jaar || condooms || 2e kind Roosie91 || 24 jaar || niks || 2e Kind Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Piewy || 33 jaar || niks || 2e kind Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind NOD Lijst Peppapig || 31 jaar || 4e kind || 2 augustus DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 11 augustus IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 12 augustus Piewy || 33 jaar || 2e kind || 12 augustus Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 19 augustus Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 20 augustus BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 22 augustus SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus Zwanger ...
Dat moet inderdaad wel kunnen, en anders kun je altijd dinsdag nog een keer testen toch? Spannend! Zijn er hier veel actieve leden (schrijft iedereen van de lijst mee)? Op zich is dat wat Emma voorstelt misschien wel een goed idee. @ peuterkamers, leuk om daar naar te zoeken he. Ik vind het wel heel lastig om wat leuks te bedenken. Waar staan die puntjes bij mij op de lijst voor? Is dat anticonceptie? Wij gebruiken tot september nog condooms namelijk. Het duurt me eigenlijk veel te lang tot het september is
Aangepast op de lijst ! Ja mijn zoontje is afgelopen weekend over gegaan naar zn nieuwe slaapkamer. En het gaat super goed! Niet iedereen van de lijst schrijft mee zag ik al wel, denk de meest actieve leden toch al wel in het NOD lijstje zitten. Wij zouden eigenlijk in Oktober gaan beginnen voor een 2e maar uiteindelijk toch maar begonnen. Heb manlief zover gekregen haha.
Ben ook erg benieuwd naar zijn kamer Demade! Gaat hij al in een groot bed nu? Haha, dat heb je goed voor elkaar! Mijn man wil echt nog tot september wachten. Ben al blij dat hij dan wil starten, een paar maanden terug wilde hij dit jaar nog even afwachten. Die maanden zullen moeilijk worden, maar gaan vast snel voorbij. Ik mijmer ondertussen gezellig met jullie mee haha. Emma, mijn dochter is nu 1,5.
Ben even kwijt, volgens mij was het marni, jij had ovu testen gedaan? Dag 15 a 16 cyclus en lichte strepen, ben je niet te laat dat je piek al geweest is? Welkom trouwens! Gaat zeker snel hier sorry als ik niet op iedereen reageer. Doe het ook vaak (eigenlijk altijd vanaf tel) en dat is wat lastiger met quote terug reageren ed.. Optie om mensen die op de lijst even de berichten of ze nog mee willen doen? Wellicht wachten er een paar tot ze echt gaan beginnen?
ZoWelkom84, dat zou heel goed kunnen. Mijn cyclus was vorige maand 30 dagen, voor de zwangerschap altijd 29-32 dagen. Ik kwam de testen nu tegen toen ik de zolder aan het opruimen was en dacht 'goh laat ik eens kijken of er een streepje komt'. Omdat mijn cyclussen voor mijn zwangerschap altijd al ietsje langer waren en ik toen vaak ovulatiepijn had, wist ik dat mijn eisprong toen altijd later was dan gemiddeld. Het kan dus ook zijn dat hij er nog aan zit te komen.
Ik zie dat er ook een besloten clubje is. Kletsen jullie daar ook in? Zo ja, zou ik graag toegevoegd worden als dat nog kan.
Daar gebeurd niet heel veel in omdat de meeste het onoverzichtelijk vinden.. Alleen als je privé iets wilt vragen oid dan gebeurd er even wat in. Leeuwtje zou je kunnen toevoegen
Oh ja, dat is voor privé dingen wel handig. Leeuwtje zou je mij willen toevoegen? Wat leuk trouwens dat jullie al zo snel voor een tweede gaan ZoWelkom!
Hihi wat fijn dat je man zijn mening lekker is opgeschoven hier wil mijn man ook absoluut nog drie maanden wachten helaas! Ik zou hey nu ook wel willen! Maar vind het toch mooier om er samen 'echt' voor te gaan Leuk zeg! Mijn dochtertje is nu bijna 16 maanden Hoe heet jou meisje?
Damesssss lul niet zoveel! Kan het niet bijhouden haha Ilona hier ook oudste met achtangst. Hoe drukker de dag Hoe drukker s nachts... rust is hèt tover woord en voor slapen ook avondritueel en de dag bespreken. S nachts niet teveel zeggen. Kusje knuffelen en slapen Wij gaan er eind september pas voor na vakantie. Maar jullie zorgen wel dat ik ogeduldig wordt. Ik ben sowieso begonnen met folium Ik testte vorige keer eerst met ovu die knalde maar was door zwangerschap Onze dochter ging met 2 jaar over naar peuterbedje. Was er gelijk wijs mee!
Hey meid.. heel herkenbaar. Die van ons is nu 3 jar en heeft nog steeds van die periodes en die kunnen rustig 2 a 3 weken aanhouden en dan gaat het weer voor eventjes goed. Maar 100% doorslapen heeft die van ons nog nooit gedaan. Hij wordt of huilend wakker en dan is een kus en knuffel voldoende, of hij gaat liggen zingen en schateren en kletsen ( keihard ). Soms vraag ik me wel eens af, wanneer begint het doorslapen nou eens.... Maar ja, beter zo dan ontroostbaar denk ik dan.
Welkom Marni ... Ik zal je een uitnodiging sturen! Wat betreft ledenstop.... Ja ik meende ook dat dit zou gebeuren. Misschien eerst de leden benaderen of ze nog mee willen doen, voordat je ze verwijderd. Zal wel net zo netjes zijn, want je weet nooit waarom ze een tijdje niet reageren.