Welkom Marni Hier weer terug uit Duitsland dus meteen flink aan het wassen, pfff daar ben ik nog wel even zoet mee. Ik ben stiekem wel aan het denken hoe we het hier zouden doen met D. Samen op een kamer of hij moet naar zolder, maar hij is nog zo klein haha. @Ilona wat sneu voor de kleine. Helaas geen tips.
Jammer he dat je dan nog een tijd moet wachten. De naam van mijn dochter houd ik liever prive ivm herkenbaarheid. Is jouw dochter ook zo'n ondernemende dreumes? Succes met wassen Piewy! Bedankt voor de uitnodiging Leeuwtje.
Jaa vind ik wel jammer! Maar ach nu kan ik nog even lekker dromen heb me er bij neergelegd Aah prima hoor! Mijn meisje heet Lente En ja ze is zoo aan het onderzoeken nu haha en alles doen wat niet mag Ze is wel ontzettend vrolijk, lief en knuffelig😍 Vind het wel echt een leuke leeftijd nu!
Hoe was het in Duitsland? Hebben jullie het naar je zin gehad? Laten jullie de tweede eerst een tijdje bij jullie op de kamer slapen?
Ojaa meiden wilde toch nog even zeggen dat ik dit clubje toch zo'n leuk idee vind!! Bij me vorige zwangerschap alleen op nod lijst gestaan en vandaar uit een clubje, maar ik vind deze aanloop er naar toe, en dat het voor iedereen op een ander moment begint zooo leuk! Zo kunnen we elkaar al voor alle hopelijke zwangerschappen leren kennen en intens met elkaar mee leven Echt leuk! Hihi
Lieve dames, Jullie zullen af en toe wel denken, die mamavanlois die reageerd bijna niet en als ze reageerd gaat t over haar zelf. Ik ben op dit moment een beetje down en voel me niet zo happy, het mogen zwanger worden beheersten leven en dat vind ik best irritant.. Aangezien het helemaal niet gezegd is dat het ooit lukt... Ik mag morgen voor t eerst naar een psycholoog (ik hou helemaal niet van die ongein maar ja ik moet wel) ik wil weer happy zijn en kunnen genieten van alles. Ik ben op dit moment 6 uur per week aan het werk maar in combinatie met m'n huishouden en gezin voelt t alsof ik fulltime werk.. Wat zo'n klotenziekte dan toch met je doet.. Ik hoop echt dat jullie begrip voor me willen hebben dat ik niet veel actief ben, ik hou het bijlezen en reageren echt niet bij.. Terwijl ik daar voorheen echt geen moeite mee had. Ik zit nu ook nog in de stress omdat ik maandag voor een week terug m'n pil vergat en heb sinds afgelopen vrijdag een beetje oud bloed bij het afvegen, minimaal hoor.. En een pijn in m'n rug, voel m'n borsten ineens en steekjes in m'n buik.. Dan denk ik.. WTF is dit.. Ik hoop as vrijdag m'n ongi te krijgen en kan dan beginnen met tempen en hopelijk wordt ik er rustiger onder.. Wil het niet m'n leven laten beheersen.. Sorry voor m'n klaagzang maar moest et even kwijt. Lfs
@mamavanlois: balen zeg dat je je zo voelt, sterkte! Ik hoop dat de psych iets voor je kan betekenen! @marni: welkom meid! @anderplekjeinhethuis: de gordijnen hangen nog niet, dus dat is eigenlijk geen goed idee als de buren mee kunnen kijken haha, boven slaapt m'n oudste en op de kamer van de jongste is het een grote puinbende met allemaal stukken meubel overal wellicht de badkamer we hebben een bad (nog nooit in een bad gedaan overigens hahahaha ben kennelijk niet zo avontuurlijk ingesteld, houd nogal van comfort zeg maar hahaha) nou goed, eerst maar eens kijken of dat meneer in de 'mood' is vanavond!
Marni1 ... Welkom! Pfff ben vandaag al op dag 9 dat ik ongesteld ben! Het houdt niet op! Het werd wel wat minder maar nu is het volop terug! Ik moet natuurlijk wel ergens gaan klussen, wie had hier nou ook pas geleden haar spiraal eruit gehaald? Heb jij dit ook? Ben normaal nooit zólang ongesteld! Wel last van maagzuur en lage rugpijn! Echt heel irritant!
Shart was mijn pb nog goed aangekomen? Kan me voorstellen dat je druk bent hoor 9 dagen ongi wow. Zou daarna gewook pas klussen. Je ei komt vast niet Door de ongi heen?
Ik vind dit ook zon leuk groepje. Heb bij mijn zoontje ook nog een groep aan over gehouden. Spreken elkaar dagelijks op de whatsapp! En hebben een FB pagina.
Nee joh tuurlijk niet! Wat ontzettend balen dat je je zo voelt, hopelijk kan de psycholoog jou verder helpen met het een en ander.
Dank jullie wel ladies. Nee hier niet zo creabea al vind ik het wel leuk om te doen maar neem er de tijd niet voor. Mocht ik ooit nog zwanger raken heb ik wel gezegd zelf een box kleed en dekentjes te willen naaien. Mams wil me de naaimachine wel leren... jij wel demade???
Hier totaal niet crea vind er ook niks aan, maar heb ook gewoon het geduld niet. Ik ben altijd fanatiek sporter geweest. Maar helaas na 2 zwangerschappen met bi zit dat er niet meer in
Ja heb m gehad, weet op dit moment niet eens waar m'n pendel is dus komt zodra ik gesetteld ben! Overigens: wat een heerlijk fijn huis hebben we gekocht zeg, voel me al helemaal thuis! Moest het even kwijt
Fijn om te lezen! Niets is belangrijker dan je je goed voelen in je eigen huis Ik had jou ook pb gestuurd weet alleen niet of je alle gegevens had van mij? Hoor het anders wel x Mamavanlois, hoop dat je je snel beter voelt! Is het zwanger worden een probleem voor je of vind je het gewoon heel moeilijk dat je er echt mee bezig bent? Wellicht heb je het al een keer verteld. Excuus anders Neeeee totaal geen creabea haha! Vind dat haken er wel leuk uit zien maar geen geduld voor.. En sporten werkt bij mij twee weken dan haak ik ook af.. Zit liever thuis op bankie
@creabea, jaa ik mag graag haken! En vind andere creatieve uitspattingen ook heel leuk. Ben nu bezig met een dekentje voor de baby. Heb er nu 4 bollen wol in zitten haha nog 3 bollen te gaan en dan is hij klaar. Op naar het volgende dekentje!
@mamavanlois heeel veel sterkte meis! Ik hoop dat je hier sterker uit komt als ooit tevoren! @hier Jaa ik ben een naaister! Haha nou ja ongeveer een jaartje nu en vind het super leuk, nu Lente wat ouder is naai ik wel wat minder en soms moet ik er echt zin en tijd voor uitrekken want je maakt niet in een keer wat af