Najaar 2016, gaan we voor een 1e, 2e, 3e, 4e etc kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DEMADE, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Welkom nieuwe dames! Gezellig. Was even een paar dagen met andere dingen (leuke dingen hoor!) bezig, das een goed teken. Weer even wat afleiding. Mijn ongesteldheid was na 4 dagen al over dus we zitten nu aan de rubbertjes hahaha. Nog 2 maandjes:)

2. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO

Welkom....
    Jee wat heftig. ( bedoel je met de ziekte van K > Kanker? ).
    Zoja dan weet ik wel wat je door maakt. Mijn man is in februari hieraan geopereerd. Eng heftig en komt veel bij kijken.
    In september heeft hij weer een ct scan. Wanneer deze goed uitpakt gaan we er toch voor....
    Hopelijk mogen jullie nu ook wat meer ontspannen genieten en wie weet een mooi kerst cadeau hahahah

3. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Belbail, wat relaxed dat je maar zo kort ongi bent. Toen ik vorig zomer gestopt was met de pil duurde het minimaal 6 dagen.. blehh. Wel lekker dat je even andere positieve dingen aan je hoofd hebt. Gaat de tijd lekker snel.

Leeuwtje, ja dat bedoel ik. Ik kan het woord niet goed uitspreken en schrijven... ik had baarmoederhalskanker en nu zitten we weer in de spiraal die omhoog gaat en ik voel me nu ook erg lekker in mn vel. Wat heftig voor jullie. En wat een spanning waar jullie in zitten. Ik hoop echt dat de tijd voorbij vliegt en dat de uitslag goed is. Ben zelf nog wel bang dat het terugkomt en dat ik miss nooit meer zwanger kan raken maar we moeten positief blijven en sterk zijn.

Heb vandaag bij de bristol een ubergave shopper, ibiza style achteruit laten leggen. Kan niet wachten tot ik em kan halen. Hebben jullie nog vakantieplannen?? Wij gaan naar mallorca,voor t eerst vliegen met de kleine meid.

Lfs

4. Flien13

Flien13 Actief lid

11 mei 2015
    277
    99
    28
    Dag allemaal, is het goed als ik ook mee kom kletsen?

Ik ben al mama van een prachtig meisje van 3 jaar en vanaf september willen wij voor een tweede gaan. Ik ben 24 jaar en vriendlief is 28. We zouden deze maand eigenlijk al beginnen, maar door wat veranderingen op mijn werk toch besloten om nog een paar maandjes te wachten. Het lijkt me leuk om met jullie af te tellen tot het najaar en ervaringen te delen:)...

5. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Oh heerlijk Mallorca! Daar ben ik 8 jaar geleden geweest, maja toen deed ik niks anders dan zonnebaden, zuipen, stappen en dat een week lang 😂! Wij gaan naar Terschelling dit jaar. Eigenlijk elk jaar ☺️!

Flien13, welkom in de groep! Langzaam aan worden we steeds groter! Super leuk 😃😃😃!

6. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen

AUGUSTUS
    Belbail || 22 Jaar || Pil || 1e Kind

SEPTEMBER
    Joppie1 || 34 Jaar || Spiraal || 2e Kind
    Kleinefee || .. Jaar || ... || 4e Kind
    Leeuwtje1981 || 35 Jaar || Spiraal || 2e Kind
    Srjj || 28 Jaar || Niks || 1e Kind
    Annelie || .. Jaar || ... || 3e Kind
    Flien13 || 24 Jaar || ... || 2e Kind

OKTOBER
    Demade || 26 Jaar || Pil || 2e Kind
    Lalas || .. Jaar || MMM || 2e Kind

NOVEMBER
    Mamavanlois || 30 Jaar || Pil || 2e Kind

DECEMBER
    Piewy || .. Jaar || Niks || 2e Kind

7. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Wat onwijs leuk zo'n lijstje!!

