@ Roosie91, leuke naam Lente. Ja de leeftijd is leuk he, dat vond ik ook al. Al zijn de driftbuien wel vermoeiend en de neefase is ook al volop aan de gang. Zo'n clubje is inderdaad leuk! @mamavanlois, wat balen dat je je zo voelt, hopelijk kan de psycholoog je helpen. Sterkte! @ Soesam, wat rot joh zo lang ongi. @ Demade, ik ben niet zo heel creatief, kan niet haken of breien ofzo haha. Wel heel leuk dat jij dat wel bent. Ik vind het altijd zo knap! @ Shart86, wat leuk dat jij hier meeschrijft, jij hebt bij mijn dochter het geslacht goed gependeld .
@marni1 ojee driftbuien hihi hier nog niet echt aan de orde gelukkkg ze weet wel goed wat ze wil maar is altijd maar eventjes boos gelukkig Dankje!
Ik hoop voor je dat nog een tijdje duurt Roosie. Bij mij dochter zijn ze sinds een week of 6 echt frequent aanwezig. Toen was ze ook 16 maanden. Gelukkig ook wel dagen dat ze bijna niet boos is. Ben wel heel benieuwd hoe zij gaat reageren op een tweede, ze heeft nog best veel aandacht nodig. Hebben jullie kindjes dat ook?
Geen klaagzang! Hier moet je jouw verhaal kwijt kunnen. Heel veel sterkte vandaag, hopelijk gaat het voor je werken, het een beetje van je af praten!
Hihi spannend hier dus! Ze zou dus zo kunnen beginnen met die buien Op zich vraagt me meisje wel veel aandacht idd maar ze knuffelt ook heel veel met haar poppen en geeft ze ook echt 'te eten en te drinken' haha dus ik denk dat ik een moedertje heb gemaakt
Ik heb voor een maand terug de spiraal laten verwijderen. Ik werd 4 dagen na het verwijderen ongesteld en was 5 dagen ongi. Gisteren ( na 28 dagen ) weer ongesteld geworden. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik hoop dat ik deze regelmaat vast mag houden totdat ik zwanger ben ( wat hopelijk snel mag gebeuren ).... Verder zit ik aan de naproxen wegens ontsteking in de rug, dus geen last van bijwerkingen van de ongi...
Driftbuien present hier haha. Kan soms zo omslaan geen pijl op te trekken. Ach het leven van een peuter gaat niet over rozen. En die van 1 kan soms ook als ze haar zin niet krijgt in ontroostbaar huilen uitbarsten, met pruillipje en al. Een acteercursus zal haar niet misstaan haha Shart geen haast ik zie y wel! Fijn dat je je thuis voelt het wad dus een goede keuze Ik heb de creativiteit van een holbewoner. Ook geen rust in mn gat om er eens voor te gaan zitten... Jaaa waar zijn de testers!
@ Mamavanlois Heel veel kracht en sterkte in deze zware tijd. Ik hoop dat je er steun mag vinden en dat je er goed doorkomt. @ demade Ik ben totaal niet creatief, ook geen behoefte aan en geen geduld voor hahaha. Wel jammer, want als je het hebt kun je mooie dingen zelf maken @ Shart Wat fijn dat je er goed en thuis voelt en dat je er zo van geniet! Heb je misschien ook mijn pb ontvangen? ik snap dat je nu heel druk bent bent je huisje maar misschien als je tijd hebt dat je voor mij wilt pendelen. @ hier huisje en de was weer op orde. Maar goed ook, want donderdag ga ik weer voor 4 daagjes weg... lekker naar Noord Holland, naar zee ( samen met de kleine man ). En volgende week krijgt mijn man eindelijk ook vakantie. Maar dan gaan we alleen dagjes weg, niet meer op vakantie. Ik moet wel zeggen dat ik lastig vind om iedereen te beantwoorden. Grote groep en veel geklets ( wat natuurlijk heel gezellig is ). Dus sorry als ik niet iedereen toe spreek, ik doe mijn best
Wat een lekker vooruitzicht Leeuwtje, veel plezier alvast. Roosie, dat is ook wel weer makkelijk. Kan ze lekker mee moederen.
