Ik heb kaarten besteld voor in Groningen, nog genoeg kaarten te krijgen, 30,- per stuk, gewoon via de internetsite besteld. Duurt zeker nog even, in december pas.
Ik had het er ook voor over gehad hoor hahaha Wilde er al zolang naartoe maar kon iedere keer geen kaarten krijgen... En al had ik er half nederland voor door moeten rijden, had me niets uitgemaakt haha
ik wilde ook al heel erg lang gaan en het is neit dat je elke maand naar een theater gaat en 30 euro of meer voor betaald. 1 keer in het jaar en dan 36 euro per persoon betalen vind ik meevallen
jup! wij pakken dan meerdere keren per jaar zoiets (bert visser, hans libergen en ect) maar goed ieder zijn ding wat betreft ontspanning iemand anders gaat bijv graag naar de kroeg of een weekend center parcs en dit vinden wij een avondje van ontspanning en dan is 36 euro helemaal niet zoveel geld
Helemaal mee eens!!! En nu is het voor mij weer wachten tot het 18 mei is want dan gaan de kaarten voor Jochem Myjer in de verkoop!!! Wil ik ook zooooo graag heen haha. Moet dan alleen nog langer wachten op de show dan bij Najib! Jochem zou pas 22 maart 2012 zijn pffffff