8. Flien13

Flien13 Actief lid

11 mei 2015
    277
    99
    28
    Ik ben trouwens niet aan de anticonceptie, sinds mijn vorige zwangerschap al niet meer.. Gebruiken rubbertjes voor nu. Ik probeer de komende maanden ook om mijn cyclus alvast goed in kaart te brengen, zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben als we er voor gaan straks :D

9. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Mamavanlois, jeetje wat moet jij een heftige tijd hebben doorgemaakt. Ik kan me voorstellen dat je het vertrouwen in je lichaam soms een beetje kwijt kan zijn. Wel fijn dat je nu in die spiraal omhoog zit. Op naar een mooi wondertje dit najaar!

Leeuwtje. Jij gaat ook een spannende tijd tegemoet. Verdient wel een mooi kerstkado inderdaad.

Welkom Flien leuk dat je met ons komt aftellen.

Wij gaan dit jaar heerlijk burgelijk naar center parcs. Th een weekje er met zn drietjes tussenuit. Hebben afgelopen jaar flink aan ons huis verbouwd. Nieuwe badkamer, keuken en tuin aangepakt dus de centjes zijn een beetje op.

Vandaag mn laatste verlofdag. Vind het zo dubbel. Aan de ene kant kijk ik uit om weer eens wat anders te doen dan luiers aan de andere kant .... Ben zo benieuwd hoe hij het morgen bij oma gaat doen.

Demade. Ik ben trouwens 33.

10. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    We worden steeds groter, wat onwijs gezellig!

Ik heb even een flinke dip, maar niet vreemd.. Met het oog op onze babyplannen zijn er de afgelopen weken toch veel dingen veranderd. Zo ben ik gestopt met de pil en ben ik aan het afbouwen met de anti depressiva. Eigenlijk gaat het allemaal ontzettend goed maar toen we gisteren intiem waren brak ik. Eventjes teveel allemaal... Ik had ook het gevoel dat de werkelijkheid zo in strijd was met m'n gedachten. De hele dag ben ik bezig met ons grote doel en savonds moeten we veilig aan de slag. Zo gemengd, verstand en gevoel.

Ik heb mezelf vandaag ziek gemeld. Eventjes opladen. En vooral weer even stilstaan bij wat er allemaal al zo goed gaat.

11. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    @ Fien: Welkom, leuk dat je gezellig mee doet.
    Hoe meer mensen hoe meer geklets en hoe gezelliger het is. Hopelijk gaat de tijd dan ook een stukje sneller.

@ mamavanlois: Ik snap dat je de nam niet uit kan spreken. Hier kunnen we er ook niet meer tegen. Ik heb huidK, man balK en mijn tante vorige week overleden aan K.... Dus wij zijn er eigenlijk ook helemaal klaar mee.
    En ik snap dat je onzeker bent over je lijf. Het heeft je toch in de steek gelaten... En nu kost het tijd om hem weer te vertrouwen. Sterkte ermee, en hopelijk kun je toch een beetje genieten....
    Eerst maar eens lekker op vakantie.
    Wij gaan dit jaar niet op vakantie. Maar gaan sparen voor een grote auto. Wij hebben een aygo en dat ik met een gezin van 4 straks toch echt te klein.

@ Belbail: Even een dikke knuffel.....

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi ladies!

Mag ik ook aansluiten? Was al een tijdje voornemens om een clubje te starten voor het najaar en nu zie ik ineens dat die er al is!
    Heb alles even doorgelezen maar er zitten behoorlijk wat heftige verhalen tussen zeg! Poeh! Fijn dat het nu goed gaat met iedereen!

Ik ben shart86, 29 jaar en mama van 2 meisjes. Ons oudste meisje is meervoudig gehandicapt, veroorzaakt door zowel zuurstoftekort voor de bevalling en door een genetische afwijking (men vermoedt een stofwisselingsziekte) maar hier weten wij na 4,5 jaar nog steeds het fijne niet van. Dit maakte voor ons de keus voor een tweede kindje superlastig omdat we niet exact weten of het genetisch overdraagbaar is en wij dus evt drager zijn. Uiteindelijk won de wens het van de angst en zijn we er toch voor gegaan. In mei 2015 zijn we trotse ouders geworden van een kerngezonde dochter:) ik kan niet anders zeggen dan dat we intens van haar genieten. En mede ook voor haar willen we graag een derde kindje. Zo kan zij het hebben van een mv gehandicapte zus delen met een broertje of zusje. Dat lijkt ons heel erg mooi.

