Hahaha dat kan ik waarderen zulke acties. Zo was ik laatst compleet verliefd op een setje lakens en bijpassende badlakentjes. Ik heb mezelf maar tegengehouden want ik denk dat als ik 1 keer wat gekocht heb, ik helemaal los ga haha. Ik vandaag nog een extra dagje thuis. Ik hoop dat dit een normaal dipje was. Het ging zo goed met afbouwen van de medicijnen, hoop af ik straks niet meer omhoog hoef. Maar zo ja dan is het niet anders Stabiel zijn is het belangrijkste!
@Belbail: Fijn dat je dipje voorbij is! Het weer helpt ook niet zo mee he! Waar blijft nu die zomer?? Hihi een kinderwagen aangeschaft! Moet ik hier niet mee aankomen hoor. Maar wel supergrappig Nou, ik kan bij het lijstje van december,want ik heb de nieuwe baan!! Jeej!!
Dankjewel meid! Ik snap je helemaal! Werken jullie allemaal? Ik werk 4 dagen per week op dit moment bij een leuk internationaal bedrijf. Sinds november in een nieuwe functie op een nieuwe afdeling. Ben wel heel benieuwd wat ze ervan gaan vinden mocht ik weer zwanger raken bij de eerste natuurlijk 6 maanden niet gewerkt door alle gezondheidsproblemen met onze dochter, bij de tweede had ik vreselijk last van BI en heb ik 3 maanden ouderschapsverlof opgenomen na m'n gewone verlof. In totaal dus ook 6 maanden eruit geweest. Nu ben ik weer voornemens om 6 maanden volledig ouderschapsverlof op te nemen na m'n bevalling... Ik denk niet dat ze dus staan te juichen als ik dat vertel hoe is dat bij jullie?
@Joppi gefeliciteerd! Super zeg! Fijne vooruitzichten!! Het was een tijdje heerlijk weer he, en nu weer herfst... Bah! Het kamertje dat bij ons de babykamer zal gaan worden is nu nog een rommeltje. Ik ga pas aan de slag daar als het zover is voor ik mezelf niet meer kan bedwingen. Ik heb die proefverpakking foliumzuur van Difrax ook binnen sinds gisteren, dus daar ben ik nu mee gestart.
@shart ik studeer nog! Zit momenteel in jaar 3 van mijn opleiding en in september het laatste jaar in!
Ik werk twee dagen per week. Zou het niet anders willen. Meer dagen lijkt me te veel. Minder dagen te weinig (Trouwens nog even een hartelijk welkom aan alle nieuwe dames! Leuke club krijgen we zo!)
Joppie1: Gefeliciteerd wat gaaf!!! Shart86: Ik werk niet, althans niet buiten huis. Want moeder zijn en vrouw is al een hele baan hahaha... Ik ben door de reuma en de PTSS afgekeurd. Maar wil wel in de toekomst weer kijken naar vrijwilligerswerk als ik dat erbij kan hebben. Mama's in welke stad/ provincie wonen jullie?
Wij hebben twee hondjes die eergisteren even de tv kabel hebben gesloopt dus we kijken al twee dagen series en films, maar daar ben ik onderhand wel klaar mee hahaha.
Oh wat heerlijk gekletst vandaag dames!!! Wordt een mega leuk groepje zo! Ik kom uit Overijssel ☺️☺️! Hahaha welke kinderwagen heb je gekocht dan? Ik had bij de eerste toen we besloten ervoor te gaan een rompertje en sokjes gekocht. Ik kon het niet laten liggen! Was zo blij.....
Ff snelle reactie. Vanavond probeer ik uitgebreider te reageren. 1e dagje achter de rug en dat beviel eigenlijk best prima. Nu klaar voor de 2e en dan gelukkig weer 5 dagen weekend 😉
Nog voor het lijstje ik ben 26 en gebruik geen anti conceptie. Mijn man zou het liefste nu al willen. Maar kijk zo erg uit naar onze vakantie samen eind augustus, wil dan echt niet zwanger zijn. Hoop nu vooral dat onze jongste eens gaat doorslapen. Hij huilde heel erg veel (18 u per dag) en sinds een aantal maanden is het weer helemaal mis. En ik hoop heel erg dat een eventuele derde kindje niet zoveel huilt haha. Is okk meteen de reden waarom ik wat minder mee schrijf, ben gewoon heel erg moe. Hopelijk komt dat snel weer!
