Ik! Maar wij zitten in de MMM en proberen nu toch natuurlijk.. Kijken of er een godswonder bestaat haha! Oktober intake Dusseldorf en eind nov starten (probeer eerder ff ml overtuigen )
@peppapig spannend! Ik duim voor je! @babbelboxje hahaha terechte opmerking. Pas maar op het is hier besmettelijk toch eerder te beginnen ;D @slijm ik had het juist erger toen ik aan de pil was dan nu! Ik kon geen dag zonder inlegkruisje en nu gewoon heerlijk zonder!
Bij ons niet hoor! Haha ook omdat we nu een kleine hebben van nog maar 5 maanden. En dat ik eerst helemaal mijn oude gewicht terug wil hebben (nu nog 2.5kg maar liefst nog wat extra eraf) En als ik nu begin en het gelijk raak is dan komt het straks in een heel onhandige tijd voor ons
Gister was cd 13, ben benieuwd hoe die er straks uitziet Gisteravond niet gelukt met klussen, denk mis dat mijn man een beetje koudwatervrees had (en een paar biertjes op dus mis dat het daaraan lag ) dus hoop dat het vanavond wel lukt
Ik lijk ongesteld geworden te zijn, sinds maandag spotting en gisteren echt vloeien. Hop naar de eerste, duidelijke, ronde! Mijn NOD wordt dan verplaatst naar 28/8! (6 dagen na het gesprek met kinderarts van C.. Dat gesprek wilde we eigenlijk toch afwachten, gezien we best nog wat vragen hebben waar zij antwoord op kan geven hopen we!)
Zo even een reactie vanaf de laptop, dat is net wat makkelijker op iedereen reageren. Bedankt hehe. De eerste wassen zijn gedraaid. Pff vakantie is best veel werk met zo'n kleintje. Hij eet sinds kort ook fruit en groentenhapjes dus echt alles zit onder de vlekken. Toch eens kijken of daar een handigere oplossing voor is. Heb nu nog stoffen slabbertjes maar die beginnen langzaamaan onder de wortelvlekken te komen, die mijn wasmachine en ik er op de een of andere manier gewoon niet uit krijgen. Duitsland was super mooi. Hadden allebei wel even een paar dagen nodig om ons thuis te voelen. Na de eerste daagjes hadden we beide zoiets van waren we maar thuis. Daar heb je toch al je eigen spulletjes bij de hand. D. heeft heerlijk in de swimtrainer rondjes gedaan door de wildwater baan. Hij vond het echt geweldig. Verder hebben we nog 2 dagen gewandeld over 2 Traumpfade (droompaden) met D. in de draagzak over vulkanisch landschap heen dat was echt zo mooi. Heerlijk van genoten. D. heeft vanaf de eerste dag op zn eigen kamer geslapen. Is ons op zich goed bevallen, al heb ik een paar keer getwijfeld om hem toch naar onze kamer te halen. Ik denk dat de 2e wel een tijdje bij ons op de kamer komt. Ik kan helaas geen BV geven dus dat is geen reden, maar het lijkt me wel heel gezellig. En dan kijken of ze samen de kamer gaan delen of niet. Lees wel goede verhalen over de kamer delen als ze nog zo klein zijn. @Clubje; vind het wel heel leuk om nu een keertje actief mee te schrijven ipv alleen maar lezen. De vorige keer was ik zo snel zwanger dat ik het stom vond om me dan nog aan te sluiten (tja voel mezelf soms iets te snel stom haha) Een vriendin van mij is actief forummer (op een ander forum) en die vind het wel heel leuk en haalt er heel veel uit. @Crea; tijdens mn afgelopen verlof begonnen aan het haken van een mobiel voor D. ik heb 2 en een half beestje afgehaakt. Een dag voor de bevalling nog een half beestje gehaakt, helaas is het daarna blijven liggen. D. had meer interesse in de wat actievere mobiels van Tiny Love. De onafgemaakte mobiel ligt dus nog in de kast. Misschien voor een vriendinnetje nog afhaken maar ben bang dat dat ding er over een jaar nog ligt haha @ Leeuwtje; lekker dat je er nog een paar dagen tussenuit gaat. Ga