De reden dat we willen wachten tot het najaar is dat we momenteel net ons huis hebben verkocht en een ander huis aan het kopen zijn :) een huis met een garage zodat we die kunnen verbouwen tot slaap/badkamer voor onze oudste. Verwachting is dat we laatste week van juli zullen verhuizen dus dan is oktober denk ik een mooie maand om te beginnen :) tot nu toe ben ik 5x zwanger geweest waarvan 3 miskramen, dus het is best spannend!

Oh het is een heel verhaal geworden sorry :D

Leuk om mee te kletsen hier!

13. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel

Wanneer beginnen

AUGUSTUS
    Belbail || 22 Jaar || Condooms || 1e Kind

SEPTEMBER
    Flien13 || 24 Jaar || Condooms || 2e Kind

OKTOBER
    Shart86 || 29 Jaar || ... || 3e Kind

NOVEMBER

DECEMBER
    Piewy || 33 Jaar || Niks || 2e Kind

14. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    @Flien13, ik heb het voor je aangepast :)!

@Piewy, Dat had ik ook voordat ik moest werken. Moest zelfs huilen, wat als hij me mist, als hij me zoekt en ik er niet ben. Vreselijk hahaha! Gelukkig allemaal goed gekomen hoor. En was ik toch wel blij om weer aan het werk te zijn. Even geen flesjes, luiers etc. Even jezelf zijn en andere omgeving.
    Centerparcs is ook super leuk! Daar hebben wij gisteren nog naar gekeken, heb nog een kortingsbon van de prenatal. Die gaan we nog even verzilveren in het najaar. Welk park gaan jullie?
    Heb jou leeftijd ook aangepast :)!

@Belbail, even een dikke knuffel voor jou! Komt goed! Nog 2 maandjes wachten.

@Shart86, Welkom in onze groep! Heb jou al in de lijst toegevoegd. Mijn mede oktober klusser haha! Wat heftig van jullie oudste. Was dat voor de bevalling allemaal nog niet bekend dan qua Stofwisselingziekte? Voor jullie dus ook weer spannend als je weer zwanger bent....

@hier, ach ik hobbel wel door elke dag ;)! Ben druk bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag van onze zoon volgende maand. 2 jaar alweer! Tijd gaat zo snel als ze er eenmaal zijn. Weet het nog als de dag van gisteren toen we de test deden, dat we de geslachtsbepaling deden, dat ze zeiden ja mevrouw morgen wordt u ingeleid, en dat hij de dag erop na een lange dag wat eindigde op een spoedkeizersnede eindelijk in mijn armen mocht houden. En nu, wordt meneer alweer 2. Loopt nee Rent de hele dag door, leert steeds meer woordjes zeggen, is zo ontzettend lief, ondeugend! Ok, ik kan hem af en toe ook wel achter 60 rollen behang plakken! Maar het is het allemaal waard!

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113

Wanneer beginnen

AUGUSTUS
    Belbail || 22 Jaar || Condooms || 1e Kind

SEPTEMBER
    Flien13 || 24 Jaar || Condooms || 2e Kind

OKTOBER
    Shart86 || 29 Jaar || Condooms || 3e Kind

NOVEMBER

DECEMBER
    Piewy || 33 Jaar || Niks || 2e Kind

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hihi thanks DEMADE!

heb m nog even aangevuld voor je :)

Ja het is behoorlijk spannend wel! Nee er was niks bekend tijdens de zwangerschap dus een complete shock. Ze heeft 3 maanden in het ziekenhuis gelegen voor ze naar huis mocht. Een bizarre periode.