Ja pendelen komt echt dames! Ik heb nu ook 3 dagen m'n oma in huis uit Spanje. Ze wordt 86 over 3 weken en is hier voor de bruiloft van m'n zusje. Ze heeft echter Parkinson, dus is behoorlijk hulpbehoevend, helaas. Maar omdat m'n moeder werkt is ze dus 3 dagen van half 8 tot half 2 in huis. Druk druk druk dus Trouwens gister gewoon in bed geklust haha, licht uit en heel zachtjes gedaan! Voelde wel een beetje gek zo haha maar ja deze week is cruciaal dus nood breekt wetten hahaha
Dat is zeker even druk dan bij jullie in huis de aankomende dagen! Gelukkig blijft ze niet slapen deze week Haha dat lijkt me wel spannend geweest of niet? net alsof je het stiekem moest doen omdat er iemand op jullie let
@Marni Anderhalf, leuk! En intensief Ik vraag me ook af hoe het met een 2e zal gaan. Idee van een baby jaagt me angst meer aan maar baby en een peuterpuber... mijn stresslevel schiet gelijk omhoog. En to h weet je dat alles goed komen, al zullen er wel lastige momenten komen. Was laatst op een feestje en toen gaf ik een baby de fles. Mijn dochter maakte er niks van, ze had het veel te druk met spelen. Mama met een ander kindje op schoot? Zal wel dacht ze. Iemand nog getest? Mijn duimen draaien meiden @mamavanlois Veel sterkte daar! Naar de psycholoog kan een grote stap zijn maar het is ook fijn om je verhaal en je gevoelens kwijt te kunnen. Hoop dat je je snel weer wat beter en vrolijker voelt.
Dat vind mijn mannetje helemaal niks. Dan wil hij gelijk bij mama zitten. Jullie vinden 1.5 al pittig. Wacht maar tot ze 2 jaar zijn !
Goedemorgen lieve dames! Sodeju wat een geklets. Super leuk! Ik ben druk met leuke vakantie dingetjes en werken maar ik lees wel hoor! Ook wel een goed teken. Het betekent dat ik deze maand iets minder met het zwanger worden in me hoofd zit. Ondertussen wel aan het klussen uiteraard. Ik doe nu iedere dag een ovu testje. Ik zit nu op dag 12. @DEMADE ik ben fanatiek borduurster. Zo heerlijk om te doen. Ik maak er echt tijd voor. Foto's staan wel op insta. Als het af is doe ik er niks meer mee. Er mee bezig zijn is zo heerlijk ontspannend. @mamavanlois heel veel sterkte meid. Een psycholoog kan zo fijn zijn. Dikke knuffel! @shart fijn dat het je zo goed bevalt in het huis. Maar snel gordijnen ophangen hahaha. Of hangen die inmiddels al?
Oeh dat is wel druk Shart! Mag ik ook een pb sturen voor pendelen . Emma, ja dat idee is het ook meer. Een baby moet lukken, maar een eigenwijze peuter en baby is denk wel pittig. Natuurlijk komt het goed, maar zal moeilijk genoeg worden denk ik haha. Wat grappig dat je dochter daar niets om gaf. Ze is dus niet jaloers? Mijn dochter wel hoor, die wil dan ook gelijk op schoot. Pas een baby van een vriendin vast en die probeerde ze echt weg te duwen en ze wilde erbij komen zitten. Demade, is dat echt zo dat ze nog veel moeilijker worden? Ik hoop het niet haha, vind het nu al erg dat ze compleet door het lint gaat. Belbail, ook wel lekker om er niet zo veel mee bezig te zijn. Pff wat een rotweer he, al die regen
Hahahaha! Hoe oud is je kindje? Sorry hoor je zal vast gezegd hebben, j/m? Onze kleine van (gecorrigeerde) leeftijd 2 maanden ligt ook nog bij ons maar als hij wakker wordt snapt hij er gelukkig niks van :-D zelfs wij vinden het een beetje raar! Die van jullie is ouder dus zal helemaal gek zijn