je dan alleen met de kleine man? Hoop wel dat het wat beter weer wordt, lekker naar het strand. @Belbail; Wel fijn dat het zwanger worden iets minder in je hoofd speelt, soms wordt het zo'n prestatie. Even lekker met vakantiedingen bezig zijn, en wie weet is het wel gewoon raak deze maand. @Shart; dat wordt klussen. Succes vanavond @Demade&Roosie; wat is de reden dat jullie nu een geplande keizersnee krijgen? Sorry daar ben ik echt een leek in @ Babbelboxje; Welkom. Hier was vooral mijn bedoeling om nog eventjes te wachten. Maar ML vond het onzin en tja het gaat zo goed dus waarom ook niet. Moesten nog even wachten op de uitkomst van mijn uitstrijkje maar die heb ik wat naar voren kunnen halen en die was helemaal goed, dus groen licht. @peppapig; spannend!! @Ilona; wat is de reden dat je dat gesprek wil afwachten? @hier; volgende week vrijdag is mijn NOD vind het toch stiekem best spannend worden haha. Sorry als ik iemand ben vergeten
Bij de prenatal heb je plastic slabs met een soort bakje eraan.. En bij bol.com heb je bilbetta zoiets van soort duikpakken spul en daar kan je ook opvankbakje mee maken, die kan ook in de was en droogt snel.. Die bij prenatal kan je gewoon makkelijk schoonmaken
Spannend Peppapig, ik duim voor je! @bevalling: de eerste was een spoedkeizersnede, oké op dat moment heel vervelend maar het herstel ging echt super, nergens last van gehad (behalve brandend gevoel bij de wond). Tweede was een ingeleide bevalling met weeeninfuus, subtotaalruptuur en het herstel daarvan duurde heel wat langer.. aan de binnenkant iets niet goed gehecht dus het heeft zo'n 10 weken geduurt voordat ik zonder pijn kon lopen en zitten. Maarrr omdat er iets dus niet goed gehecht is, moet dat ooit hersteld worden, dus wat het ook wordt, ik weet nu al dat ik daar weer flinke last van ga krijgen (als ik niet meer beval ook want dan wordt het een losse herstel operatie). @wanneer beginnen, deze maand zou het mogen, volgende maand doen we het weer bewust met bescherming anders ben ik bang dat we in de zelfde maand zitten qua geboorte met de oudste zijn verjaardag, kan altijd natuurlijk maar ik zou het niet bewust zo laten gebeuren. @ 's nachts wakker worden, ik heb mijn oudste op een gegeven moment maar bij ons op de kamer gezet en toen was het over, ik geloof na 3 maanden terug op zijn eigen kamer. Weet niet of dat een optie is? Scheelt wel enorm veel nachtrust.
@piewy, nou niet zo zeer wachten, maar de vragen van vroeggeboorte qua risico en kans op weer zo een zeer ongeplande vroege bevalling etc. En risico groeiachterstand etc. Ik krijg overal wel ongeveer dezelfde antwoorden, maar t is toch even fijn nog overlegd te hebben. We hebben het eerste jaar echt "overleefd" bij m'n zoontje en hoor graag adviezen over hoe ik de volgende keer misschien anders moet aanpakken! We zijn al wel helemaal onbeschermd bezig, dus in principe gewoon al begonnen
Ik krijg wen geplande keizersnee ivm fibromyalgie en zwangerschapshypertensie ( das hoge bloeddruk) en dat heb ik nu helaas nog steeds ook medicatie dus mag niet bij de vk helaas en ik wil een geplande keizersnee ook omdat ik noooooit meer wil Mee maken wat er de vorige keer is gebeurt en dat het toen uitdraaide op een spoed keizersnee Super fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Jeetje heftig zeg! Ben benieuwd naar de test van peppa pig! Zo hier de hele ochtend in monkeytown geweest, pfff wat een drukte zeg! Kleine is helemaal kapot! Nu een boterham en gok dat ze dan een flinke tijd gaat slapen Ik lekker kasten inruimen vandaag zo nog even ovu testje doen!