NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen - JOPPIE1 : September 2016 - KLEINEFEE : September 2016 - LEEUWTJE1981 : September 2016 - 34 jaar - 2e kindje - DEMADE : Oktober 2016 - BELBAIL : Augustus 2016 - 22 jaar - 1e kindje - SRJJ
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen - BELBAIL : Augustus 2016 - JOPPIE1 : September 2016 - KLEINEFEE : September 2016 - LEEUWTJE1981 : September 2016 - SRJJ : September 2016 - ANNELIE : September 2016 - DEMADE : Oktober 2016 BELBAIL, dit is een betere 😉😉!
Hoi allemaal! Ik ben Lalas, mama van een zoon. Wij twijfelen er nog een beetje over wanneer we voor een tweede gaan. Ik zal niet op de natuurlijk manier zwanger worden, dus wij 'mogen' dan weer naar het ziekenhuis. Daar moet ik eerst nog even aan toe zijn maar we denken eraan om in oktober contact op te nemen met het ziekenhuis Groepjes!
Welkom Lalas.... Wauw zou mooi zijn om voor een nieuw wondertje te kunnen gaan, maar geloof ook wel dat het een moeilijk en lang traject is. Hopelijk kunnen jullie er wel van genieten...
Hij is bijna 9 maanden. We willen niet al te lang wachten omdat het inderdaad best lang zou kunnen duren, al hoeven we nu niet meer het jaar zelf proberen door Heel eerlijk; ik zie er tegenop! Misschien komt dat doordat ik er nu nog niet helemaal aan toe ben..
Helemaal goed!! Gooi maar door dames.... Welkom lalas! Spannende tijd.. Hopelijk snel raak voor jullie!
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen AUGUSTUS Belbail || .. Jaar || Pil || 1e Kind SEPTEMBER Joppie1 || .. Jaar || ... || .. Kind Kleinefee || .. Jaar || ... || .. Kind Leeuwtje1981 || .. Jaar || ... || .. Kind Srjj || .. Jaar || ... || .. Kind Annelie|| .. Jaar || ... || .. Kind OKTOBER Demade || 26 Jaar || Pil || 2e Kind Lalas || .. Jaar || ... || 2e Kind Joeeehoeee Dames Hoe vinden jullie zo de opzet? Mag ik dan al jullie gegevens !
Heej allemaal, Ik wil me ook graag aanmelden voor deze groep. Al zullen sommige mensen ons voor gek verklaren. Ons mannetje is van 1 maart en we hebben besloten niet heel lang te wachten met een tweede. Ben al wat ouder ( zo voel ik me niet hoor) en we zouden graag meerdere kindjes willen. Hebben nu besloten om in december te gaan proberen. Ik gebruik geen anticonceptie maar een beetje slim plannen. Ik wil namelijk als het niet nodig is geen hormonen slikken, word ik zo depri van. En mocht het per ongeluk eerder raak zijn nou dan is dat maar zo. Soepele zwangerschap en bevalling gehad dus mag mezelf gelukkig prijzen dat ik me al weer zo fit voel. Geloof dat ik een half uur na de bevalling al zei van dit gaan we nog een keertje doen. Al ben ik stiekem wel een beetje bang dat het deze keer misschien minder soepel gaat. Ik hoop dat het ons gegeven is om meerdere kindjes te krijgen.
Welkom piewy ! Haha ik verklaar je niet voor gek hoor, als jullie er klaar voor zijn is de keuze geheel aan jullie toch. Ik mocht het eerste jaar niet zwanger raken ivm spoedkeizersnede. Als het aan mij had gelegen had ik binnen een jaar al weer zwanger willen worden. Als manlief het ook eens was met mij haha.
