Over 3 weken vliegen we naar Turkije,de eerste keer met dreumes! Waar moet ik aan denken om mee te nemen? Paar luiers voor onderweg en daar. Bij aankomst daar luiers kopen? Luierdoekjes? Hebben ze die daar in Turkije ook of moet ik extra mee nemen? Aanmaak roosvicee,mag dat in je koffer? En voor wie er nog meer tips heeft,graag!!
Ja ze hebben in Turkije ook luierdoekjes, ze verschonen daar ook baby's Luiers zou ik daar kopen, Pampers heten Prima maar zijn verder precies hetzelfde als in NL (de prijs ook helaas) Aanmaak roosvicee mag in je koffer, maar je moet je afvragen of je dat wil, stel dat de fles kapot gaat, dan zit alles onder de plakzooi....Ik zou liever ter plaatse iets van aanmaak kopen of vruchtensap wat je aanlengt. Verder, voor onderweg: - reservesetje kleding voor onverhoopte ongelukjes - (rietjes)beker water; je mag geen drinken meenemen maar meestal doen ze niet moeilijk over 1 beker voor je kindje - kleine hapjes voor onderweg; rozijntjes, pepsels. Vooral handig tijdens stijgen en dalen als ze stil moeten zitten - nieuw speelgoedje voor tijdens de vlucht (tip: magisch tekenbord!)