Alle mensen die een kaartje gestuurd hebben naar mijn lief doodziek petekindje, heel erg bedankt. De ergste nachtmerrie die een ouder kan overkomen gaat waarheid worden. Omdat ik het adres van hun site heb laten verwijderen op verzoek zet ik hier even de tekst neer die hun vrijdagavond hebben geplaatst. Zodat diegene die meeleefden dit toch nog kunnen lezen. Beste allemaal, Onze ergste nachtmerrie is vandaag (vrijdag 30 maart 2007) de waarheid geworden. Bailey heeft er toch nóg wéér een complicatie bij. Een virus dat er bij is gekomen in zijn hoofd en het Adeno virus dat in 2 dagen tijd verduizendvoudigd is. De strijd is nog niet helemaal gestreden, maar we weten al zeker dat de oorlog verloren wordt. Het is nu een kwestie van tijd (de doktoren zeggen maximaal 2 weken, maar ze kunnen er niets met zekerheid over zeggen). De tube is eruit en we hebben vrijdagavond goed contact met Bailey gehad en nog wat dingen kunnen vragen. Nu slaapt hij, wij slapen vannacht bij hem en we gaan zeer binnenkort (hopelijk zaterdag, anders zondag) met Bailey naar huis om te genieten van de (veel te korte) tijd die we nog samen hebben. Iedereen bedankt voor het duimen, kaarsjes branden, etc.... De website zal bijgewerkt worden, maar wanneer merken jullie wel. Lieve groeten en allemaal een goede gezondheid gewenst.
Oh nee.....O, wat erg.... Ik weet niets anders te zeggen dat dat ik jou, Bailey en je familie alle kracht toe wil wensen. Ik wens iedereen veel sterkte om deze moeilijke weken, en daarna, te kunnen dragen. Renate.
Nee, meis.... Wat erg. Wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen en zal een kaarsje branden voor jullie ...........
hier zijn geen woorden voor...wat ongelooflijk oneerlijk en onvoorstelbaar hard! Heel veel sterkte voor iedereen om hem heen gewenst...
wat super verschrikkelijk..zon kleine jongen.. ik weet niet wat ik zeggen moet, alleen dat ik de ouders en andere dichtbije familie heel veel sterkte wens.. ik hoop dat ze nog een beetje kunnen genieten van de kleine bailey
Heel heel héél veel sterkte!Wat vreselijk!Inderdaad een nachtmerrie voor de ouders en de familie als je zulk ontzettend rot en verdrietig klote nieuws te horen krijgt.Was het maar een rotte droom waarna je wakker kon worde en er niks aan de hand zou zijn.Mijn medeleven gaat naar jullie uit!
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier moet neerzetten. Er zijn denk ik ook geen woorden voor... Ik wens jou en de familie van Bailey heel veel sterkte toe. En ik hoop maar dat Bailey geen pijn hoeft te lijden. Sterkte.
Ow, wat afschuwelijk voor jullie allemaal... Mijn gedachten zijn bij jullie hoor. Geniet zoveel van hem als je nog kan. Veel sterkte, Anouk.