getrouwd in 2007, hoe staat het nu

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zwangerevrouw, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Hier nog meer moeders die getrouwd zijn in 2007? Hoe is jullie leven nu? Mag ook pb

2. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Hoi,

Hier getrouwd in 2010 na een relatie van 2,5 jaar. Dus nog niet zo lang als jij.
    Maar hoe gaat het? Ben benieuwd hoe het hier over 3 jaar gaat. We zitten nu in zware tijden ivm baby met reflux en we wonen in een tijdelijk huis (heeeel oud huis) omdat ons vorige huis verkocht is en ons nieuwe huis nog in aanbouw.

Maar ik moet zeggen dat het ondanks het vreselijke slaaptekort door 2 nachtbrakers best heel goed gaat. We hebben eigenlijk nooit ruzie en nu wel af en toe wat stekeligheden door de vermoeidheid maar daar komen we wel doorheen. Alleen tussen de lakens wat minder doordat we zo moe zijn en er heel vaak een van de kids wakker is als we net naar bed gaan...

3. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.517
    229
    63
    Getrouwd in 2008.
    Zijn volgende maand alweer 18 jaar samen.
    Tropenjaren met de kinderen zijn we goed doorgekomen. Relatie is nog hetzelfde als bv 10 jaar geleden.

Maar waarom de vraag?

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ach de sex is wat minder, het kibbelen op elkaar wat meer. Maar we leven gewoon fijn samen. Ik kan hem soms niet uitstaan, en hij vlucht soms naar het voetbal om ff weg te zijn 😂😂😂 maar over het algemeen leven we fijn met twee kindjes en willen er zelfs nog een....

5. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    de vraag omdat ik zelf in crisis zit ;)

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Dat is niet zo mooi, misschien een verse start maken elkaar opnieuw leren kennen. Jij bent veranderd maat hij ook en soms verlies je elkaar uit het oog bij het krijgen van kinderen.

Sterkte!

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Hier vorig jaar getrouwd maar al 15 jaar samen. We zitten nu helaas ook in een crisis. Ik had verwacht meer rust te vinden als de kinderen ouder waren maar helaas. We zijn de afgelopen 6 jaar erg uit elkaar gegroeid. Ik praat er nu over met een praktijkondersteuner en mijn man stort zich volledig op zijn werk. Ik zou graag samen in therapie willen maar dat ziet mijn man niet zitten.. Ik hoop echt dat onze basis goed genoeg is om elkaar weer opnieuw te vinden. Hier kreeg ik trouwens heel veel lichamelijke klachten en nu vallen de puzzelstukjes steeds meer op zijn plek. Ben keihard aan het knokken om mijzelf weer goed te voelen en ik hoop dat dat een positieve werking heeft op ons en ons gezin.

Hoe oud zijn jouw kindjes? En hoe lang zijn jullie samen?

Deel Deze Pagina