@ DEMDE Wij hebben een Musty gekocht... Lekker ligt en mooi klein in te vouwen. Alles zit erbij...Dus laat de kleine maar komen gagagag... En ja kleertjes kopen is ook zo leuk... OJEE IK MAAK MUZIEK ( rammelende eierstokken hahahah ) Overijssel... dan ben jij een buurvrouw haha leuk @Annelie556 O zo zwaar weinig nachtrust, dat kan je echt breken. Onze van 3 slaapt nog steeds niet door en heeft nu de laatste 3 weken dat hij een aantal keren per nacht huilend wakker wordt. En dat ik er dus maar weer uit ga. Ik merk dat ik er iets chagrijniger van word en ook soms al om 20 uur in bed lig. Hopelijk gaat het bij jullie ook gauw weer over en gaat het met de 3e anders.
@piewy, hoe bevalt het werken weer? @leeuwtje, oh gave kinderwagens zijn dat! Wij hebben een bugaboo, mijn vriend gaat deze helemaal pimpen deze zomer 😃! Hahahahah we kunnen een band beginnen, mijn eierstokken zijn net castagnetten 😂! @belbail, al weer beeld 😂! @annelie, WoW heftig 18 uur per dag.. Was het soms na een uur al zat! @hier, ik werk 3 dagen, ben elke woensdag en donderdag vrij! Het is echt heeeeeeeeerlijk!
Zo eerste 2 daagjes achter de rug, bevalt me best goed eigenlijk haha. Ik kan eindelijk weer rustig koffie drinken en lunchen. En hij wordt opgevangen door opa en oma's dus in goede handen. Ik werk tot aan de zomervakantie maar 2 daagjes per week woensdag en donderdag, dus nu lekker 5 dagen weekend. Morgen gaan we voor het eerst babyzwemmen dus ben erg benieuwd hoe hij dat gaat vinden. Ik woon in Zuid Holland, het groene hart. Mooie kinderwagens die Mutsy's, wij hebben uiteindelijk een tweedehandse maxi-cosi gekocht. Konden we heel voordelig aanschaffen en deze bevalt erg goed. Lekker robuust, handig met de hond uit laten. Ik zit wel te denken hoe dat straks dan zou moeten. 2 van die kleintjes, maar daar vinden we vast wel een oplossing op.
@DEMADE ja we zijn 60 euro lichter maar we hebben weer beeld, haha! We hebben een pup van bijna 6 maanden dus er sneuvelt wel eens wat... Videoland en Netflix is leuk maar na twee dagen heb je dat ook wel weer gezien. @Leeuwtje ik wil ook graag in de band! Whahaha! Ik zou willen dat ik na twee depressieve dagen wat positiefs had, maar vandaag ging het nog slechter dan van de week en de arts besloot dat ik terug moest naar m'n oude dosering. Ik kan dus niet van de AD af voorlopig. Helaas, ik heb het gewoon nodig om me lekker te voelen. Er is me op het hart gedrukt dat het een veilig middel is voor een zwangerschap en dat ik me absoluut geen zorgen moet maken daarom.. Toch baal ik wel ff. Ik heb me nog niet verdiept in wagens hihi. Ik weet wel dat ik die van maxi cosi erg praktisch vind maar met andere heb ik ook niet zoveel ervaring. Veel mensen met Maxicosi in mijn omgeving. Ook wel heel fijn systeem.
@Piewy veel plezier met babyzwemmen morgen! Ben benieuwd hoe het jullie beide bevalt! Lijkt me erg leuk om te doen met je kindje. Fijne werkdagen heb je! Ik kijk er naar uit dat ik volgend schooljaar nog maar 2 dagen hoef! Heerlijk lijkt me dat.