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen AUGUSTUS Belbail || .. Jaar || Pil || 1e Kind SEPTEMBER Joppie1 || .. Jaar || ... || .. Kind Kleinefee || .. Jaar || ... || .. Kind Leeuwtje1981 || .. Jaar || ... || .. Kind Srjj || .. Jaar || ... || .. Kind Annelie|| .. Jaar || ... || .. Kind OKTOBER Demade || 26 Jaar || Pil || 2e Kind Lalas || .. Jaar || ... || 2e Kind DECEMBER Piewy || .. Jaar || Niks || 2e Kind
Bij mij duurde het even voordat ik toe was aan kinderen. Pas rond mijn 28ste begon het te kriebelen maar was toen nog single. Toen in 30 was heb ik ML leren kennen en tijdens onze tweede date was het duidelijk dat hij heel graag kinderen wilde ( tja wat wil je ook met een basisschool meester haha) Een jaar later zijn we samen gaan wonen, met 32 getrouwd en nu 33 de 1ste. Toen ik na de geboorte van ZL over anticonceptie begon vond hij dat niet nodig, hij wil het liefst gelijk door. Ik zeg altijd tegen hem dat hij last heeft van klingelende zaadleiders haha
Hahahahahahaha... Geweldig! Klingelende Zaadleiders. Wou dat die van mij dat had ! Ik wou altijd al jong moeder worden, het is me nog redelijk gelukt met mijn 24 jaar. Door mijn helse bevalling mocht ik niet zwanger raken een jaar lang. Naja, het is niet verstandig laat ik het zo zeggen. Nu mijn zoontje bijna 2 wordt, kriebelt het bij mij steeds meer en meer. Ik ben er echt klaar voor! Maar eerst even zoontje zijn nieuwe kamer afmaken voordat we er straks 2 hebben om klaar te maken haha.
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen AUGUSTUS Belbail || 22 Jaar || Pil || 1e Kind SEPTEMBER Joppie1 || 34 Jaar || Spiraal || 2e Kind Kleinefee || .. Jaar || ... || 4e Kind Leeuwtje1981 || 35 Jaar || Spiraal || 2e Kind Srjj || 28 Jaar || Niks || 1e Kind Annelie|| .. Jaar || ... || 3e Kind OKTOBER Demade || 26 Jaar || Pil || 2e Kind Lalas || .. Jaar || MMM || 2e Kind DECEMBER Piewy || .. Jaar || Niks || 2e Kind Heb alle pagina's even teruggelezen en het een en ander al toegevoegd Zouden jullie de rest aan kunnen vullen of door willen geven zodat ik het kan verwerken. Bedankt alvast!
Hee Ladies!!! Demade heeft me uitgenodigd gezellig met jullie mee te kletsen en dit lijkt me super leuk! Heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook veel op het forum van Flaironline gezeten maar die is uit de lucht gegaan vandaar dat ik dagelijks hier wel te vinden ben. Ik zal me even netjes voorstellen Ik ben Mamavanlois en ben 30 jaar (oke bijna dan, whaa nog 11 daagjes ) Wij hebben een dochter van 3 jaar en 4 maandjes, een heerlijk wijs en bijdehand ding, lig grotendeels van de dag compleet in een deuk om der haha. We hebben vorig zomer besloten te stoppen met de pil nadat we getrouwd waren. Helaas gooide de ziekte van K roet in het eten en we zijn nu redelijk bekomen van de schrik en alle ellende wat daarbij kwam kijken. Ik kan daarom ook niet wachten als we groen licht krijgen om te beginnen. Ik ga wel op eigen initiatief begin september de wil laten staan, zo kunnen die hormonen uit mn lijf en hopelijk kunnen we dan va november/december beginnen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik mee kom kletsen, doordat ik af en toe niet helemaal lekker in mn vel zit maar ik wel vaak op zp kijk kan het best zijn dat even niet reageer, ik hoop dat dat okee is. Ik probeer even terug te lezen zodat ik ook een beetje up to date ben!! Lfs
Jeeejj goedzo! Welkom meid.... Wat een spannende tijd hebben jullie doorgemaakt zeg bah! Nu ga je weer een spannende tijd in, gelukkig een hele mooie spannende tijd! Ik zal het schemaatje zo snel mogelijk aanpassen.