Zalando toevallig? Daar heb ik dit al vaker gehad. O.a met DR.Martens, die had ik voor 50,- door een beschadiging en laatste maat. En een keer met een Naketano trui, zak was niet gestikt maar kon ik makkelijk met de hand dichten. 50% korting erop, zonder foto's te hebben gezien.
@Ysabella, jou linkje lijkt om mijn jas, net even anders. Bij mij is het geen capuchon, maar een hoge kraag, die je door het lusje wat meer omhoog kan laten staan of kan omrollen naar achteren.
Ik vind ze aardig vergelijkbaar met Naketano, alleen niet zo enorm zwaar. Ik hoop donderdag of vrijdag deze te krijgen....
Deze lijkt op mijn jas. Er zit een hele grote capuchon op vind ik. Merk je niks van als je 'm niet op hebt, als het regent vind ik het wel fijn. Andere capuchons waaien bij mij vaak af met regen, maar deze kun je echt goed over je hoofd doen en goed aantrekken, waait niet af.
@siets ,@RoGiJuLi en @Feje bedankt voor jullie antwoord. Ik ga er dus 1 kopen, ik vond het gisteren echt veelste koud buiten.
Ja daar ga ik dus voor haha want anders hoor je mij elke 5 minuten klagen over de kou. Nog 1 vraag, een lange jas of een korte?
Misschien een enkele bij Zalando of About you? Winter17/18 was de laatste collectie, de kans is klein iets te vinden. En anders misschien marktplaats?