Bij onze jongste konden ze met de 20 weken echo een speciale GUO doen waarbij de hersenen helemaal onderzocht zijn, waaraan ze konden zien of ze dezelfde afwijkingen had. Je kunt je wel voorstellen dat het erg moeilijk is om te genieten tot die tijd. Maar toch wist ik van binnen dat het goed zou zijn. Gelukkig was dit ook zo :)

@demade:

Ja wat gaat het hard he! 2 jaar! Onze oudste wordt dit jaar gewoon al 5! Vind het zo snel gaan allemaal :)

17. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ja lijkt mij ook heel bizar! Fijn dat ze dat allemaal met een GUO kunnen zien he! Krijg je dat dan ook weer bij een 3e kindje?

Oh jeetje 5 jaar al! Laten we daar hier maar even op wachten. Het gaat al veel te snel haha.

18. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Heee ladies!!

Jeetje wat zijn we lekker actief met elkaar heerlijk!
    @leeuwtje, Jeetje wat heftig, jullie beide.. Ik heb even geen juiste woorden.. Wat zeggen ze over huidk dan? Daar kan je gewoon mee leven en heel oud worden? Ik weet alleen veel over hetgeen ik heb meegemaakt, m'n broertje heeft toevallig vanmorgen een echo moeten maken van zijn bal... Baad me erg zorgen om hem.. Wat als.. Maar goed van het positieve uitgaan..

@Piewy, ik snap dat het heel dubbel is.. Ik herinner me die dag als de dag van gisteren terwijl dit alweer 3 jaar geleden is.. T is even wennen maar het gaat je vast bevallen. Extra genieten vandaag!!!

@Nieuwe dames welkom bij de club!!

@Belbail, wat rot voor je. Goed dat je aan jezelf denkt. Dat deed ik vroeger nooit, altijd voor een ander en aan mezelf denken no maar.. Dat is hier tegenwoordig nu wel anders. Lijkt me ookmwel een rollercoaster van emoties waar je last van kan hebben. Dikke knuffel!!

@hier, het is tijd dat ik weer aan het werk ga.. Het einde van m'n ziekzijn is in zicht. Ga as di naar de bedrijfsarts en dan beginnen met er integreren. Heb 10 maanden niet gewerkt.. Bleehhhhh.. Je leert jezelf wel goed kennen zo. Ben totaal geen thuismama, ik ben een veel leukere mama die combineert... T loopt hier vandaag dan ook niet zo lekker. Dochter is zo'n klungetje af en toe.. En dan is mijn emmer vol en barst de bom.. Vind ik niet leuk.. Zij kijkt tv en ik kan even m'n gedachten op wat zp.

Liefs

19. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Bedankt voor alle lieve knuffels en een dikke knuffel terug voor iedereen hier. Heftige verhalen zeg allemaal...

@mamavanlois Ik heb het ook moeten leren door mindere ervaringen. Er even aan toegeven zorgt er wel voor dat ik er snel weer ben :)

Wat is het ook een rotziekte. Mijn moeder heeft huidkanker, gelukkig goed te behandelen maar toch schrikken he dat woord..

Ik lig lekker te borduren op de bank en Nederlandse series aan het kijken. Heerlijk opladen.

20. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Welkom Shart86.....

Lieve Mama's ik denk dat jullie wel begrijpen dat we er niet te veel over willen praten. Mijn man en ik zijn alle 2 geopereerd en nu worden we geregeld gecontroleerd. Laten we hopen dat het nu weg blijft. Hoewel ze bij mij nog 1 plekje verdacht vinden en daarvoor moet ik volgende week eerst langs de huisarts en daarna waarschijnlijk naar de dermatoloog.

Hebben we nog leuke onderwerpen waar we ons allemaal in herkennen? En waar we lekker over kletsen kunnen?

Ik ben heel stout geweest vandaag hahaha
    Ik heb een kinderwagen gekocht via MP. Ik vin hem zo mooi dat ik hem niet kon laten staan... Hahaha. Mijn man zegt: NU is het wel even goed he? Je bent nog niet eens zwanger

Deel Deze Pagina